U mnie po trzecim odpowietrzeniu hamuj a na 100%. Pierwsze ' maszynką. drugie i trzecie 'nogą'. Są przypadki większej ilości odpowietrzeń. Gdzieś jest nawet wątek na forum o tym .
W Polsce też chorą kasę za niego wołają
Wersja z końcówką 3Q7, bez zniżek w ASO, wychodzi coś koło 1700zł. Ja odkupiłem od znajomego za 50% ceny. Mniej niż w ASO ale nadal sporo. Ale z drugiej strony oryginał to oryginał, mam pewność, że wszystko się ładnie złoży i nie jest wykonany z jakiegoś gównolitu co mi pęknie jak najadę cofając na wyższy krawężnik czy zaspę w zimie. No i wygląd robi swoją robotę
Nie słuchaj kolego opowieści, że ktoś wlał olej xxx i jeździło się mu "średnio" ale jak wlał olej yyy było "lepiej" dopiero jak zalał olej zzz to było "to" i dopiero teraz jeździ się mu już "super" to są bzdury "sprzedawców ostrego cienia mgły"
Ten silnik należy eksploatować na dowolnym oleju spełniającym tzw AKCEPTACJĘ OEM VW 502 00 taki numerek wyczytasz gdzieś na butelce pisany "maczkiem" to jest zasada NR1 jeżeli chodzi o rodzaj oleju. Zasada NR2 - to zmieniaj ten olej eksploatując ten silnik nie rzadziej jak 10 Kkm o ile jeździsz "normalnie" czasem tylko na krótko wciskając głębiej gaz. Jak jeździsz AGRESYWNIE (tzn często angażujesz turbinę, i utrzymujesz ją długo obciążoną) mówiąc krótko jak "upalasz" auto a turbina jest często CZERWONA (widać do wieczorem po pałowaniu) ZMIENIAJ TEN OLEJ NIE RZADZIEJ jak 8Tkm.
Szerokość kanałów dolotowych nie robi różnicy. Jak założycie puźniej kolektor na wąskim kanale, całość zachwa się tak jakby głowica była z wąskim kanałem! Wiem to z doświadczenia.
pod listwa tez rudy zagoscil , normalka w audi ze rdzewieje , jak na klapie duze wrzery to szukal bym uzywki , a jak nie to trza szybe wyciac i malowanie