Skocz do zawartości

Ranking

  1. greg2505

    greg2505

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      3723


  2. pawlo_SL

    pawlo_SL

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      108


  3. H4mm3R

    H4mm3R

    Moderator


    • Punkty

      1

    • Postów

      4133


  4. george

    george

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      783


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/01/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Cześć wszystkim, po wielu latach z A4 przyszedł czas na zmiany , na jak długo nie wiem , wszystkie moje A4 były udane i bardzo dobrze je wspominam i nadal śmigają u nowych właścicieli . Tym razem auto na które długo chorowałem i długo polowałem . Na pierwszym miejscu silnik, od początku założenie że ma to być tylko i wyłącznie benzyna, wytrzymały, dający frajde z jazdy, mało dostępny w pl w tej budzie . 2- miejsce w aucie, po przesiadce mega dużo miejsca wszedzie , szczególnie z tyłu , bagażnik ogromny 3. I tu stawiałem na komfort , jak dla mnie mega wygodne auto ze względu na zawieszenie . A więc do rzeczy : Mercedes ML W164 5,5L V8 - 388 koni Rok 2010 wersja poliftowa w pełnym pakiecie AMG Z wyposażenia tak w skrócie : - zawieszenie pneumatyczne -skrzynia automat AMG 4matic 7-dmio stopniowa -4 el. szyby, szyberdach -fotele przód kierowca i pasażer z pamięcią, el. sterowane, automatycznie pompowane boczki , elektryczne zagłówki -kanapa tył oraz przednie fotele pogrzewane - podgrzewana i el. strowana kierownica - navi, zmieniarka , nagłośnienie harman kardon - 3 strefowa klima - podgrzewana przednia szyba -biksenon z doswietlaniem zakrętów -koła AMG 20 cali Wszystkiego nie jestem w stanie powiedziec jest tego dużo , temat będziemy aktualizować , auto było wypadkowe ze strony pasażera błotnik maska i drzwi, te części były wymienione i polakierowane od nowa , ogólnie cało auto w oryginale , oryginalny lakier poza wymienionymi elementami . Przebieg 229 tys , udokumentowany , wszystkie papiery serwisowe z przeglądów i wymian pokrywają się z carfaxem .Więcej info bede wrzucał na bieżąco póki co ciesze z auta i poznaje inna marke od nowa
    1 punkt
  2. Cześć. Poprzednią A4 sprzedałem w sumie dość szybko bo w kilka godzin od wystawienia. Nowe auto chodziło za mną juz chyba od grudnia, szukałem od s3 po A7 w różnych konfiguracjach. Stwierdziłem jednak ze małe S3 w zupełności mi wystarczy:) Tak więc pojawiła się wersja poliftowa czyli z silnikiem 310km i OPF z 2019 roku Wyposażenie dość bogate m.in.: Fotele RS Panorama B&O Listwy w carbonie Virtual Cockpit Magnetic Ride Dynamiczne Kierunkowskazy Plany w głowie jakieś są. Napewno coś z dźwiękiem silnika trzeba zrobić bo jest dość cicho nawet w trybie Dynamic. Pierwsza rzeczą ktora zrobię to z pewnością zajmę się lakierem (ktoś się nie bał używać polerki przygotowując auto dla salonu na sprzedaż ) z zabezpieczeniem powłoką ceramiczną i foliami. Ewentualnie inne felgi na lato
    1 punkt
  3. @DarekS4 w swoim temacie pisał coś o HPF z Czechowic.
    1 punkt
  4. To jak drobne rdzawki do tak jak Ci napisałem ,tylko nie rób tego sprayem 1k ,bo zaraz wyjdzie, tylko farby 2k czyli z utwardzaczem, epoksyd jest dobry novol protect 360 ,do odtłuszczania -zmywacz silikonu
    1 punkt
  5. allegro.pl ALLEGRO.PL Taką tarczę sobie Kup ,b.dobrze usuwa rdzę,farbę itp ,a nie ściera metalu,z chemii chyba najlepiej rstop z App, na to podkład epoksydowy,akrylowy,baza,klar, ale najważniejsze to idealnie usunąć rudą, inaczej szybko wróci i chemia nie pomoże Niestety to prawda jak już się pokaże ruda to w większości przypadków lepiej szukać elementów bez korozji i wymienić je,wszystko zależy jak bardzo jest zaawansowana, pod niewielkim burchlem nieraz jest już dziura
    1 punkt
  6. Napisz do kolegów @dzik lub @_małyTM_ mają oni dostęp do Ori części w dobrych cenach.
    1 punkt
  7. TurboWorks szału jakościowo nie robi. Wycisza dobrze do pierwszych kilkuset kilometrów, potem zaczyna buczeć. Jakość wygłuszenia w środku bardzo słaba, wata szybko się wypala. Takie moje zdanie.
    1 punkt
  8. Fele TOMASON TN25 8,5 x 19 , ET 45, dystanse 12 mm przód , 17 mm tył .Opony 225/35/19 . Pierwszy spas więc pójdzie w dół jeszcze .
    1 punkt
  9. Wiem, że mam komplet czerwonych amortyzatorów firmy Sachs, numery postaram się dokładnie odczytać Sprężyny obniżone o 40mm + seryjne amortyzatory to chyba nie jest najlepszy pomysł...rozważałem już taką opcję, ale amortyzator który X lat pracował w danym zakresie skoku, nagle będzie cały czas ściśnięty co odpowiadałoby wcześniejszemu mocnemu obciążeniu. Więc jego zachowanie w różnych warunkach, sytuacjach może być nieprzewidywalne, w najgorszym przypadku może skończyć się wykończeniem amortyzatorów... Ktoś już eksperymentował takie połączenie?
    1 punkt
  10. No właśnie nie mam ---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 08:47 ---------- A przy can gateway nie trzeba czegoś zmienić - jest tam coś takiego jak instalation list - pokaże na przykłądzie HIGHT BEAM - HIGH Beam ASSIST
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...