Skocz do zawartości

Ranking

  1. nadybek

    nadybek

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      651


  2. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2177


  3. kubabkb

    kubabkb

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      719


  4. greg2505

    greg2505

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      3723


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/06/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dobrze zamontuj i swoje zrobi bez najmnijeszych problemów
    1 punkt
  2. No nie no. Po logach na milion % problem z uszczelnieniem pompek. Jak oleju nie przybywa to problem tylko z podkladka termiczna i dolnym oringiem ale moze byc tak, ze pompki sie tak kiwaja w gniazdach, ze frezowanie przylgni i wymiana uszczelnien pomoze na krotka chwile. U siebie ogladalem cylindry przy 360kkm to wygladaly jak nowe. Piekne honowanie i zero rantu. Jak cos to mam regenerowana głowice- wstawione tuleje(0,1mm ciasniejsze), frezowane gniazda na 3 kąty, dotarte zawory, splanowana na lustro z osiowaniem pod wałek. Pzy montażu glowicy aby to zrobic zgodnie ze sztuka trzeba dorzucic gratow prawie za 1000zl plus robota...
    1 punkt
  3. Grzesiu , stać Cię na więcej i nie mam na myśli finansów , jak dla mnie koło słabe , bardziej pasuje do jakiegoś małego ścigacza na tor
    1 punkt
  4. ja robilem tuljowanie glowicy na silniku, koszt 500zl plus do tego wymiana wszytkich pompek na regenerowane- kupione od Sebastiana z Jarpol TDI . pompa wakum nowa Bosh, nowy walek kolbensmith plus czarne szklanki ina oraz panewki glyco i tez mam problem z odpalaniem z rana. takie wrazenie jakby sie zapowietrzal. pozniej odpala od strzala. tez nie moge znalesc przczyczyny. synchronizacja walka ustawiona na 1.7-2.2-- slyszalem ze po wymianie walka na nowy najlepiej ustawic na zero. ogolnie jestem zadowolony z tulejowania gniazd poniewaz silnik nawet nie drgnie na biegu jalowym. poprzednio na jalowym co jakis czas nim rzucalo . jedynie denerwuje mnie to ze po montazu tych tuleji w gniazdach, silnik troche kopci na biegu jalowym( niebieskawy dym) oraz podczas ruszania z jedynki. ale moze to akurat przypadek i turbo puszcze poniewaz mam cala plecionke uwalona w oleju.
    1 punkt
  5. nigdy nie wyciagam motoru, chyba ze trzeba wywalam skrzynie
    1 punkt
  6. @golfagnzestaw rozrządu kup FEBI albo SWAG, tylko proponowałbym jakiś sklep stacjonarny, bądź znany sklep w internetowy. Zestaw rozrządu około 2k zł, robota pewnie około 3k zł za sam rozrząd. Jak mechanik będzie wyciągał silnik do wymiany rozrządu to zrobiłbym jeszcze cały przód silnika tj.: 1) wymianę zestawu paska wielorowkowego, koła pasowego (wcześniej czy później rozpadnie się) oraz pompy wody: - pasek: 059903137AE, - napinacz: 059145201H, - rolka #1: 059903341J, - rolka #2: 059903341H - 2 sztuki, - pompa: 06E121018D, - koło pasowe: ORI 059105251DJ ; CORTECO 80004350, - plus osiem śrub do koła pasowego - N91005902. 2) wymianę zestaw paska zębatego: - pasek: 059109119F, - rolka napinająca: 057109243M, - rolka: 03L109244D. Dołożysz jeszcze około 2 k zł za części plus robocizna i nie będziesz do tego zaglądał i myślał, że padnięte koło pasowe unieruchomi Ci auto.
    1 punkt
  7. Zdjecie z pelnym bakiem paliwa i 360kg Pelletu..2 worki z przodu a teszta z tyłu.Kolo wlazlo w nadkole ...nic nie obcierało..
    1 punkt
  8. Masz tempomat? Dziala? Takie szarpniecia wystepuja przy uszkodzonym czujniku pedalu sprzegla co najczesciej jest zauwazalne przez niemozliwosc zalaczenia tempomatu. Inna sprawa ze poduszki tylko i wylacznie oryginalne, a zeby sprawdzic czy sa sprawne trzeba je zdemontowac i zwazyc co nadal daje nam tylko polowiczna informacje czy sa ok czy nie. Nawet poduszka lemfordera pod skrzynie nie jest tak sztywna jak stara, 15-sto letnia poobrywana ktora wyjechala z autem z fabryki. Tak wiec: 1. Poduszki silnika 2. Poduszka skrzyni 3. Czujnik pedalu sprzegla 4. Dwumas- jak szarpniecia sa zalezne od temperatury/ przejechanej trasy to na 99% jego wina 5. Przeguby
    1 punkt
  9. Jakoś mi umknęło ,że kupił z b7 ,w takim razie regulacja nie pomoże bo drzwi są inne niż b6
    1 punkt
  10. W Concert nie musialem robic restart MMI wystarczy po zmianie dac SAVE i smiga
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...