Cześć,
Pewnie że mogę pomóc Akurat mam sanki po renowacji (niestety ciągle jeszcze bez tulei). Odległość między środkami tych otworów to między 19,7 a 19,8 cm.
Jeśli chodzi o drugi temat "zdjęcia tego", to rozumiem, że chciałbyś zdjęcie po zdemontowaniu tych wsporników? Jak auto dotrze w końcu na wymianę wózka, to wtedy mogę zrobić. Niestety na razie nie mogę przewidzieć kiedy to będzie.
Pozdrawiam,
Piotr
Wibracje podczas przyśpieszania z okolic tunelu środkowego. Zdjąłem wał gdyż była oberwana podpora. Oddałem do pseudo seriwsu w Krakowie MVK Cardan. Stwierdzili że tylko podpora do wymiany a przeguby są sprawne chociaż jeden zawiozłem w kawałkach bo rozpadł się przy demontażu wału. Wycena 1050 zł. Odpuściłem na rzecz znalezienia używki jednakże bez skutecznie. I na szczęście trafiłem na inną firmę koło Krakowa - Krawczyk - Steal & Carbon Drivenschaft. Właściciel sprawdził mój stary wał i stwierdził że sama wymiana podpory nie załatwi problemu a wibracje mogą się powiększyć ponieważ jest luz na przegubach. Zregenerował kompletnie wał tj. wymiana przegubów zewnętrznych na GKN Lobro, wymiana wkładu podpory wału na OEM Audi, wycięcie środkowego przegubu i zastąpienie krzyżakiem Spicer.
Wyważenie, malowanie itd. Nowe śruby i uszczelki. Cena 2400 zł. Nie tanio ale używka za połowy ceny albo chińczyk za 1500 zł to też nie mało a tu mam praktycznie nowy wał. Z tej radości zapomniałem zrobić więcej zdjęć ?
Wpadły jeszcze dystanse 10/15mm