Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/18/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Nie reflektor tylko żarówka kierunkowskazu. Musisz lampe wyciągnąć żeby dostać się do żarówki.2 punkty
-
Witam wszystkich ponownie !!! Po 2 miesiąca intensywnych poszukiwań chciałbym wam przedstawić moją nową zabawkę tym razem padło na Audi A6 C7 Biturbo 326ps CVUB jak na Competition przystało . Auto wyprodukowane 25.07.2016 i zakupione od Pierwszego właściciela (fana marki z Niemieckiego forum A6 4G ) oczywiście bezwypadkowy , z oryginalną powłoka lakierniczą na całym Aucie , i przebieg 95tkm potwierdzonym w Audi jak i wszystkie serwisy ostatni na 89tkm .Szukałem tylko tego modelu Audi Competition i z ofert w internecie ciężko było coś wybrać ponieważ moje wymagania były dosyć duże , aż w końcu na trafiłem na ten konkretny egzemplarz w pięknym kolorze Sepang Blue i z dosyć dobrym wyposażeniem - Silnik 3.0 V6 24V 240KW 326PS CVUB z overboost - Napęd quattro - Sportowy mechanizm różnicowy - Reflektory przednie LED Matrix Beam z dynamicznymi kierunkowskazami - Lampy tylnie LED z dynamicznymi kierunkowskazami - HUD Head-up Display - Soft close ( domykanie drzwi ) - Pneumatyczne zawieszenie -Skórzane Fotele sportowe z czerwonym przeszyciem (2 pakiet skórzany Audi między innymi Airbag obszyty w skórą) - Fotel kierowcy z pamięcią - Panoramiczny dach - Ogrzewanie postojowe Webasto - Elematy dekoracyjne Beuafort - Aktywny wydech - Asystent wspomagający kierowcę ACC Adaptive Cruise Control z system stop&go Audi pre sense front - Asystent wspomagający kierowcę ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu ,aktywny asystent pasa ruchu - System kamer 360° Top view - System nawigacji satelitarnej z MMI Touch pad - Nagłośnienie BOSE - Podgrzewane fotele z przodu i z tyłu - Klimatyzacja 4 strefowa - Elektrycznie otwierana i zamykana klapą bagażnika - Lusterka elektrycznie regulowane , podgrzewane i składane z automatycznym ściemnianiem i pamięcią - Radio cyfrowe DAB - System Keyless Go - Pakiet oświetlenie wnętrza LED - Hak holowniczy - Dwa komplety kół letnie 20" 8.5J et43 plus zimowe 19" 8.5J et 31 które idą od razu do sprzedania i na zimę wpadły już nowe opony Continental 255/35/20 Na pewno o czymś zapomniałem bo jest tego trochę , ale tak to mniej więcej wygląda na tą chwilę ... Na wejście od razu zostało delikatnie obniżone zawieszenie i jeszcze parę modyfikacji mam w głowie także coś tam się będzie działo w temacie ... Będę miał więcej wolnego czasu to wrzucę lepszej jakości zdjęcia na razie parę fotek z telefonu .1 punkt
-
Witam, Zakupiłem nowy akumulator Exida (Excell) 95Ah 800A i wszystko pięknie działa bez kodowania ale na forum elektrody otarłem się o opinię, że mimo wszystko powinien być zakodowany. Potwierdzili to również w serwisie i zapraszają na zabieg za 150pln Mam kabel ale nie bardzo wiem jak to zrobić w VCDS. Próbowałem coś przypasować w 19-CAN Gateway _> Long Adaptation -> Channel 4 ale ilość znaków w ogóle mi nie pasuje. Jak to przełożyć na pole w VCDS:)?1 punkt
-
Dokładnie, pomyliłem roczniki Nie masz w kostce D tak jak pisałem tego zacisku 15. W kostce C powinien być zgodnie ze schematem na pinie 13 (jeżeli tym razem dobrze widziałem). Przepraszam za zmylenie1 punkt
-
Radio potrzebuje 2 źródła napięcia. Pierwsze jest stały plus 12V, który jest głównym źródłem napięcia i jednocześnie służy do podtrzymywania pamięci radia (ustawień, zapisanych stacji radiowych, daty, godz.itp). Drugie źródło napięcia to te 12V po stacyjce, służy to tylko do załączania i wyłączania radia. Dopuki jest na tym przewodzie napięcie radio pozostaje włączone. Gdy go nie ma radio wyłącza się. W elektryce pojazdowej mówimy o zacisku 30 gdy jest stałe napięcie 12V z akumulatora. Napięcie po stacyjce to zacisk 15 (też S-Kontakt) Radio musi być podpięte pod oba zaciski i masę (zacisk 31) by ruszyło.1 punkt
-
Wpiąłeś do stałego plusa, dlatego nie gaśnie po wyłączeniu stacyjki. Masz miernik? Wypnij kostkę C z panelu klimy i tam na pinie nr.13 (kabel żółto-czarny) powinno być też napięcie po stacyjce. Sprawdź miernikiem zanim się wepniesz.1 punkt
-
fajny wypas czekam na więcej zdjęć i co tam planujesz dalej jakaś walka z mocą ??1 punkt
-
1 punkt
-
A gdzie dynamiczny 2+33? Rozrząd przestawiony o ząbek albo napinacz z lancuszkiem do wymiany.1 punkt
-
Z tego co widzę po twoich zdjęciach to posiadasz oryginalnego suba i wzmacniacz w bagażniku, poszukaj dobrze. Więc jeśli chodzi o głośniki to potrzebny adapter i będzie grać. Jeśli chodzi o uruchomienie radia to jak już kolega napisał taniej podciągnąć plus po stacyjce z klimy niż kupować dekoder CAN.1 punkt
-
Najprościej i najmniej rozbierania będzie podciągnięcie ACC z zegarów, lub panelu klimy. Kluczyk oczywiście wyciągnięty ze stacyjki zanim cokolwiek zaczniesz przy tym działać. Zegary: Masz tam 2 kostki zielona i niebieska. W kostce niebieskiej na pinie nr. 22 jest tzw. S-Kontakt czyli 12V po stacyjce. Żeby wyciągnąć zegary musisz najpierw opuścić kierownice na max w dół, wyszarpnąć energicznym ruchem do siebie dolną plastikową listwę pod zegarami (ta ze skają zachodzącą na kolumne kierownicy). Pod listwą są 2 śruby mocujące zegary. Następnie wypinasz najpierw jedną później drugą kostkę. Sa zaryglowane klamrą, którą należy podważyć i odchylić do góry). Wpinasz się w ten kabel na pinie 22 i puszczasz ho do radia na kontakt oznaczony ACC na naklejce nowego radia. Ten gruby niebiesko-czerwony (stałę +12V) musi zgodnie ze schematem nowego radia być podpięte na pin A1 nowego radia więc musisz w tym adapterze co dokupiłeś przepiąć czerwony z żółtym z tego co widzę. Sprawdź dokładnie. Panel klimy: Wypinasz panel klimy lub jak dasz radę kostkę z tyłu, wypinasz 16 pinową kostkę opisaną jako D. Tam siedzi w niej na pinie nr. 9 czarno-czerwony kabel (też S-Kontakt), wpinasz się w niego i ciągniesz do radia na ACC.1 punkt
-
W ori kostce brakuje po prostu +12V po stacyjce (ACC) dlatego się nie załącza. Oryginalne radio dostawało sygnał po szynie Can do załączaniania sie (ori kostka C). K-Bus (A3) to kabel do diagnozowania radia. Pozostają 3 wyjścia: 1. Najprostsze ale takie sobie, zmostkowanie stałego 12V z ACC. Radio wtedy trzęba za każdym razem przyciskiem manualnie włączać i wyłączać. Po wyciągnięciu kluczyka nie gaśnie. 2. Dociągnięcie do kostki +12V po zapłonie (ACC) np: ze stacyjki 3. Dokupienie emulatora Can-Bus i wpięcie go między kostki. Generuje on na podstawie sygnału can-bus napięcie +12V ACC.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Można zrobić przejściówkę pod zasilanie (pin 5 z ori wtyczki pod pin 1),do tego +12v po zapłonie pod pin 5. Pod pin 2 można się wpiąć iluminacją z zapalniczki. Więc nie będzie p&p,jakąś małą rzeźbę trzeba zrobić ale ważne by nie ruszać ori wtyczek tylko wszelkie zmiany w adapterze zrobić.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie polecam tych zarowek DRL. Pochodzily jakies 2 miesiace i kasa psu w dupe. Popalily sie. http://s.aliexpress.com/a2ArYVZZ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk1 punkt
-
Witam, moj bex w serii mial 193 km i 248 Nm ,po wirusie spodziewalem się więcej, ale jest tylko 210 km i 327Nm1 punkt
-
Uploaded with ImageShack.us W zaznaczonym miejscu sanki są poskładane z 2 czesci na zakładke. Wystarczy jedno z drugim pospawać (nie na calej długości bo po co, tylko np co 10cm). Po tym zabiegu błoga cisza. Jeśli jestescie na szarpakach i dotknijcie w tym miejscu sanek reką, jeśli poczujecie ze to one strzelają to macie juz problem rozwiązany. Pozdrawiam1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00