Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      7

    • Postów

      430


  2. H4mm3R

    H4mm3R

    Moderator


    • Punkty

      6

    • Postów

      4133


  3. MichałA4

    MichałA4

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      144


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      34515


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 05/12/22 w Odpowiedzi

  1. Żeby lepiej się wsiadało
    4 punkty
  2. To że w tym serwisie naprawiają ciężarówki to nie jest żadnym wyznacznikiem. A po drugie, często małolaty w garażach robią auta lepiej niż nie jeden "mechanik" z doświadczeniem.
    2 punkty
  3. B7 trafiła do spa na odgruzowanie, odzyska dawny blask i szyk
    2 punkty
  4. T5-tka miała dwa rodzaje tarcz i zacisków z tyłu zacisk TRW - tarcza - 294/22 mm zacisk Ate - tarcza - 314/22 mm
    2 punkty
  5. Na tą chwilę tak to się odpycha , poki co jeszcze bez kresek , ale jakoś tam jedzie ? received_745508953483482.mp4
    2 punkty
  6. Wpadł czarny emblemat . Chyba lepiej .
    1 punkt
  7. w aszo do ktorego Nelson jezdzi specjalnie baristę zatrudnili zeby bylo na najwyzszym poziomie
    1 punkt
  8. Proszę Norbas schemat.
    1 punkt
  9. Do tej pory miałem tylko wymianę gumek w górnych przednich wahaczach bo miały pęknięcia pomimo (wtedy) tylko 55 kkm. Jestem zadowolony i kupiłbym z pewnością ponownie, bo 2.0 tdi a 3.0 tdi to ogromna różnica. Jeżdżę już 3 generację A4 z V6 i jestem zadowolony. Co do regulatora ciśnienia oleju, to jak robiłem program u tunera, to przy okazji dopasował mi ciśnienie oleju, soft skrzyni oraz ściągnął ogranicznik V max. Trzeba się tylko liczyć z tym, że koszta naprawy są dużo wyższe nieżeli w 2.0 tdi.
    1 punkt
  10. Bdb decyzja, przy takich przebiegach rocznych to jak nic innego nie będzie do roboty to przez 5 lat nie dotkniesz się do kół.
    1 punkt
  11. W aso około 120, vaico około 80.
    1 punkt
  12. O lektura na wieczór ? dzięki
    1 punkt
  13. LED_NEON.pdf WWW.DROPBOX.COM Dropbox is a free service that lets you bring your photos, docs, and videos anywhere and share them easily. Never email yourself a file again! DIY - zmiana lamp tylnych na neon led WWW.A5KLUB.PL Audi A5 Klub Polska - Wszystko o Audi A5 S5 RS5. forum dyskusyjne zrzeszające użytkowników modelu A5, S5 lub RS5 w nadwoziu Coupe i Sportback. Tutaj uzyskasz porady i informacje na temat napraw... tu masz z audi A5 i teraz nie wiem wlasnie czy jak masz LED to czy wystarczy tylko zmienic miejsami piny w wtyczce , otwórz klape i sprawdz ile masz pinow w lampach w klapie i porownaj z lamp neon allegro.pl ALLEGRO.PL a tu masz gotowca
    1 punkt
  14. @spokozboru @lukasbdg WAUANAF44HN019264.pdf WAUZZZ8K2DA151040.pdf
    1 punkt
  15. w T5 była taka konfiguracja: 308/29.5 - 294/22 mm 333/32.5 - 314/22 mm
    1 punkt
  16. Zamów od razu piastę do tego łożyska bo nie jest w kpl razem z nim
    1 punkt
  17. Śruby przyszły, wszystko poskładane. Mimo tego, że nie pokusiłem się o większy dystans z tyłu, to z załadowanym bagażnikiem i tak trochę obciera. Cały czas nie będę woził pełnego bagażnika, więc można śmigać
    1 punkt
  18. Ma się dobrze, grzebie teraz przy vw. Z tej choroby nie da się wyleczyć
    1 punkt
  19. Jak masz za dużo PLN to kupuj ORI @DevCi podał nr oleju do skrzyni, wchodzi go 3,5 litra. Do dyfra wchodzi 1,5 litra oleju G052145S2. Jak kupisz 5 litrów RAV MTF2 75W80 to starczy Ci do skrzyni i do dyfra i możesz go spokojnie wlać tu i tu.
    1 punkt
  20. Przezroczysta PPF z lamp ustąpiła miejsce ciemniejszej.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...