Skocz do zawartości

Ranking

  1. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      433


  2. K4rol81

    K4rol81

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      238


  3. Gremlin0209

    Gremlin0209

    Pasjonat


    • Punkty

      242

    • Postów

      113


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1451

    • Postów

      34523


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/11/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. Robiłem i robię I w końcu se zrobiłem też, ktis ma jeszcze oprócz @H4mm3R a i @akjam??? jeb ania z tym co nie miara ale efekt robi robotę?? 5 lat je składałem, jeszcze trzeba MCE zmodyfikować żebym nie musiał dawać tych rezystorów i będzie git ??? VID20221111160142.mp4
    1 punkt
  2. Dzięki, nawet na foto się załapałeś
    0 punktów
  3. 0 punktów
  4. Witam ponownie Od jakiegoś dłuższego czasu biłem się z myślami czy autko zostawić dla siebie na dłużej czy sprzedać... ? Wybór padł - zostaje!!! Biorąc pod uwagę, że nie ma nic kompletnie na rynku do kupienia czegoś wygodniejszego i pewnego. Autko ma porobione większe rzeczy tj. rozrząd, przeguby, hamulce i inne mniejsze rzeczy, więc jestem go pewien i szkoda oddawać komuś w pełni sprawne A6. Już od jakiegoś czasu miałem pewne przypuszczenia co do S-tronica o jej zbliżającym się remoncie. Na termin czekałem ponad 2 miesiące i powiem Wam było warto!!! Samochód oddałem na Śląsk, około 200km od domu. Warsztat zajmował się TYLKO autami VAG, a przede wszystkim robił skrzynie S-tronic i rozrządu w V6 od Audi. Auto stało dosłownie dwa pełne dni i było zrobione. Dokładnie dzisiaj je odebrałem i szczerze Wam powiem - uśmiech z twarzy mi nie schodził całą drogę, jak ta skrzynia pracuje dopiero teraz. Gorzej było z zapłata, ale byłem przygotowany na to, że kiedyś ten czas nastanie. Przebieg 280 tys km - została zregenerowana cała mechatronika, wymienione sprzęgła z koszem oraz dwumas. Pan operuje tylko na oryginalnych częściach Audi, tak samo z olejem do skrzyni. Ogólnie to już był czas na nią, ze względu na spalone kompletnie sprzęgła, tarczki były prawie gładkie, a dwumas grzechotał. Spokój teraz na kolejne 200 tys km, a audiczka zostaje ze mną na długie lata ?
    0 punktów
  5. Wyszło zacnie moje leżą w pudle, bo co chwilę były z nimi problemy. Oddam za flaszkę
    0 punktów
  6. Wykonane - teraz można spokojnie zakupy rozpakowywać -gdyby ktoś chciał mam jeszcze jeden gotowy kpl. na sprzedaż
    0 punktów
  7. Skad Ci sie 500zl wzielo? Ogolnie co do tematu to ja kiedys mialem taki problem ze za kazdym razem jak następowało odryglowanie zamkow to otwieral mi sie bagaznik, a ze mam silowniki do automatycznego podnoszenia klapy to było to uciazliwe i komiczne. Sprawdzalem wszystkie kable, zamek klapy itp i wszystko bylo ok. Wytargalem rowniez modul komfortu zeby zobaczyc czy jest suchy i byl. Ale stwierdzialem ze nie ma juz innej opcji tylko on musi robic problem. Szukalem na allegro modulu dokladnie takiego samego jak moj i ceny byly dosc wysokie-ok 300zl. Ale sprawdzialem jakie inne oznaczenia moze miec modul do mnie zeby obslugiwal wszytko to co mnie interesuje i kupilem za ok 40zl. Wymieniłem modul, zakodowalem go jak trzeba, dopisalem piloty i wszystko dziala i klapa sie nie otwiera ?
    0 punktów
  8. Z9X to LZ9X L oznacza Lack = lakier.
    0 punktów
  9. Chyba trzeba będzie sprzedać tego golasa z chińskimi częściami
    0 punktów
  10. Właśnie ogarnąłem u siebie w B6 Homelink'a, wszystko zrobione jak w oryginale, moduł w zderzaku, okablowanie i słonecznik z pilotem. Niestety mam wjazd do hali garażowej i o ile pilot paruje się z samochodem, to przy zmiennym kodzie trzeba mieć jeszcze dostęp do sterownika bramy żeby dopisać nowy "pilot" to teoria, w praktyce nie wiem czy HL zadziałał by z moją bramą, ale nie mam jak sprawdzić gdyż brama jest wspólna dla całego bloku i nie chcę w niej grzebać. Stąd wpadłem na trochę inny plan dotyczący przeróbki systemu tak żeby działał z moją bramą. Wyżej przeróbka polegała na "popsuciu" pilota, który nie jest tani a tym bardziej nie jest łatwy do zdobycia. Postanowiłem dokupić prosty moduł (przekaźnik 12V sterowany z pilota. Jest to koszt około 40 zł) W moim "systemie" kupiłem dokładnie coś takiego: allegro.pl ALLEGRO.PL Największy problem polega na tym żeby wpiąć się zasilaniem dla tego przekaźnika pod zasilanie po zapłonie, będzie to zabezpieczało bramę przed nie autoryzowanym dostępem (jeśli ktoś wejdzie do auta i odjedzie to i tak najczęściej znajdzie pilota do bramy gdzieś w aucie, po drugie może wyjechać naciskając przycisk na bramie. W sytuacji kiedy samochód będzie stał zamknięty na zewnątrz w biskości bramy przekaźnik nie będzie zasilany więc nie ma możliwości go "przechwycić" i otworzyć jej. Więc tak najlepiej wpiąć się pod ori bezpiecznik S16 czyli ten z którego wychodzi zasilanie na moduł i panel Homelinka. Dodatkowo masa, czyli przewód z oczkiem na końcu który montujemy pod nakrętkę na oryginalnym punkcie masy przy nogach kierowcy na słupku A. Po za tym musimy poświęcić jeden pilot do bramy, który otwieramy, lutujemy do niego 2 przewody w miejscu mikrostyku (przycisku) i prowadzimy do styków przekaźnika (COM i NO). Przypisujemy do przekaźnika dołączony do zestawu pilot, a następnie parujemy go z naszym ori Homelinkiem. Chowamy cały zestaw gdzieś przy liczniku najlepiej żeby mieć do niego dostęp przez otwartą klapkę od bezpieczników. I to tyle, działa tak jak trzeba. Gdyby ktoś miał moduł z USA to można tak samo oszukać system tylko kupując przekaźnik sterowany częstotliwością 315MHz. W mojej wersji tymczasowej zasilanie wziąłem sobie z gniazda zapalniczki stąd na foto widać wtyk zapalniczkowy. PS. Myślę że spokojnie 3 takie zestawy można wsadzić i mieć dostęp do wszystkich 3 przycisków w naszym panelu jeśli ktoś ma większą ilość bram.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...