Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      7

    • Postów

      5816


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      22941


  3. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  4. Norbas

    Norbas

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      384


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/28/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wracając do bixa i tematu adapterów, dziś dotarły wycięte już prototypy uniwersalnych adapterów... i powiem Wam, że będzie raczej bez poprawek... Mierzyłem rozstaw otworów na B7/B8, na B6 i samego Evoxa... wyszło obiecująco. Na dniach postaram się zrobić kompletne info co podciąć i jak zamontować evoxa w B6. Spróbuję też osadzić Evox w stelażu B7 nieskrętnym... Soczewka B7/B8 wpada na szpilki... także nie będzie trzeba się już siłować jak ze wcześniejszym adapterem znanym na forum...
    5 punktów
  2. Zabraniam wykorzystywania moich zdjęć lub opisów w celach komercyjnych lub publikacyjnych oraz dystrybucyjnych na innych stronach czy portalach internetowych Trochę brakowało mi do kompletu dynamicznych kierunkowskazów w lusterkach. Przód i tył jest fabrycznie na dynamicznych kierunkach więc postanowiłem, że do lusterek także takie wpadną. Wybór padł na kierunkowskazy firmy Osram w wersji black edition, ponieważ po przeczytaniu recenzji różnych innych producentów okazało się, że nie wszystkie mają homologację oraz nie wszystkie podświetlają diodę w lusterku od wewnętrznej strony. Tą, którą widzimy spoglądając jako kierowca w lusterko wsteczne. Zaczynamy od wyjęcia szkła za pomocą przyssawki. Odłączamy przewody ogrzewania lekko je podważając. Z uwagi na to, że przy wypinaniu przewodów ogrzewania można łatwo urwać elektrody ponieważ przewody dość ciasno siedzą, postanowiłem drugiego lusterka nie wypinać. Przewody są na tyle długie, że lusterko może swobodnie wisieć nie przeszkadzając. Wystarczy je tylko owinąć szmatką by nie rysowało lakieru. Górna obudowa lusterka powinna być przykręcona dwoma wkrętami TX 10 ale u mnie w obu lusterkach brakowało tych wkrętów. Miejsca na nie przewidziane wyglądają dziewiczo, więc raczej ich tam nie zamontowali. Plastikowym narzędziem podważamy lekko w zaznaczonym miejscu i luzujemy zaczepy obudowy. Wypinamy kostkę do asystenta martwego pola Wypinamy kostkę od kierunkowskazu Odkręcamy kierunkowskaz. Trzy wkręty TX 10. Kierunkowskaz trzyma się jeszcze na 2 zaczepach, które należy odhaczyć. Podmieniamy kierunkowskaz. Próba działania. Składamy wszystko w odwrotnej kolejności. Przy okazji montując brakujące wkręty trzymające obudowy lusterek. Oto efekty. Przed… 20210127_170049.mp4 I po.. 20210127_175111.mp4
    2 punkty
  3. Mały up... już zapomniałem, ze temat mam. Auto dostało "nową skrzynię" nowy dwumas po raz drugi itd. Do tego wleciały nowe klocki i wymiana filtra paliwa oraz serwis olejowy.
    2 punkty
  4. 1 punkt
  5. lampa - 8K0 941 044 E lusterko - 8K1 857 410 AK ale te nr moga byc inne, jak auto bedzie u Ciebie to wrzucisz nr lewej strony i bedziemy szukac
    1 punkt
  6. W sumie są 4 wałki. Każda głowica ma 2. Jeden wydechowy a drugi na stronie ssącej. Oni wymieniają tylko jeden wałek po stronie wydechowej na głowicy nr. 1 czyli strona pasażera, bo tam najczęściej stuka.
    1 punkt
  7. No to 3mm, tylko grubościenne muszą być, żeby się czasem nie zasysaly... Coś takiego bd dobre: https://allegro.pl/oferta/waz-przewod-podcisnieniowy-silikonowy-3mm-black-6059501711
    1 punkt
  8. Ładne autko (też musze ogarnąć jakieś koła na lato )
    1 punkt
  9. 3.2 kup silikonowe jakies 4 metry
    1 punkt
  10. Dokładnie 5 lat temu, w styczniu 2016r zakupiłem moją A4. Dowód otrzymałem 05.01.2016r. To była długa, pracowita i kosztowna droga, żeby auto wyglądało i jeździło jak jeździ Wiele się od tego czasu nauczyłem o marce, o TDI, o VCDS itd... dziś można powiedzieć, że sporo człowiek wie, auto nie widuje mechanika, wszystko ogarniam sam i to mi przysparza ogromną dumę.... Lubię pomagać tu na forum, doradzać, nie bunkruje wiedzy dla siebie, staram się nią dzielić w każdej dziedzinie... W tym czasie zyskałem na forum wielu znajomych, z wieloma osobami pisze na co dzień na messengerze. Cieszę się, że wybrałem A4, że trafiłem na to forum i mogę je dzielić razem z Wami. Dzięki wszystkim za wsparcie w temacie, bo pisanie postów dla samego siebie było by nudne... Myślę, że auto chyba dostanie dożywotkę u mnie, bo na dzień dzisiejszy z takim wkładem nie ma sensu tego oddawać... Zrobiło ze mną trochę Europy, wozi koło domu, na razie bez większych awarii... Tu porównanie, jedno z 1 zdjęć do wyglądu obecnego: 2016r 2020r A4 klub + B6 Division No i wpadł chromowany znaczek na koniec 2020 Pozdrawiam Wszystkich i Najlepszego w Nowym 2021 Roku !!! Przy okazji dotarł dziś kalendarz, no i złapałem się miejscem na MAJ
    1 punkt
  11. Wyglada o wiele lepiej [emoji41] Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  12. Wieszanie sie obrotów przy iluś tam tysiącach to też moze byc czujnik połozenia przepustnicy
    1 punkt
  13. Tak jak pisałem błąd zaworu świadczy po prostu o nie sprawnym systemie evap który jest tylko i wyłącznie do dbania o środowisko, jest od połączony z kolektorem i jeśli jest gdzieś nieszczelnosc to wtedy Moze wpływać na pracę silnika, usuwając to wszystko i zaslepiajac kolektor i dolot turbiny pozbywamy się ryzyka potencjalnej nieszczelnosci i zyskujemy większą przejzystosc pod maska
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...