Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      8624


  2. tomasz102

    tomasz102

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      835


  3. oneskypemen

    oneskypemen

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      168


  4. BeyerBrown

    BeyerBrown

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2383


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/25/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jak przestanie chodzić w korku z włączoną klimą, to może być lipa Prawdopodobnie Ci padło łożysko... bo co innego, raczej się nie rusza na stelażu... Jak go przyblokuje wywali zapewne zabezpieczenie...
    1 punkt
  2. Przewody paliwowe czasem pękały zaraz przy baku- sprawdź, może się sączy tam.
    1 punkt
  3. Zrób logi dynamiczne to się dowiemy, czy nie masz czasami spalania stukowego lub czy wtryski już padły i przelewają http://sprawdz.auto.pl/jak-zrobic-logi-dynamiczne-vag/
    1 punkt
  4. Zamień pomiędzy sobą czujniki na stronie lewej i prawej, albo będzie przeskok w kątach (uszkodzenie czujnika) albo go nie będzie (źle złożony rozrząd). Po tej operacji zagrzej silnik, bo dopiero bodaj pow. 60st.C płynu chłodniczego ECU zaczyna odświeżać (na wolnych obrotach) wartość kątów w gr. 093 Najlepiej jak się przejedziesz parę km i wtedy podepnij kabel diagnostyczny. I mała poprawka - silnik ten znosi tolerancję teoretycznie nawet +/-16st. VAG SSP 255 – The 2.0L R4 and the 3.0L V6 engines PROCARMANUALS.COM Factory Service Repair Manuals, Owners Manuals, VAG SSP, AUDI SSP, SEAT SSP, SKODA SSP, Electrical Wiring Diagrams, Body Collision, Engine and... strona 18 wyjaśni Ci który to wałek wydechowy a który ssący i gdzie jest pierwszy a gdzie drugi rząd cylindrów.
    1 punkt
  5. No cóż koszta kosztami. Ale zrobiłem obecnie 3tys km silniczek po drugiej wymianie oleju i śmiga na dotarciu nadal.
    1 punkt
  6. Problem został rozwiązany, Po wymianie zerwanego sprzęgiełka, klimatyzacja została dobita, było tam 342 gramy czynnika na 500 wymagane . Różnica temperatur widoczna Cisnienie rownież w normie, przy temperaturze otoczenia 22°C wychodzi 13/14 barów Dziękuje za wszystkie porady i pozdrawiam!
    1 punkt
  7. Typowy komentarz sebixa.. Co do tematu, nie rób czegoś takiego, bo to wiocha straszna. Ja gdybym na żywo coś takiego usłyszał uznałbym że gościu ma wydech przegnity. Chcesz zmienić dźwięk to poszukaj gotowych sportowych tłumików. Niestety bez większej ingerencji nie zmienisz dźwięku za bardzo samym tłumikiem, ale tak teraz to już będzie wyglądać. W benzynie jest więcej miejsca do popisu, ale czekać tylko jak wsadzą jakie dodatkowy filtr dla benzyny.
    1 punkt
  8. A gdzie występują te połączenia ? Bo zdjąłem kierownice i tam przesmarowałem gdzie była możliwość oraz zdjąłem dolną osłonę, która jest nad nogami kierowcy i też znalazłem tam jedno mocowanie. Gdzie jeszcze muszę się dostać i jak to zrobić ?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...