Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      8

    • Postów

      22934


  2. muunv

    muunv

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1129


  3. peter22

    peter22

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      683


  4. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10236


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/18/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie reflektor tylko żarówka kierunkowskazu. Musisz lampe wyciągnąć żeby dostać się do żarówki.
    2 punkty
  2. Witam wszystkich ponownie !!! Po 2 miesiąca intensywnych poszukiwań chciałbym wam przedstawić moją nową zabawkę tym razem padło na Audi A6 C7 Biturbo 326ps CVUB jak na Competition przystało . Auto wyprodukowane 25.07.2016 i zakupione od Pierwszego właściciela (fana marki z Niemieckiego forum A6 4G ) oczywiście bezwypadkowy , z oryginalną powłoka lakierniczą na całym Aucie , i przebieg 95tkm potwierdzonym w Audi jak i wszystkie serwisy ostatni na 89tkm .Szukałem tylko tego modelu Audi Competition i z ofert w internecie ciężko było coś wybrać ponieważ moje wymagania były dosyć duże , aż w końcu na trafiłem na ten konkretny egzemplarz w pięknym kolorze Sepang Blue i z dosyć dobrym wyposażeniem - Silnik 3.0 V6 24V 240KW 326PS CVUB z overboost - Napęd quattro - Sportowy mechanizm różnicowy - Reflektory przednie LED Matrix Beam z dynamicznymi kierunkowskazami - Lampy tylnie LED z dynamicznymi kierunkowskazami - HUD Head-up Display - Soft close ( domykanie drzwi ) - Pneumatyczne zawieszenie -Skórzane Fotele sportowe z czerwonym przeszyciem (2 pakiet skórzany Audi między innymi Airbag obszyty w skórą) - Fotel kierowcy z pamięcią - Panoramiczny dach - Ogrzewanie postojowe Webasto - Elematy dekoracyjne Beuafort - Aktywny wydech - Asystent wspomagający kierowcę ACC Adaptive Cruise Control z system stop&go Audi pre sense front - Asystent wspomagający kierowcę ostrzeżenie o zjechaniu z pasa ruchu ,aktywny asystent pasa ruchu - System kamer 360° Top view - System nawigacji satelitarnej z MMI Touch pad - Nagłośnienie BOSE - Podgrzewane fotele z przodu i z tyłu - Klimatyzacja 4 strefowa - Elektrycznie otwierana i zamykana klapą bagażnika - Lusterka elektrycznie regulowane , podgrzewane i składane z automatycznym ściemnianiem i pamięcią - Radio cyfrowe DAB - System Keyless Go - Pakiet oświetlenie wnętrza LED - Hak holowniczy - Dwa komplety kół letnie 20" 8.5J et43 plus zimowe 19" 8.5J et 31 które idą od razu do sprzedania i na zimę wpadły już nowe opony Continental 255/35/20 Na pewno o czymś zapomniałem bo jest tego trochę , ale tak to mniej więcej wygląda na tą chwilę ... Na wejście od razu zostało delikatnie obniżone zawieszenie i jeszcze parę modyfikacji mam w głowie także coś tam się będzie działo w temacie ... Będę miał więcej wolnego czasu to wrzucę lepszej jakości zdjęcia na razie parę fotek z telefonu .
    1 punkt
  3. Witam, Zakupiłem nowy akumulator Exida (Excell) 95Ah 800A i wszystko pięknie działa bez kodowania ale na forum elektrody otarłem się o opinię, że mimo wszystko powinien być zakodowany. Potwierdzili to również w serwisie i zapraszają na zabieg za 150pln Mam kabel ale nie bardzo wiem jak to zrobić w VCDS. Próbowałem coś przypasować w 19-CAN Gateway _> Long Adaptation -> Channel 4 ale ilość znaków w ogóle mi nie pasuje. Jak to przełożyć na pole w VCDS:)?
    1 punkt
  4. Dokładnie, pomyliłem roczniki Nie masz w kostce D tak jak pisałem tego zacisku 15. W kostce C powinien być zgodnie ze schematem na pinie 13 (jeżeli tym razem dobrze widziałem). Przepraszam za zmylenie
    1 punkt
  5. Radio potrzebuje 2 źródła napięcia. Pierwsze jest stały plus 12V, który jest głównym źródłem napięcia i jednocześnie służy do podtrzymywania pamięci radia (ustawień, zapisanych stacji radiowych, daty, godz.itp). Drugie źródło napięcia to te 12V po stacyjce, służy to tylko do załączania i wyłączania radia. Dopuki jest na tym przewodzie napięcie radio pozostaje włączone. Gdy go nie ma radio wyłącza się. W elektryce pojazdowej mówimy o zacisku 30 gdy jest stałe napięcie 12V z akumulatora. Napięcie po stacyjce to zacisk 15 (też S-Kontakt) Radio musi być podpięte pod oba zaciski i masę (zacisk 31) by ruszyło.
    1 punkt
  6. Wpiąłeś do stałego plusa, dlatego nie gaśnie po wyłączeniu stacyjki. Masz miernik? Wypnij kostkę C z panelu klimy i tam na pinie nr.13 (kabel żółto-czarny) powinno być też napięcie po stacyjce. Sprawdź miernikiem zanim się wepniesz.
    1 punkt
  7. fajny wypas czekam na więcej zdjęć i co tam planujesz dalej jakaś walka z mocą ??
    1 punkt
  8. A gdzie dynamiczny 2+33? Rozrząd przestawiony o ząbek albo napinacz z lancuszkiem do wymiany.
    1 punkt
  9. Z tego co widzę po twoich zdjęciach to posiadasz oryginalnego suba i wzmacniacz w bagażniku, poszukaj dobrze. Więc jeśli chodzi o głośniki to potrzebny adapter i będzie grać. Jeśli chodzi o uruchomienie radia to jak już kolega napisał taniej podciągnąć plus po stacyjce z klimy niż kupować dekoder CAN.
    1 punkt
  10. Najprościej i najmniej rozbierania będzie podciągnięcie ACC z zegarów, lub panelu klimy. Kluczyk oczywiście wyciągnięty ze stacyjki zanim cokolwiek zaczniesz przy tym działać. Zegary: Masz tam 2 kostki zielona i niebieska. W kostce niebieskiej na pinie nr. 22 jest tzw. S-Kontakt czyli 12V po stacyjce. Żeby wyciągnąć zegary musisz najpierw opuścić kierownice na max w dół, wyszarpnąć energicznym ruchem do siebie dolną plastikową listwę pod zegarami (ta ze skają zachodzącą na kolumne kierownicy). Pod listwą są 2 śruby mocujące zegary. Następnie wypinasz najpierw jedną później drugą kostkę. Sa zaryglowane klamrą, którą należy podważyć i odchylić do góry). Wpinasz się w ten kabel na pinie 22 i puszczasz ho do radia na kontakt oznaczony ACC na naklejce nowego radia. Ten gruby niebiesko-czerwony (stałę +12V) musi zgodnie ze schematem nowego radia być podpięte na pin A1 nowego radia więc musisz w tym adapterze co dokupiłeś przepiąć czerwony z żółtym z tego co widzę. Sprawdź dokładnie. Panel klimy: Wypinasz panel klimy lub jak dasz radę kostkę z tyłu, wypinasz 16 pinową kostkę opisaną jako D. Tam siedzi w niej na pinie nr. 9 czarno-czerwony kabel (też S-Kontakt), wpinasz się w niego i ciągniesz do radia na ACC.
    1 punkt
  11. W ori kostce brakuje po prostu +12V po stacyjce (ACC) dlatego się nie załącza. Oryginalne radio dostawało sygnał po szynie Can do załączaniania sie (ori kostka C). K-Bus (A3) to kabel do diagnozowania radia. Pozostają 3 wyjścia: 1. Najprostsze ale takie sobie, zmostkowanie stałego 12V z ACC. Radio wtedy trzęba za każdym razem przyciskiem manualnie włączać i wyłączać. Po wyciągnięciu kluczyka nie gaśnie. 2. Dociągnięcie do kostki +12V po zapłonie (ACC) np: ze stacyjki 3. Dokupienie emulatora Can-Bus i wpięcie go między kostki. Generuje on na podstawie sygnału can-bus napięcie +12V ACC.
    1 punkt
  12. Coś tam się działa przy B8 Wpadł nowy schowek ze zmieniarką CD oraz AirBagOff oraz AMI (do wyrezania otwór montażowy) Jeśli ktoś ma ori to prośba o podesłanie wymiarów ori otworu montażowego pod AMI I z gadżetów - moduł zamykania klapy z pilota @kaju dobra robota 20201016_120650.mp4
    1 punkt
  13. Można zrobić przejściówkę pod zasilanie (pin 5 z ori wtyczki pod pin 1),do tego +12v po zapłonie pod pin 5. Pod pin 2 można się wpiąć iluminacją z zapalniczki. Więc nie będzie p&p,jakąś małą rzeźbę trzeba zrobić ale ważne by nie ruszać ori wtyczek tylko wszelkie zmiany w adapterze zrobić.
    1 punkt
  14. G56 to czujnik temp. znajdujący się nad panelem klimy. G107 to czujnik nasłonecznienia znajdujący się na desce po środku. Gdy czujniki nie działają prawidłowo panel klimy nie steruje klapami powietrza jak należy. Wtedy nie uzyskasz wymaganej temperatury wewnatrz.
    1 punkt
  15. Nie polecam tych zarowek DRL. Pochodzily jakies 2 miesiace i kasa psu w dupe. Popalily sie. http://s.aliexpress.com/a2ArYVZZ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    1 punkt
  16. Witam, moj bex w serii mial 193 km i 248 Nm ,po wirusie spodziewalem się więcej, ale jest tylko 210 km i 327Nm
    1 punkt
  17. Uploaded with ImageShack.us W zaznaczonym miejscu sanki są poskładane z 2 czesci na zakładke. Wystarczy jedno z drugim pospawać (nie na calej długości bo po co, tylko np co 10cm). Po tym zabiegu błoga cisza. Jeśli jestescie na szarpakach i dotknijcie w tym miejscu sanek reką, jeśli poczujecie ze to one strzelają to macie juz problem rozwiązany. Pozdrawiam
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...