Skocz do zawartości

Ranking

  1. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      699


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      22934


  3. morelo

    morelo

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      373


  4. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      3021


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/23/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Znajoma dostała informacje o zakończonej kwarantannie ,szkoda tylko iż nie poinformował jej o tym iż w ogóle ma się na nią udać. Tam jest burdel i chaos,nikt nie ogarnia niczego w żadnym sanepidzie,z instytucji o której się słyszało gdy dzieci na obozie dostały rozwolnienia,zrobiono super wyrocznie która decyduje o losie obywateli i ich wolności.
    1 punkt
  2. Kolega nie chce chyba zrozumieć, bądź najprawdopodobniej nie pojmuje zasięgu konsekwencji. Pomimo tego, że miałeś wypadek i nikt do tego się nie przyczepił, miałeś szczęście bo chodziło o szkodę materialną. W sytuacji gdy ktoś ucierpi na zdrowiu lub nie daj Boże dla kogoś skończy się to 2 m pod ziemią, zajmie się tym prokuratura. Zabezpieczą auto, zaczną szukać i uwierz mi, że znajdą. Nie wypisuje tego by Tobie ubliżyć czy mądrkować się. Jest to przestroga bo najwidoczniej tymi kategoriami nie myślisz. Najlepszy aktualny przykład. Kolega trzęsie porami bo ma oklejone lampy z tyłu a ktoś mu w dupcię wjechał. Tak się to kończy z nielegalnymi przeróbkami. Miałby zwykłe lampy nie musiałby się niczego obawiać.
    1 punkt
  3. DEV co kto lubi, mam S4, mam 3 letnia Octavię, jest BMW X3 F25 LCI i M235i xDrive i żadne auto nie sprawia mi tyle przyjemności co właśnie S4. Nowe jest nowe.. i tu się kończą smaczki. Wsiadam do 14 letniej S4 DTM, tankuje, myje żeby się szkliła i przy każdym dodaniu gazu bulgot cieszy, a ludzie się oglądają na każdym skrzyżowaniu. Tego nie mam w żadnym innym aucie. Czy kibel? Zależy co kupisz, ja mam igle, dałem kupę siana za swój egzemplarz. Przesiadam się do Octavii która jest w środku nowka, to łzy do oczu napływają. To auto prędzej bym nazwał kiblem. Zero motoryzacji w tym, zero. Może M235 w cabrio i xDrive jeszcze robi wrażenie i cieszy, reszta porażka. Dlatego zamiast B9, a miałem taki zamysł, wydałem majątek na uważanego przez ciebie „kibla” i uważam ze to najleszy zakup poki co. Do tego stopnia, ze kupiłem drugą 1of250, naprawie i oddam w dobre ręce, znajdzie się amator na to z pewnością. DZiwi mnie twoje podejście, bo siedzisz w motoryzacji dużo głębiej niż ja i doskonale powinieneś widzieć ze nowe się stacza, składane przez księgowych niczego nie oferuje. Najnowsze RSQ3 ma plastikowa gałkę zmiany biegów.. o czym my rozmawiamy. Bez urazy
    1 punkt
  4. Małe uaktualnienie mam już tłoki korbowody wał panewki itp, Tłoki firmy ZRP o CR 8.8:1, dodatkowo powłoka jedna na ściankach bocznych zmniejszająca tarcie, a druga na denku, tłoka bariera termiczna na 1100c Pierścienie jakiejś firmy japońskiej ale nie pamiętam już jakiej, były w zestawie z tłokami według tego co w specyfikacji tłoków pisze to powinienem zrobić szczeliny: 1. 0,30 kompresyjny 2. 0,35 kompresyjno-zgarniający 3. 0,25 zgarniający Oczywiście do zastosowań drogowych, cywilnych. Powiem szczerze sprawdziłem tylko te pierścienie i nic nie mi więcej nie robiłem nie trzeba było nic kompletnie robić. Blok wrócił z obróbki jest spasowany na 5 setek blok jest obrobiony 2 setki mniej niż zaleca producent, fachowiec który obrabiał mi blok doradził mi by zrobić mniej bo i tak się troszkę dotrze to zrobi się luz po dotarciu, a jeśli na zimnym nie będę za bardzo pałował to nic się nie stanie. Korbowody Techno5 z dodatkowym kanałem smarnym na sworzeń tłoka. Tłoki i korbowody były sprawdzane i dwa korbowody wymagały lekkich poprawek. Wał korbowody z 2.0 TFSI z BWE nominalny, wypolerowane tylko czopy i wszystko razem ze sprzęgłem sprawdzone i wyważone. Wał korbowy z panewkami ACL spasowany jest na 0.038, panewka z dodatkowym kanałem idzie na 4 podporę. Śruby głównych stop to ARP tak samo śruby korbowodów to ARP. Podczas skręcania wszystkiego użyłem oleju do wstępnego smarowania High Performance Assembly Lube Poniżej kilka zdjęć.
    1 punkt
  5. @karolek_ust ooo no i pięknie dzięki kolego!
    1 punkt
  6. Witam Widzę że w 2,0 FSI jest podobny napinacz co w ALT 2,0 mam podobny problem co wy i niestety muszę wam powiedzieć ze wymiana napinacza i łańcucha nie pomogła przeczytajcie mój wpis w tym wątku i napiszcie co myślicie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=211425.30 pozdrawiam
    1 punkt
  7. eee.... bez jaj gdyby to był preszpan to bym się nie zastanawiał ale ta uszczelka jeśli była szczelna i wcześniej było sucho to jeśli się ją umiejętnie i delikatnie zdemontuje to raczej śmiało jeszcze polata. Ale spytam jak będę brał części czy jej też nie mają jako "zamiennika".
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...