Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      8622


  2. lewiatan1989

    lewiatan1989

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      608


  3. czareq

    czareq

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      92


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1451

    • Postów

      34523


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/12/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
  2. Tak żebyś wiedział, nie trzeba do tego przedniego pasa demontować, wystarczy zdjąć osłony rozrządu, jedynie trzeba się wyposażyć w nowe uszczelki pokryw zaworów.
    1 punkt
  3. Da się, podjechać do kogoś aby to ustawił jak trzeba bo to ewidentnie na dobrych blokadach nie było składane. Blokady których używa ASO (kosztują 800 zł) zostawiają rozrząd w tolerancji maks do 7, a przynajmniej tak mi mechanik na nich ustawił.
    1 punkt
  4. Masz trochę rozjechany ten rozrząd, kiedy ostatnio był wymieniany?
    1 punkt
  5. Darku gratuluję zapału, udanej naprawy i zmiany turbo, bo nic tak nie cieszy jak ogarnianie fury samemu ?
    0 punktów
  6. No bez ruszenia mechanicznie nie pójdzie. Z chemii używałem: Liqui Moly do czyszczenia kolektorów, CX-80 do czyszczenia nagarów, Motul do czyszczenia łańcuchów motorowych, I zmywacze do hamulców A dodatkowo wspomniana zmywarka x2 ale to już na koniec. Natomiast jak już zalałem i przez noc się trochę odliczyło to polecam wkrętarkę z takim wyciorem tylko kupić od razu ze dwie sztuki: allegro.pl ALLEGRO.PL
    0 punktów
  7. Najpierw ręcznie wydlubujesz chociażby śrubokrętem a potem no. To : allegro.pl ALLEGRO.PL Lub zwykły zmywacz do hamulców, w obu przypadkach pędzelek będzie potrzebny bo bez rozruszania tego mechanicznie nie ma szans.
    0 punktów
  8. No i tak jak mówiłem... trochę pracy się nazbierało a czar prysł kiedy pewnego pięknego dnia na obwodnicy trójmiasta ja pedał w podłogę a tam check się ze mnę przywitał... błąd silnika klapy gaszącej To znaczyło tylko, że czas porzucić forum muratora xD i zabrać się za moją lalkę No więc co zostało zrobione: - rozebrany i wyczyszczony kolektor dolotowy - żona mnie zabiję bo dwa razy w końcowych fazach czyszczenia trafił do zmywarki ale za to można było z niego jeść - wywalony i wsadzony nowy EGR Wahler 710571D - co defacto okazło się EGR Pierburga nawet z ich logo - przy okazji wpadała zaślepka egr ograniczająca przepływ spalin i niepowodująca błędu - wywalona i wsadzona po regeneracji przepustnica - 03G 128 063J - komplet nowych ORI uszczelek wszędzie gdzie się dało - kolektor ssący, wydechowy, rury od chłodnicy spalin i EGR no wszystkie - wymienione wszystkie wężyki podciśnienia - wymienione kolanko między pasem a ickiem bo w stare już miało dość życia - wywalony i wyczyszczony kolektor wydechowy, - wywalona turbawka i wsadzona po regeneracji od AWXa plus nowe uszczelki - aby nie wkładać redukcji pomiędzy turbo a wąż wsadzony wąż między turbo a pasem od AWXa, - zrobiona płukanka silnika Liqui Moly 2640 - zalany olej Valvoline SynPower MST C3 5W40 - dolany Archoil AR9100 Friction Modifier 200ml - filtr oleju: Mahle-Knecht OX 143 - filtr powietrza: Mahle-Knecht LX819 - filtr kabinowy: Mahle-Knecht LAK 93 Kilka fotek z prac No i wielkie dzięki za pomoc przy dłubaniu dla @MaTeo85
    0 punktów
  9. Zgadza się pomyliłem olej i sprawdziłem podobny który ma te normy ,przepraszam za to. Mechanik mi mówił że mam lać 5w30 pewnie taki tam mam bo ja chcę tylko dolewkę zrobić . Czyli każdy olej 5w30 z normą VW 504 00 – 507 00 będzie ok .? pozdrawiam.
    0 punktów
  10. nie trzeba zrób cały autoscan bo moze bład siedzi w innym module i dlatego sa cuda
    0 punktów
  11. 0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...