Jestem po zabiegu i ja akurat wyczuwam różnice w komforcie, pracy tego wynalazku. Dwumas z awx czuć, że jest o wiele sztywniejszy i cały układ napędowy pracuje jakby twardziej, bardziej sztywno ale problem wibracji, drgań zażegnany i wkońcu można od samego dołu cisnąć z butem w podłodze.
Na dwumasie z avj jeździło się o wiele bardziej aksamitnie ale nie nadaje się wogóle do aut z quattro po chipie.
Są 2 czujniki temp. oleju. Pierwszy to ten w misce, który wymieniłeś G266 a drugi to czujnik G664, siedzi obok filtra oleju.
W VCDS w rozszerzonych blokach pomiarowych jest informacja obok wskazanej temperatury, z którego czujnika jest ona odczytywana, więc sprawdź sobie. Powinno pisać G266 i G664.
Była wymiana oleju to i oczywiście musiały graty wlecieć
- Ori grill rs4 b7
- Kratki w plastry
- Olej 5w40
- Lekka regulacja wysokości zderzaka
Teraz pomalować cupre w black piano i git
Nie masz moze jakis fotek z montażu tego przekaznika. Albo jesli możesz nakresli mi dokladniej co jak i skad aktualnie sie zmagam ze skaczacym obrazem :/
Witam Panowie. Jestem przed zakupem świec do BFB 163km. W aso w Łodzi, powiedzieli mi że takie świece są dedykowane i takie szły na pierwszy montaż: 101000063AA Sprawdzając wyniki na google, w opisach do świec z tym numerem katalogowym nie znajduję przypisania do mojego oznaczenia silnika. Są wszystkie zaczynające A, lub opis w stylu że do 1.8t 150km lub 180km. Czy ktoś może podzieli się wiedzą w tym zakresie? Nie wiem gdzie jest niespójność. Czy na stronach ze świecami czy koleś z aso podał błędne dane.