Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      12

    • Postów

      433


  2. Wandej

    Wandej

    Klubowicze


    • Punkty

      6

    • Postów

      4009


  3. siemian

    siemian

    Klubowicze


    • Punkty

      4

    • Postów

      2655


  4. H4mm3R

    H4mm3R

    Moderator


    • Punkty

      2

    • Postów

      4133


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/02/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Wpadło coś co cieszy?Seria jedynie 161KM chociaż silnik zdrowy. Lekko przytkany DPF. Chciałem lajtowo i mam a do tego spalanie spadło.
    3 punkty
  2. Niestety nie pamietam. Trzeba by podpytać Adriana wwe-tuning. Będzie chwila to dpf pójdzie do czyszczenia i wpadnie duży IC. Nie po to żeby robic 200+ tylko po to żeby obecna moc utrzymywała się w każdych warunkach.
    2 punkty
  3. MONTAŻ I DZIAŁANIE UKŁADU SAMOPOZIOMOWANIA XENON A4 B6 2001-2004 Na pewno wielu forumowiczow zmienialo lampy ze zwyklych na xenon lub xenon plus i do tych ja tez sie zaliczam . Aby wszysto bylo prawie jak w orginale czyli xenon plus uklad samopoziomwania i spryski reflektorow postanowilem ( juz chwile temu tylko tak to mi dlugo zeszlo ) zalozyc ten MOD i zrobic DIYA . Kilka slow na poczatek na temat dzialania ukladu samopoziomowania xenon. Samochody z lampami xenon posiadają montowaną seryjnie automatyczną regulację zasięgu reflektorów. Aby automatyczna regulacja zasięgu reflektorów mogła działać potrzebne są informacje o przemieszczeniu pionowym zarówno z przedniej jak i z tylnej osi. W tym celu położenie lewego dolnego wahacza w stosunku do nadwozia jest przekazywane poprzez drążek łączący do czujnika poziomu zawieszenia z przodu z lewej strony . Ten podaje dalej elektryczne sygnały do sterownika regulacji zasięgu reflektorów . Te sygnały na tylnej osi są przekazywane z czujnika poziomu samochodu do sterownika . Sygnały te będą potrzebne do ustalenia poziomu zawieszenia. Automatyczna regulacja zasięgu reflektorów reaguje samoistnie na zmiany poziomu zawieszenia. Poziom zawieszenia może się zmienić w następujących sytuacjach: - Holowanie przyczepy - Różne stany załadowania; samochód pusty, samochód częściowo lub w pełni załadowany - Wolna lub szybka jazda POMOCNE TEMATY DO MODA UKŁADU SAMOPOZIOMOWANIA XENON : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119469-all-b6-montaz-ukladu-mycia-spryskiwaczy-lamp/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/127763-all-regulacja-swiatel-reflektorow/ SCHEMAT BEZPIECZNIKOW DEMONTAZ TAPICEREK I OSŁON DEMONTAZ SCHOWKA PASAZERA DEMONTAZ ZEGAROW LICZNIKA http://a4-klub.pl/index.php?/topic/159337-all-b6-parowanie-bi-xenon/ WYMIANA CZUJNIKA SAMOPOZIOMU NAPRAWA CZUJNIKA SAMOPOZIOMU CZYSZCZENIE I REGENERACJA ODBŁYŚNIKA SPIS CZĘŚCI DO MONTAŻU : 4Z7 907 357 - Sterownik automatycznej reg. zasiegu swiatel ( ceny od 50 -150 PLN ) N 100 173 04- Nakretka szescokatna kolnierzowa 2 szt. ASO 8E0 941 285 J lub C - Czujnik poziomu przod uzywka ( ceny od 100-200 PLN ) N 902 631 04 - Nit mocujacy 2 szt. ASO N 101 148 02 - Sruba imbusowa 2 szt. ASO 8E0 616 571D- Czujnik poziomu tyl Uzywka ( ceny od 100-200 PLN ) N 019 287 3- Sruba z lbem szesciokatnym 1 szt. ASO N 011 547 7- Podkladka 4D0 972 623 - Wtyka 2 szt. ASO 4D0 972 643 - Wtyka 2 szt. ASO 7M0 973 119 - Wtyka 2 szt. ASO 000 979 009 E - Piny 6 szt. do czujników czyli 3 kabelki AS0 8E0 972 420 C - Wtyka do sterownika 1 szt. ASO 000 979 009 E - Piny 14 szt. do sterownika czyli 7 kabelkow AS0 000 979 021 E - Piny do wtyki lamp 4 szt. 2 kabelki AS0 Bezpiecznik Przewody 0.35 mm , 0.5 mm dopasaowac odpowiednie długości Cyna , lutownica , taśma izolacyjna , Torx 30 , 25 , 20 , srubokret mały i duzy , Tutaj mozna sprawdzic aktualne ceny czesci sklep.gajos.com.pl KOSZT jaki ponioslem to okolo 600 PLN Tańsze Piny kupujemy najlepiej jak zawsze na ALLEGRO u sprzedajacego o nicku OptoGlob lub radiofabric Kilka fotek czesci Na koniec podziekowanie Bart-S za pomoc w schematach
    1 punkt
  4. Dokładnie, w całości ogarniał Damian, ja załatwiałem sitodruk tylko….
    1 punkt
  5. A nie mówiłem "a nie mówiłem" My tym wykresem otwieramy niedowiarkom oczy, to jest nasz wykres i to nie jest nasze ostatnie slowo
    1 punkt
  6. To tylko serwis moje 19" wchodzi, 18" też. Wklęsłość trzeba mierzyć na aucie.
    1 punkt
  7. To powodzenia w walce i widzimy się na zlocie.
    1 punkt
  8. S4 B8 miało tylko jedna wersje hebli. Przód i tył TRW 345/330mm. @FroS-t Gruby zestaw. Czekam na montaż jak to zagra bo tez nie mogę zdecydować się z kolorem do Białasa?
    1 punkt
  9. Jakby górny garb byłby bardzie ścięty, to te adaptery pasowałyby do mniejszych zacisków pod tarczę 350...
    1 punkt
  10. Tak w dzień wyglada: Szewc bez butów chodzi, już drugi dzień nie mam czasu żeby wykasować sobie błąd airbagu
    1 punkt
  11. No jest, weź mnie Adam nie podpuszczaj ???
    1 punkt
  12. Zgodnie z obietnicą, pierwsza część materiału w którym jest odpowiedź na wiecznie aktualne pytanie: Jakie żarówki do DRL w B7? Przedstawiam Wam swoje rozwiązanie, w którym zastosowałem niedrogie żarówki dostępne na aliexpress i allegro. Żarówki te w oryginalnej formie grożą stopieniem lampy, nagrzewają się niemiłosiernie i uszkadzają się, zazwyczaj po kilkudziesięciu minutach ciągłego świecenia. Po modyfikacji, żarówki są pancerne. Jedna para działa w aucie już jeden rok a druga para pod zasilaczem testowym wyświeciła około 2400h. Ich zaletą jest propagacja dookólna światła. W drugiej części, którą wrzucę po niedzieli, będą kolejne żarówki, tym razem rozwiązanie pod przeciwmgielne i tablice rejestracyjne. Zajmiemy się także Modułem MCE aby nie było błędów na FIS. Ale wszystko w odpowiedniej kolejności.
    1 punkt
  13. Witam Widzę tu masę podpowiedzi a pewnie nie jeden z was miał taki problem z multi. No nic pomogę tym co szukają rozwiązania. A więc wyjąłem skrzynię i okazało się że dwumas już dawno się skończył. A problem który opisywałem czyli pod górkę auto stoi jak dodawałem gazu nic się nie działo i nagle szarpnęło i pojechało lub zgasło jak za mało gazu dałem. Co innego do tyłu wszystko było Oki i płynnie ruszał. Odpowiedzialne za to były tarczki cierne sprzęgła do przodu. Kupiłem komplet plus simering na wałek sprzęgła koszt części to 495zł tarczki przód i tył, uszczelniacz wałka 20zł, litr oleju ravenol cvt żeby dolać i namoczyć nowe tarczki, dodatkowo wymieniłem dwumas 1106zł nowy luka i olej dyferencjału 1litr 40zł i simeringi dyfra 2sztuki prawy lewy 70zł. Więc nie tak strasznie jak słyszałem z serwisów czyli ponad 3tysie za same tarczki ? Teraz jazda przyjemna bez szarpania przy ruszaniu.
    1 punkt
  14. Po co wozić dowód? W Polsce za byle gówno się przyczepią Miałem ostatnio kontrole i policjant chciał mi zabrać dowód za nalepę na przedniej szybie i uchwyt na telefon... ale o ledy w dziennych się nie przyczepił. kocel nic nie widzisz bo one nie nadają się na światła mijania, nie mają skupionej wiązki światła.
    1 punkt
  15. Dziękuję Ci kolego serdecznie za Twoje i jak widzę jedyne wsparcie. Koło pasowe używane w bardzo dobrym stanie i osłonę kupiłem u gościa przez Alledrogo. Koło 70zł. Osłona 25zł. Kurier na drugi dzień 20zł. Razem 115zł za całość. Jak przyjdzie w czwartek to się przekonamy o stanie tych dwóch elementów.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...