Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      6

    • Postów

      34524


  2. Adam87

    Adam87

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      161


  3. Norbas

    Norbas

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      384


  4. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/20/20 w Odpowiedzi

  1. Mały aktual... Wleciała kiera z łopatkami, przymusowo dwie nowe opony na tył bo jedna mi strzeliła i nie było na miejscu takich samych do tego cena za jedną sztukę to jakaś masakra... Nowy fotelik z osłoną na fotel dla młodego buntownika... Zarniki CBI Osram... przyciemnione szyby na tyle i relingi czarne ze zwykłej B8
    2 punkty
  2. Właściwy sterownik zamontowałeś? wcześniej też miałeś taki problem? problem masz od zakupu auta czy było w porządku przez jakiś czas?
    1 punkt
  3. 1 punkt
  4. Na żarnikach faktycznie jest wypas różnica ogromna
    1 punkt
  5. Nie o Darkach bihalo nie mówiłem nic złego, narzekałem ciągle na bihalo ale na Hella3/Hella Intemo na H7 i teraz jak zobaczyłem co się dzieje u Darka to wiem, że miałem rację... Hella3 czy Intemo nie nadaję sie pod H7 - te żarówki świecą dopiero dobrze, ale z żarnikami... miałem te classic montować w B6, ale ona jest taka duża, że zrezygnowałem i zamontowałem te hella3 Tu jaka duża jest ta Classic, robiłem przymiarki na B6
    1 punkt
  6. Kamil a mówiłeś że te hella classic bihalo słabo świecą na h7. A tu widzę, że jest przepaść w stosunku do zwykłych h7
    1 punkt
  7. Do silniczka trzeba zajrzeć - jak manetką odpali się tylnią wycieraczkę i palcem trochę popcha się wycieraczkę to jeszcze idzie, może da się odratować ;-)
    1 punkt
  8. Kolejny etap przygotowań do wiosennych modów... Lustereczko powiedz przecie, kto tu tak pomodził Narazie gotowe calkowicie jedno lustro tj. el. składane, fotochrom + bonus wyrezane CLH
    1 punkt
  9. nie, tam jest multi, ale tak samo system opisuje DSG/S-TRONIC bo masz mozliwosc recznej zmiany
    1 punkt
  10. pasuje to. Emblematow nie przyklejam bez przesady, po prostu wyglad zwyklej a7 mi nie odpowiada, przy okazji napraw zalozylem taki przod i tyl i bardzo sie z tego ciesze bo auto o wiele lepiej wyglada
    1 punkt
  11. 1 punkt
  12. Witam, w ogóle to jest wszystko na ten temat już na forum polecam troszkę wysiłku i poczytania. Pozdrawiam (•‿•)
    1 punkt
  13. Ok, dziękuje będziemy walczyć i na pewno poinformuje ku pomocy innym
    1 punkt
  14. Auto plus to jest niezły sklep ale części w grupie VAG generalnie jest mnóstwo i jak się wie że coś jest trudno dostępne to najlepiej wcześniej do nich zatelefonować i się dopytać. Mają naprawdę fachową obsługę. Ja te części kupowałem bezpośrednio w ASO i były raczej dość tanie. Jak rozebrałem to ani blacha ani guma podporowa sprężyny nie wyglądały źle. Może powinieneś się rozejrzeć za tym na szrocie? Blachę można dać do piaskowania i malowania proszkowego. Audi tradition to jest dział VAG zajmujący się częściami do starszych samochodów. Być może za jakiś czas te części będą tam dostępne. PozdrawiaMM
    1 punkt
  15. Na początek już nie jest biednie także super Ale co by to było bez rezania, więc coś do zabawy zostaje.. Powodzenia w modach i bezawaryjności
    1 punkt
  16. Miałeś rację. Pod siedzeniem pasażera jest waga. Jak pasażer usiądzie to poduszka się włącza.
    1 punkt
  17. pyatnie czy da sie uaktywnic menu fabryczne czy da sie odblokowac funkcje w MMI basic plus monochrome ? audi a4 B8 2008 pazdziernik
    1 punkt
  18. Korekcja równomierności biegu jałowego + koło dwumasowe + wałki wyrównoważające..... trochę za dużo grzybków w barszcz Trochę luzów na tych mechanizmach + korekcje dawki, jak to wszystko zaczyna rezonować, to silnik nie ma prawa równo pracować P.S. zapomniałem jeszcze o sprzęgiełku jednokierunkowym alternatora, które na pewno nie wpływa stabilizująco na obroty silnika
    1 punkt
  19. Kurcze u mnie nie ma zadnych problemow po regulacji wszystko ok, swieci idealnie, tyle ze przy montazu trzeba sprawdzic jak jest ustawiona dzwignia - zmieniajaca kat odblysnikow - sa dostosowane do ruchu prawo i lewostronnego. Po drugie jesli one zaczna parowac nie trzeba niczego rozklejac - lampy nie posiadaja szczelnych komor, gdy to wystapi wystarczy odpiac tylne dekle, wlaczyc cale oswietlenie i eygrzac a wilgoc odparuje.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...