Skocz do zawartości

Ranking

  1. MAT1000

    MAT1000

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      910


  2. roadking

    roadking

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      68


  3. RALF76

    RALF76

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1534


  4. R4xx

    R4xx

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      409


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08/26/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. proponujemy podłączyć pod komputer w pierwszej kolejności i sprawdzić błędy check na pewno coś zapisał..
    1 punkt
  2. Wracając do tematu. Kilka drobiazgów. ?
    1 punkt
  3. Będąc w aso w Katowicach pytałem czy dużo tych napraw zgodnie z tym TPI robili to powiedział że tylko raz w RS8. W a4 ten problem jest rozwiązany w modelach produkowanych po 07.2017 Co do @Kosmita możliwe że kilka rzeczy się złożyło na raz.
    1 punkt
  4. Jedno drugie zaprzecza, piszesz że masz poukładane w głowie a na pierwsze moto chcesz sportową 600tkę, bo chcesz by wyglądało i jechało Jaka kasa na motocykl ? Jak kolega wyżej poleca nakeda, to też dodam do tej listy kawasaki Z750, w miarę młode moto można kupić a na sportowym wydechu, wydzior ma naprawdę rasowy. Latałem na Z1000 i LeoVince robiły tam masakrę Jak się upierasz na ścigacza, to R6 ma wysoko siedzisko ale jest krótkie. Największą 600'tką jest kawasaki zx6r z lat 2005-2006 i najmocniejszą. Jak masz złe przekonania do kawy to 600rr polecam, najłagodniej oddaje moc ze wszystkich 600'tek. Wyskakujący drugi bieg bardziej dotyczył R1 z pierwszych lat, ta z wydechami pod zadupkiem już nie ma tych problemów. PS: nie motor (to w kosiarce) tylko motocykl
    1 punkt
  5. Mój ma oznaczenie BFB, dzieki za odpowiedź. Jutro jadę do mechanika na rozrząd i przy okazji sprawdzi na początek poduszki. Mam nadzieje że dwumasa nie jest przyczyną wibracji które aktualnie mam. SL
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...