Skocz do zawartości

Ranking

  1. Peci84

    Peci84

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      4

    • Postów

      8


  2. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      608


  3. ElectricShock

    ElectricShock

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      97


  4. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      5816


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07/31/20 w Odpowiedzi

  1. Powłoka zaaplikowana, całkiem fajnie się pracuje z tym gravonem. W międzyczasie rzeźbie przetwornice ds3 z B8, żeby ładnie pasowały w dekielek z B6 ? niestety walka o każdy mm, z tymi soczewkami z B8...
    3 punkty
  2. Dzień jak co dzień. Siedzę sobie i staram się skupić na pracy i nagle, ni stąd, ni zowąd wpakowuje mi się kurier. Już po chwili wiem, że dziś po obiedzie Żona nie będzie ze mną rozmawiać, bo..... będę siedział w garażu i montował nowe zabawki
    3 punkty
  3. Wpadły dystanse tył 15mm przód 12mm i zmiana koloru hamulców ? pomału do przodu.
    3 punkty
  4. WITAM WSZYSTKICH Od początku Audi kupione 9.09.2016 roku w miejscowości Mstów koło Częstochowy... tak było w dniu zakupu.. to już u mnie na nowych blachach Zima 2016/2017 pierwsze śniegi i zimówki lato 2017 Taki prezencik urodzinowy zmiana lamp Przez lato 2017 jedynie przyciemniłem szyby co widać ładnie na pierwszym zdjęciu u samej góry XIX Ogólnopolski Zlot Audi A4 Klub Polska A tu z @karol1981 Samochody synka Oczywiście A4 B7 oraz A8 D3 MOJE ! B7 ! rok prod. 10.2006 silnik 2.0 TDI 170 KM kod silnika BRD skrzynia 6-tka napęd DPF- off patiet S-LINE zewnętrzny i wewnętrzny czarny sufit siedzenia S-LINE schowki w siedzeniach FIS w kolorze kierownica trójramienna S-LINE, wielofunkcyjna gałka alu S-LINE tempomat 4x el.szyby zawieszenie 1BV koła zima: 16" ORI AUDI opony DUNLOP 205/60 R16 PLANY !!! RNS-E led + mapy 2018 - zrobione kamerka cofania (jest ale jeszcze nie działa) ścięta kierownica - zrobione lampy LED tył (?) lampy przód LED - zrobione doświetlanie zakrętów - zrobione dokładka zderzaka CUPRA - zrobione felgi lato: Fake RS4 19" 8.5J - zrobione hamulce 320/288 + blaszki ozdobne - zrobione SKI BOX SKIGUARD 850 - zrobione końcówki wydechu 1.8T - zrobione dystanse - zrobione 13mm,20mm składane lusterka z pilota - zrobione blendy lusterek z LED z a6 c6 (już są, nie zamontowane) oświetlenie wewnętrzne LED - zrobione pakiet światło z klamkami - zrobione przyciemnione szyby - zrobione przyciemnione lampy tył - zrobione program - stage 1 - zrobione STAGE 2 ! ! ! lusterko fotochrom DRL - zrobione CLH - zrobione Automatycznie otwierana klapa bagażnika- zrobione fotele elektryczne z pamięcią ............ ........ ..... ... i jak coś jeszcze czego nie ma to dopisze pozdro dla wszystkich forumowiczów
    1 punkt
  5. Szklanka popychacza w pompie wysokiego ciśnienia hpfp. Jak Szwajcar to dobrze miernikiem przeleć bo bezwypadkowe średnio opłaca się stamtąd ciągnąć by w dobrej cenie sprzedać. Do serwisu, który już przeprowadziłeś dodaj jeszcze w przyszłości kontrolę nagaru i odmy.
    1 punkt
  6. Wiązkę trzeba włożyć albo dorobić. Bo za mało sygnałów idzie itp.no i w bose wszystkie głośniki idą przez wzmacniacz. Ale można podzielić to na etapy. Jak wyrwiesz całą wiązkę nie pociętą to względnie szybka robota.
    1 punkt
  7. O tak niektóre ceny wbijają w ziemię - wiem coś o tym.
    1 punkt
  8. Jak Ty zrobisz to lepiej niż z fabryki. Kolosze prezentują się elegancko
    1 punkt
  9. Ok, problem w końcu rozwiązany. Co do mikrostyku to zamki będą rozebrane niedługo. Generalnie po sprawdzeniu wszystkich złączy i kabli z radia - tak jak mówisz lewiatan - przód z radia, tył i subwoofer w bagażniku przez wzmacniacz. Z radia do wzmacniacza lecą kable zasilające, tylnych głośników i sygnałowy. Na końcu okazało się, że kabelek sygnałowy od wzmacniacza po prostu nie był podpięty przy przekładaniu radia (Niebieski kabel AMP CONT). Podsumowując - głośniki hulają, szyby się zamykają i otwierają, zamki prawdopodobnie do rozebrania i przeczyszczenia. Dzięki za podpowiedzi, wątek z mikrostykami czuję, że będzie nieoceniony przy finiszowaniu całej tej przygody
    1 punkt
  10. Ile za swapa ktoś wie? Jeśli mam wydać 2.5 za silnik i 2k za montaż, to chyba sensowniej jest dorzucić do remontu.
    1 punkt
  11. Warto robić do tego jakiś poradnik na forum czy raczej drugi głupek do takiego drutowania w B9 się nie znajdzie ?
    1 punkt
  12. No to mała aktualizacja tematu. Zrobiony został swap MCE Wyleciał moduł 8E0 907 279 H i wpadł 8E0 907 279 N - za moduł jak i ogarnięcie wszystkiego wielkie podziękowania dla @MaTeo85 Wpadł również włącznik auto od exeo No i teraz wszystko działa jak należy czyli : - w pełni automatyczne światła - za dnia drl 30% drogowych - po ciemku mijania - czujnik deszczu i automatyczna wycieraczka - wszystkie lustra z fotochromem - clh oryginalne przód i tył wraz z blendami led w lustrach podłączonymi przez moduły składanych luster od @kkam Kilka fotek: No i dzięki temu rezaniu wyzbyłem się jednego z dołożonych modułów czyli clh z czujnikiem światła No i w planach już kolejny mod a właściwie realizacja bo wszystko już skompletowane
    1 punkt
  13. Ka wykonałem już kilka takich układów w 1,8t na ocku 550x230 i rury zawsze dawałem 63 ,auta mają moce w okolicach 250 koni i żadnego laga nie ma . Tak więc miłej zabawy .
    1 punkt
  14. cały zestaw gotowy do montazu na auto nowe tarcze klocki tarcze przewody sruby płyn osłony zaciski i jarzma po full regeneracji 2400 w góre za całosc
    1 punkt
  15. Witam, mam podobny problem a mianowicie u mnie wyglada to tak: pojechalem wyczyscic kolektor z nagaru - spoko auto odzyskalo moc i jest zrywniejsze LECZ jak wjechalem na obwodnice i przygazowalem na wysokich obrotach do grubej predkosci zeby sprawdzic czy jest lepiej zapalila mi sie kontrolka oil preassure... musialem zjechac zatrzymac auto i po odpaleniu jeszcze raz kontrolka znikla na kompie po podlaczeniu do vaga jest tylko ten jeden blad. no i,ze auto kupilem nie dawno wymienilem olej na millersa i filtr z mana , efekt ? znowu gaz na maksa i kontrolka sie pojawia ale jak tylko obroty spadna troche znika... wiec jakby jest reakcja na lepeszej jakosci olej i filtr ... natomiast problem nie ustapil. jak jezdze spokojnie normalnie to sie NIC nie pojawia. prosze poradzcie co w takiej sytuacji czy ta sama procedura czyli podstawa filtra do wymiany czy sprawdzic cos innego jeszcze ? czujnik to raczej nie jest bo sie zapala i znika teraz - wiec chyba dziala prawidlowo... rozbierac miske i sprawdzac pompe czy zaczac od filtra ??
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...