No i tak jak mówiłem...
trochę pracy się nazbierało a czar prysł kiedy pewnego pięknego dnia na obwodnicy trójmiasta ja pedał w podłogę a tam check się ze mnę przywitał... błąd silnika klapy gaszącej
To znaczyło tylko, że czas porzucić forum muratora xD i zabrać się za moją lalkę
No więc co zostało zrobione:
- rozebrany i wyczyszczony kolektor dolotowy - żona mnie zabiję bo dwa razy w końcowych fazach czyszczenia trafił do zmywarki ale za to można było z niego jeść
- wywalony i wsadzony nowy EGR Wahler 710571D - co defacto okazło się EGR Pierburga nawet z ich logo
- przy okazji wpadała zaślepka egr ograniczająca przepływ spalin i niepowodująca błędu
- wywalona i wsadzona po regeneracji przepustnica - 03G 128 063J
- komplet nowych ORI uszczelek wszędzie gdzie się dało - kolektor ssący, wydechowy, rury od chłodnicy spalin i EGR no wszystkie
- wymienione wszystkie wężyki podciśnienia
- wymienione kolanko między pasem a ickiem bo w stare już miało dość życia
- wywalony i wyczyszczony kolektor wydechowy,
- wywalona turbawka i wsadzona po regeneracji od AWXa plus nowe uszczelki
- aby nie wkładać redukcji pomiędzy turbo a wąż wsadzony wąż między turbo a pasem od AWXa,
- zrobiona płukanka silnika Liqui Moly 2640
- zalany olej Valvoline SynPower MST C3 5W40
- dolany Archoil AR9100 Friction Modifier 200ml
- filtr oleju: Mahle-Knecht OX 143
- filtr powietrza: Mahle-Knecht LX819
- filtr kabinowy: Mahle-Knecht LAK 93
Kilka fotek z prac
No i wielkie dzięki za pomoc przy dłubaniu dla @MaTeo85