Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 06/21/20 w Odpowiedzi
-
No co Ty , podsłuch zakładasz dla przyszłego właściciela ? Serio z ta sprzedażą ?1 punkt
-
sterownik zgłasza kodowanie 255 jako błąd. tak przynajmniej podaje ross tech.1 punkt
-
a to czytałeś? Audi A6 (4F) Headlight Aim Control (Adaptive Light) - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM przed kodowaniem musisz zrobić login, Security Access ---> 02000, Coding ---> 0000030, jak przyjmie kodowanie to idziesz do basic settings Basic Settings Group 001 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] The meas. block field now shows "Wait" and should switch to "Adjust Headlights" then (this may take up to 10 seconds). Adjust the headlights using their manual adjusting screws as referenced against a suitable aiming target. [ON/OFF/Next] The adjustment should now be learned. [Done, Go Back] Don't forget to check/clear fault codes afterwards. [Close Controller, Go Back - 06]1 punkt
-
WAUZZZF51HA010852.pdf WAUZZZF51HA010852_2.pdf1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak a wiesz, że jak masz zegarek w domu , w aucie albo na ręce to jutro umrzesz? Idź się jebnij o ścianę ?1 punkt
-
A takie fajne felgi miałeś. ? Żart bo mam prawie takie same. Graty, piękna fura?1 punkt
-
Dziś w końcu wymieniłem maglownicę ( znaczy zapłaciłem za jej wymianę ) ,w starej lała lewa strona już od dłuższego czasu .Oczywistym było że nie założę zwykłej dlatego na pokład wpadł servotronic , efekt bardzo przyjemny na postoju naprawdę lekko się kręci , przekaźnik z końcówką D ładnie się utwardza już przy 50 km/h , wymienione końcówki drążków , w poniedziałek na pełną geometrię . Zamontowany servotronik ZF , starą miałem KOYO.1 punkt
-
Progi malowałem sprayem czarny mat. 4 warstwy. Miałem malować plastdipem ale, że to jest nisko i wogule bardziej narażone na uszkodzenia, więc padło na normalny lakier. Może spasowanie nie jest idealne, ale mogę powiedzieć, że bardzo dobre. Jeszcze dodatkowo dałem taśmę dwustronną na całej długości. Tak dla pewności.1 punkt
-
Moim zdaniem to wciskają ciemnotę z tym wtryskiem od 1,9 , po to by wyjść z twarzą i uzasadnić przed Tobą że wszystko wróciło do normy po robocie ...... Jeżeli jeździsz autem od dłuższego czasu i wcześniej było wszystko OK, to mam wręcz pewność..... Mają jednak ździebko poszanowania dla klienta , bo poza naciągnięciem Cię na koszt tej jednej pompki nie zrobili nic by wymusić na tobie naprawę według pierwszej wyceny Co do walka rozrządu to tak jak opisałem w swoim, zalinkowanym wyżej temacie . Krzywki wydechowe zużyte w miarę równo ( brakuje na każdej po ok 0,6mm ) , od momentu wykrycia problemu zalewany MILITEC1 przy każdej wymianie oleju i od 40 tysięcy km nie ma rzadnych objawów pogorszenia pracy mojego BPW, DPF cały czas na pokładzie i sam jestem w lekkim szoku że wszystko dalej działa bezproblemowo Problem duży jest jak wałek ma duże zużycie na jednym lub więcej cylindrów ( duże zużycie krzywki idzie w perze z dużym zużyciem hydropopychacza ) , wtedy silnik będzie kulał, hydropopychacze będą miały problem ze skasowaniem dużego luzu i raczej trzeba się spieszyć z wymianą1 punkt
-
Ceny i zakres roboty jak w ASO Niezłe podejście do klienta, skroić go na dzień dobry na 1/4 wartości samochodu .... Musiał byś na głowę upaść by dać się tak zrobić Oddaj auto do normalnego mechanika, mówię o fachowcu złotej rączce, który ogarnie temat za ułamek kwoty którą Tobie zaproponowano. Jak Twój wałek rozrządu jest naprawdę mocno zużyty to zawsze możesz kupić używany, nie daj się namówić na regenerację pompek , przy takich jazdach z korekcjami to problem na 99% jest w uszczelnieniu pompowtryskiwaczy Przy niewielkim równomiernym na wszystkich cylindrach zużyciu wałka rozrządu wcale nie musisz się spieszyć z jego wymianą , dla czego to możesz sobie poczytać moich wypocinach :1 punkt
-
Od kiedy to na podstawie odczytanych korekcji można stwierdzić że którykolwiek z pompowtryskiwaczy leje ? Taką diagnozę można postawić dopiero mając pompkę na maszynie diagnostycznej i obserwując stopień rozpylenia paliwa wtryskiwanego przez nią Wysoka korekcja świadczy tylko o tym, że w cylindrze którego dotyczy trzeba zwiększyć dawkę wtryskiwanego paliwa żeby silnik utrzymywał równy bieg na jałowym i do bodajże 1600 obr/min, do kiedy to sterownik silnika jest w stanie na bieżąco je korygować Jak korekcja dochodzi w okolice +3 to znaczy że mechanizm korekcji dawki sobie z tym nie radzi ( jego zakres działania jest za mały względem ubytku mocy generowanej na tym cylindrze). W silnikach na PD w 9 na 10 przypadków jest to spowodowane brakiem szczelności dolnego uszczelnienia pompowtryskiwacza, przez co spaliny przedostają się z cylindra do szyny paliwowej " zapowietrzając " proces napełniania pompki paliwem . Pompka zasilana zawiesiną pęcherzyków spalin zmieszaną z paliwem zużywa część ruchu roboczego tłoczka pompującego w niej paliwo, na sprężanie zawartych w paliwie spalin, zamiast na jego wtryskiwanie W skrajnych przypadkach gdy ilość przedostających się spalin jest duża , po dłuższej chwili pracy na jałowym może się " zapowietrzyć " na tyle dużo, że paliwo jest wtryskiwane w bardzo małej ilości lub wcale, wtedy sterownik silnika odczytuje to jako "wypadanie zapłonu". Symptomami wskazującymi na występowanie tego problemu są właśnie wysokie korekcje na którymś z cylindrów, które po dłuższej przegazówce zaczynają rosnąć mocno na plus , powodując jednocześnie pojawienie się telepania motorówką na biegu jałowym. 9 na 10 mechaników oznajmia Wam wtedy że pompki są do regeneracji , zamiast wziąć się za wymianę uszczelnień połączoną z zamianą miejscami pompek o najniższej ( minusowej ) korekcji , z tą " lejącą " Dopiero po takiej operacji wykonanej prawidłowo można coś powiedzieć o kondycji pompowtrysków, w zależności jakie korekcje i na których cylindrach się po niej pojawią. Ale w zdecydowanej większości przypadków już po tej operacji wszystko wraca do normy Sama wymiana uszczelnień to proces wymagający dokładnego oczyszczenia elementów odpowiedzialnych za szczelność ( szczególnie powierzchnie przylegania podkładki mosiężnej ) , przygotowanie gniazd w głowicy ( usunięcie ostrych krawędzi mogących uszkodzić nowe uszczelniacze podczas montażu ), a wszystko z zachowaniem jak największej czystości , by nie doprowadzić do zatkania sitka przez które paliwo dostaje się do wnętrza pompki ( zaznaczone na czerwono na poniższym zdjęciu )1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
no jak kupilem auto to filter byl w strasznym stanie rok temu to bylo..dzis bawiac sie polskim vagiem zauwazylem ze wartos powietrza zasysanego na jalowym wacha sie w granicy 3.5g/s a po dodaniu gazu spada do 2,5..chyba powinno byc odwrotnie.1 punkt
-
Ja też chciałem polecic Pawła jest lepszy niz Turbodymoman i Super Es razem wzięci Walki było dużo ale ostatecznie Victoria Paweł zrobił veni vidi vici i po sprawie Dzięki Paweł jeszcze raz1 punkt
-
Spox, komputer jest na bank obsługujący tempomat, dlatego, że ma kostkę pod tempomat, tak więc ok. Tylko teraz czy ktoś ma jakieś pdf z instrukcji jak krok po kroku zdemontować poduszkę, kierownicę, moduł itp aby nie palnęło mi to wszytko w łeb.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00