Skocz do zawartości

Ranking

  1. pawloo7

    pawloo7

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      129


  2. BraXu

    BraXu

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      1


  3. kipak

    kipak

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      40


  4. Tomeks64

    Tomeks64

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      11


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/26/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam serdecznie, Posiadam ALT od 3 lat. Zadbany z Niemiec. Autko spisuje sie super. Zrobilem 10 tys km i czeka mnie wymiana oleju. Aktualnie jade na Valvoline Synpower 5w40 i co dalej? Dolewki w zaleznosci od pory roku i stylu jazdy. Po zakupie Niemiec mial wpisane Castrol 5w30. Wlalem LM 5w40 super chodzil ale pil troszke i zapalala sie kontrolka. Pozniej Valvoline Long 5w40 dolewki ... co teraz dalej lac Synpowera? NIgdy nie mialem motula ale sa srednie opinie ze kontrolka, ze pije...co w koncu dac? NIgdy nie robilem zadnych płukanek bo zdania sa 50/50. Roumiem ze norma 5w40 jak najbardziej ok (502000, 505000)? Pozrawiam
    2 punkty
  2. Oczywiście ? , RAL 4010 jakby ktoś chciał takie
    1 punkt
  3. E Panie lecisz widzę z tematem:) Fajnie fajnie
    1 punkt
  4. To jak iskrzy to czymś niemetalicznym. Tak samo miałem jak wyciągałem żarówkę z oświetlenia schowka. Wyciągałem śrubokrętem to iskrzyło, a jak wziąłem wyjmaki plastikowe (takie pomarańczowe) to nie miało prawa iskrzyć i wyszła bezproblemowo.
    1 punkt
  5. Starawy temat ale się wypowiem. Niespełna rok temu kupiłem A4 TFSI 2.0 Ultra z manualną skrzynią. Głownie z obawy przed kosztami napraw s-tronika jeśli musiałby jeździć po zakończeniu opcjonalnej 5-letniej gwarancji. Jednak skrzynia mi trochę za bardzo szumiała i auto poszło do serwisu na ponad miesiąc. Dostałem zastępcze a4 TDI z s-tronikiem. Początkowo wpadłem w zachwyt jak łatwo jeździ się tym po mieście, potem zacząłem zauważać wszystkie wady, o których czytałem. Parę razy serce mi podeszło do gardła jak wciskam gaz żeby wykonać szybki manewr, obroty w górę a auto myśli zanim szarpnie do przodu. Nawet przy normalnej jeździe wkurzało mnie to ciągłe mieszanie biegami które często były za niskie lub za wysokie. I zmiany biegów wcale nie były niezauważalne. Łopatkami się pobawiłem i tyle. Dla mnie bezużyteczne. Auto miało 50 tysięcy na liczniku więc nie jakaś starzyzna. Przejechałem tym ze 2000 km. Jedyne co mi się w nim podobało to napęd quattro. Z radością je oddałem i i zacząłem mieszać lewarkiem. Jak manuale znikną z audi to się będę zastanawiał czy pogodzić się z "postępem" czy zmienić markę. Jeszcze 4-lata gwarancji i co najmniej tyle jeżdżenia tym co mam. Mi skrzynia manualna w moim A4 daje radość z jazdy, której nie dawał s-tronic. Za mało jeździłem klasycznym automatem żeby się wypowiadać czy jest lepszy/gorszy od skrzyń dwusprzęgłowych. Jeżdżę 25k km rocznie głównie po lokalnych drogach. Może jakbym więcej czasu spędzał w korkach to zdanie miałbym inne.
    1 punkt
  6. Z 6 tygodni w pracy zrobiły się bite dwa miesiące, ale wróciłem i mam nadzieję że trochę czasu spędzę w domu i zrobię trochę tematów. Priorytet to zakończenie tematu zawieszenia i zrobienie klimatyzacji. Części do zawieszenia mam już wszystkie, czekam tylko na śruby mocowania sanek do budy (zamówione w ASO, mają być na jutro) i na dwie tuleje tylnego dużego wahacza bo przy wciskaniu lekko pękły (aluminium pękło bo źle podchodziłem do tematu). Części do klimatyzacji zamówione u @dzik czekam na wysyłkę, będzie tym razem wszystko nowe, czyli kompresor, skraplacz, parownik, osuszacz i dysza... stare zostaną tylko rurki i czujnik ciśnienia. Panel klimatronika też wymienię na nowy ale to już przy kolejnej okazji. Z kolejnych tematów to co chwile kurier puka do drzwi Odebrałem już paczkę od @siemian z blendą i kamerką cofania, przesyłkę z Prolumo z LEDami do wnętrza, a w najbliższym czasie przyjdzie duża paczka od @biggman i kolejna od @pawelosinski83.(ps. dzięki panowie że cierpliwie czekaliście z wysyłką aż wrócę do kraju) Nie zdradzam na razie co tam zamówiłem ale trochę będzie się działo
    1 punkt
  7. 1 punkt
  8. Czymś płaskim wypchnij np. śrubokrętem.
    1 punkt
  9. Poprawa serii czyli zmiana ulepszona wersja podswietlanych klamek Ori 50/50 mod:
    1 punkt
  10. Mam książkę serwisową i oczywiście jeśli prawdziwa to wymiana była średnio co 20-30 tys. Patrząc na wpisy , umówiłem się teraz na zdjęcie pokrywy zaworów i zobaczy co z łańcuchem bo trochę hałasuje
    1 punkt
  11. WItam chciałbym o jakies opinie. Natomiast posiadam Audi a4 b7 2005r. AVANT Zamierzam zakupić jakaś tube lub subwoofer. Na pokładzie znajduje się ori Radio Rns-e. Głośniki Przód Hertz ESK165 Głośniki Tył Hertz ESK165 Wszystkie drzwi Wygłuszone matami. Wzmacniacz 4 kanałowy Blaupunkt GTA 470 840W Kondensator 1.2F PHANTOM Gdy przeglądałem pare aukcji wpadłem na takie coś >>http://allegro.pl/skrzynia-basowa-obudowa-audi-a4-b6-b7-avant-01-08r-i4444949377.html<< Czy to jest wart czegoś czy lepiej coś innego patrzeć? A jak coś innego to prosze o propozycje co jest wart jakiś pieniedzy . Pozdrawiam Z góry dzieki
    1 punkt
  12. Witam Miałem podobny problem na alternatorze było 14,4v a na podszybiu 13,5v , okazało się ze winny jest przewód miedzy skrzynka ,rozrusznikiem a alternatorem. Ja dołożyłem drugi przewód 25mm2 bezpośrednio miedzy alternatorem a skrzynka a stary jest odpięty od alternatora i zaizolowany . Teraz napięcie na skrzynce jest identyczne jak na alternatorze i wynosi. 14,4v Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  13. Ale już doliczyłem i razem jest 440zł
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...