Skocz do zawartości

Ranking

  1. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      6

    • Postów

      318


  2. dekiel 13

    dekiel 13

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      1436


  3. Gremlin0209

    Gremlin0209

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      113


  4. dayd_4

    dayd_4

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      206


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/20/20 w Odpowiedzi

  1. WITAM!! Na wstępie zapraszam do lektury rzeczowego opracowania dotyczącego poniższego samochodu (niestety, znalazłem tylko w języku angielskim..): Driven: 2006 Audi S4 25quattro FOURTITUDE.COM W skrócie na 25 lecie wsadzenia do pierwszego audi napędu QUATTRO, producent postanowił wypuścić limitowaną ilość i wersje jakiegos modelu. Padło na A4, a dokładnie S4. Auto było dostępne tylko na rynku USA, i nie było możliwości personalizacji. Zbudowano 250 takich samych egzemplarzy, wsadzono w kontenery i zawieziono do Audi Dealer.. Z zewnątrz wrzucono dobrze znany pakiet DTM, który był już dostępny w UK w celu umożliwienia startów w wyścigach tej serii. W środku max opcja i dużo elementów wyciągniętych z RS4, czytaj fotele, dekory itp itp.. Wyróżnia się gałka aluminiowa z napisem „1of250” oraz przetłoczenia na fotelach, zamiast RS4 mamy „QUATTRO”. Sprawdziłem listę wyposażenia - brakuje tylko lodówki w schowku, poza tym jest wszystko co można było zamówić do eSki. Silnik to seryjne BBK, skrzynia tak samo, dalej już znowu RS4. Napęd, dyferencjał, rozkład mocy pomiędzy osiami - wszystko przerzucone z RSa. Pojeździłem trochę, naprawdę zupełnie inaczej to jeździ i pracuje w zakrętach, nie ma podsterowności tak oczywistej w tych budach.. Opis będzie szerszy o bardziej rzeczowy jak pojeżdżę i znajdę czas na klepanie.. Odbiór..
    6 punktów
  2. Jestem z powrotem. Obiecałem pewne fotki, coś dla auta i dotrzymuje słowa ? Dłuższy czas zastanawiałem się czy warto iść w tym kierunku. Dużo przeglądałem tematów, czytałem sporo na ten temat i od pewnego czasu stwierdziłem, że może to jest to co bym chciał robić w przyszłości. Wiadomo początki są trudne, dopiero zaczynam stawiać w tym pierwsze kroki, tak że w tym temacie jeszcze jestem żółtodziobem, ale będę się starał to nadrobić, a jak wiadomo najlepiej uczy się podczas praktyki. W końcu zdecydowałem się wybrać na 2 dniowe szkolenie z detailingu (póki co z polerowania i kładzenia wosków/ceramiki) ? Szkolenie to zadecydowało, że chcę zacząć w tym coś działać. Dlatego zakupiłem na wstępie najbardziej potrzebne rzeczy póki co pod moje auto i za wiedzą mojego trenera ze szkolenia. Oprócz wszystkich niezbędnych kosmetyków do wyczyszczenia auta na zewnątrz (zdjęcie 1), zakupiłem oczywiście polerke, pastę, osuszacz do lakieru, pady, glinke i jeszcze innych wiele pierdołek, których nie ma na zdjęciu. Mam nadzieję, że wciągnie mnie to na dobre i coś w tym kierunku zacznę robić profesjonalnie (liczę na to i to bardzo) ☺? Sorki za fotki, ale mam bałagan i nie mam gdzie to nawet wszystko rozłożyć ?
    2 punkty
  3. Audi A4|S4|A5|S5|B8 VCDS Coding List - VCDS-Expert.com VCDS-EXPERT.COM 1. Enable Hidden menu in MMI 3G [5F – Information Electr.] [Adaptation – 10] -> Channel 6... {MMI 2G} [07 - Control Head] [Adaptation - 10] [Channel 1] Dodajemy 2 do istniejącej wartości {MMI 3G} [Ukryte Menu]: (patrz niżej) [CAR] [carmenuoperation] Zmieniamy wartość [interior light] na 5 [carextdevicelist] Zaznaczamy Interior light Reset MMI (wciskamy jednocześnie: SETUP + pokrętło + prawy górny przycisk przy pokrętle) ____________________________________________________________________________________________________ Zachowanie świateł stop podczas awaryjnego hamowania [46 - Comfort System] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Pulsujące światła stop: Byte 8 Bit 1 z 0 na 1 Włączenie świateł awaryjnych: Byte 8 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Test zegarów przy włączeniu zapłonu Wskazówkiz egarów przejdą przez cały zakres przy każdym uurchomieniu zapłonu [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 1 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Temperatura oleju w silniku + Lap timer Rok modelowy 2010+ [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 1 Bit 3 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Poziom naładowania akumulatora widoczny z poziomu MMI {AMI} [56- Radio] [Adaptation - 10] [Channel 39] Do istniejącej wartości dodać 39 {MMI 2G} [Ukryte Menu]: (patrz niżej) [CAR] [DIAG SETTINGS] [Car Menus Maske] Zaznaczamy Battery Level [AcceptChanges] {MMI 3G} [Ukryte Menu]: patrz niżej [CAR] [carextdevicelist] Zaznaczamy Battery Level [carmenuoperation] Zmieniamy wartość [battery] na 5 ____________________________________________________________________________________________________ Światła przeciwmgielne jako doświetlanie zakrętów [09- Cent Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 4 Bit 0 z 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Jasność LED'ów przy włączonych światłach mijania Fabryczna wartość to 8-9% [09 - Cent. Elect.] [Security Access -16] (jeden z domyślnych kodów dostępu to 20113) [Adaptation - 10] [Channel 3] Wprowadzamy nową wartość w procentach w zakresie 0 - 100, przy wartości mniejszej niż 5% LED'y zgasną ____________________________________________________________________________________________________ LED'y nie zmieniają jasności przy włączeniu kierunkowskazów [09- Cent Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 3 Bit 7 z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Obniżające się prawe lusterko po wbiciu biegu wstecznego Auta bez foteli z pamięcią [52 - Door Elect.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 4 Jeśli ma wartosć 40 zmianiamy ją na 4C lub 44 Jeśli ma wartośc 50 zmieniamy ją na 5C ____________________________________________________________________________________________________ Otwieranie i zamykanie okien kluczykiem [46 - Cent. Conv.] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Wybieramy: Remote Control active ____________________________________________________________________________________________________ Ostrzeżenie o nie zapiętych pasach [17 - Instruments] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Wybieramy: Seatbelt Warning inactive ____________________________________________________________________________________________________ Zmiana logo przy uruchomieniu AMI/MMI [56 - Radio] [Coding - 07] [Long Coding Helper] Byte 12 Bit 0 z 0 na 1 - S4 logo Bit 1 z 0 na 1 - RS logo Bit 0 i Bit 1 z 0 na 1 - S logo (nie testowałem) ____________________________________________________________________________________________________ Ukryte zielone menu {MMI 2G} [Electronics 1] [07 - Control Head] [Channel 8] Zmieniamy z 0 na 1 Wejście: Trzymając SETUP na konsoli wciskamy na ok 5 sekund CAR, otworzy się zielone menu,w którym część z w/w modów można zrobić bez podłaczania komputera. {MMI 3G} [Electronics 1] [5F - Information Electr.] [Channel 6] Zmieniamy z 0 na 1 Wejście: Wciskamy jednocześnie SETUP i CAR przez ok 5 sekund Reset MMI (wciskamy jednocześnie: SETUP + pokrętło + prawy górny przycisk przy pokrętle) ____________________________________________________________________________________________________ Blokada napędu DVD navigacji [37 - Navigation] [Adaptation - 10] [Channel 068] Zmieniamy z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Czas po którym wyłączy się radio przy wyłączonym silniku [56 - Radio] [Coding - 07] [Long Coding Helper] [Adaptation - 10] [Channel 3] Wprowadzamy nową wartość w minutach w zakresie 1 - 99 ____________________________________________________________________________________________________ Wyłączenie automatycznej tylnej wycieraczki Tylko Avant przy włączonych wycieraczkach i wrzuconym wstecznym biegu [09 - Cent. Elect.] [Security Access -16] (jeden z domyślnych kodów dostępu to 20113) [Adaptation - 10] [Channel 19] Zmieniamy z 1 na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Optyczny tylny parking dla samochodów bez czujników z przodu [10 - Parker / Steer Assist] [16 - Security Access - 71679] zrób to [07 - Kodowanie] Bajt 0 - Bit 4 zmień 0 na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Sygnał podczas otwierania auta [46 - Centralny konw.] [Adaptacja - 10] -> Kanał 63 Dodaj 4 upewnij się, że moduł 46, bajt 1, bit 2 jest zaznaczony. Aktywuje to powiadomienie alarmowe. ____________________________________________________________________________________________________ Włączanie i wyłączanie DRL z poziomu MMI [09 - Cent. Wybierz.] -> [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 3 Bit 5 ustawiony na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Zwolnienie hamulca postojowego bez stawiania stopy na hamulcu [53 - Hamulec postojowy] [Dostęp bezpieczeństwa - 16] (Podaj kod przedstawiony przez program) [Adaptacja - 10] -> Kanał 4 Ustaw na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Zwolnienie hamulca postojowego bez zapinania pasów bezpieczeństwa [53 - Hamulec postojowy] [Dostęp bezpieczeństwa - 16] (Podaj kod przedstawiony przez program) [Adaptacja - 10] -> Kanał 7 Ustaw na 0 ____________________________________________________________________________________________________ Tylne światła z DRL [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 2 Bit 7 - DRL za pośrednictwem Tail Lets Active (1 = Aktywny) ____________________________________________________________________________________________________ Lap Timer [17 - Instrumenty] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 1 Bit 3 - zaznacz pole "Aktywny licznik okrążeń" ____________________________________________________________________________________________________ Kierunkowskazy jako postojówki [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 10 Bit 0 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 do 1 Po wprowadzeniu zmiany można włączyć sygnały przedniego skrętu jako DRL, wprowadzając następującą zmianę: [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 2 Bit 6 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 ustawiony na 1 ____________________________________________________________________________________________________ Doświetlanie zakrętów w halogenach [09 - Cent. Wybierz.] [Kodowanie - 07] -> Pomocnik długiego kodowania -> Bajt 4 Bit 0 - Zaznacz pole lub zmień: Bit 0 ustawiony na 1
    1 punkt
  4. Witam. Jakby się ktoś zastanawiał, czy przerobić tylną klapę z wersji EU na USA, podpowiadam - śmiało! Poniżej fotorelacja z przeróbki, którą wykonałem własnoręcznie od początku do końca. Jakby ktoś miał szczegółowe pytania - najlepiej piszcie PW Kilka wyjaśnień, żeby uprzedzić pytania: - Warto zapytać odpowiedni wydział komunikacji, czy wyda nam małe tablice? - Moim dawcą, była tylna klapa z wersji sedan, zakupiona na złomie za 20zł. Pasuje do kombi. - Blenda podświetlenia tablicy rejestracyjnej standardowo jest krótsza, więc pasuje bez przerabiania. - Trzeba poluzować lub zdjąć całkiem tapicerkę tylnej klapy, żeby odkręcić blendę z podświetleniem oraz żeby zakonserwować na koniec klapę od środka. - W celu późniejszego zakonserwowania, przed przyspawaniem elementów, należy wyciąć otwory w docelowej klapie, żeby nie powstały nam ślepe wnęki. - Przed pocięciem dawcy, warto dobrze sobie pomierzyć wszystko, zostawiając margines na ewentualny błąd. - Stosujemy środki ochrony BHP - Kwestii cięcia, spawania, obróbki i lakierowania nie będę poruszał - zakładam, że na tym się znacie, skoro chcecie zrobić to sami - Całość prac jest do ogarnięcia, podczas jednej dniówki, zakładając, że dopisze nam pogoda i czasy schnięcia powłok będą krótkie. - Satysfakcja gwarantowana! Zapraszam do fotorelacji: Powodzenia w modach!
    1 punkt
  5. Na pewno. Jak nie zaliczysz kraterów lub krawężnika powinny się trzymać prosto. Nie wiem jak z lakierem. Opony trochę jest , zawias masz seria zapewne więc bedzie ok. Z tym budżetem bierz te i jeżdzij ostrożnie.
    1 punkt
  6. To też chinole , ładnie wygląda - kopia eresowych 19ek. Cena ok. Opony 245/40/18
    1 punkt
  7. Audi A4 B8 (8K) 2007-2015 - Original Felgen - Seite 1 WWW.ORIGINAL-FELGEN.COM Audi A4 B8 (8K) 2007-2015 - Original Felgen - Seite 1 mit Lochkreis, Mittenzentrierung und Traglast Hinweis "ładne Felgi' są może i ładne i tyle. Jak sie turlasz po płaskim to , ale zaliczysz dołek i się wygną.
    1 punkt
  8. Do pracy w stodole nic, jeśli jest dobrze wykonana ? Swoje efekty będę przedstawiał na mojej Czarnulce ? zapewne częściowo, bo nie znajdę całego dnia na calutkie autko, a początki i tak najwcześniej po powrocie z wypoczynku ?
    1 punkt
  9. Co masz do pracy w stodole? Tu akurat szwagier trzymający pierwszy raz w życiu maszynę w ręku... Pod okiem swojego mentora A tak całkiem serio, pomysł mega dobry, zajęcie bardzo ciekawe. Zestaw też super. Nic tylko trzymać kciuki za owocną pracę a ta cieszy oko
    1 punkt
  10. Jedna czyli Ori. Przerabiałem zamienniki i tylko ori się sprawdza. 900 w ASO. Ze zniżką zapłaciłem 780. Niektórzy mają farta i zamiennik działa
    1 punkt
  11. Auto wpadło w odpowiednie ręce, będzie mu dobrze u Ciebie wnioskując po poprzednim projekcie ? ??? Fajnie będzie pośledzić losy tego 1 z 250 ? Zdradzisz cenę takiego cacka ?
    1 punkt
  12. Jak mi powiedzieli kiedyś 900 zł za auto to stwierdziłem że też wolałbym kupić polerkę, kosmetyki i bawić się na swoim ? Powodzenia! Przyda się kolejny forumowy detailer ?
    1 punkt
  13. Nie wiem skąd żeś to zdjęcie wyrwał i kto Ci wmówił, że to dynoshade czy dynosmoke, ale mam shade i chyba wiem co piszę Mierzyłem też kawałek smoke'a i nie wyglądał tak smołowato jak tutaj. Wracając... tak, dla mnie lepiej okleić oryginał folią PPF
    1 punkt
  14. Po co szukać, jak masz takiego Szwagra. Na swojej się uczył, więc u Ciebie wyjdzie lepiej niż oryginał ?
    1 punkt
  15. szybciel alu nie nadadza sie do regeneracji tutaj masz nr klocków: FDB1083
    1 punkt
  16. Musisz kupić po prostu klocki od lifta 99 - 2001
    1 punkt
  17. 4B0971845S - 17zł w ASO (te są dostępne w Polsce) 8E0971845AB jeśli masz bixenon - 32zł w ASO
    1 punkt
  18. Fajny rodzynek Kiedy heble zmieniamy, bo te 345 to słabo przy tej mocy i wadze
    1 punkt
  19. Znajomy lakiernik mi to robił, ale podkład i potem czarny mat
    1 punkt
  20. Ja miałem ET25 z przodu i z tyłu ET27 dla tych parametrów w Q, ale solidna gleba, takze et30 zmiesicisz ale rant trzeba będzie zaklepać.
    1 punkt
  21. Pierwsza dłuższa trasa, wyjazd do Zakopanego White Tiger spisał się rewelacyjnie
    1 punkt
  22. Pierwszy zlot zaliczony z @Bartlomeo97 pogoda nie dopisała ale i tak było spoko
    1 punkt
  23. zrob foto zacisku oraz tarczy i wrzuc na forum W oryginale wychodzily 312/255mm
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...