Też nie mam opisów pomimo tego, że mam oryginalny VCDS. Zakodowany został hak holowniczy, na podstawie kodowań z innych SQ5, w których zostały dołożone haki i które miałem podpięte.
Co do kalibracji radaru to nie wiem dokładnie, o którą płaszczyznę chodzi
Myślisz, że komuś się chce robić robotę za Ciebie i przy okazji dopytywać dokładnie czego szukasz? Odpalasz etkę online i szukasz tego czego Ci potrzeba, ot cała filozofia.
y... no chętnie ale narazie to nie jeździ, stoi i czeka na ukończenie instalacji i końcowe z 2.0tfsi a poza tym muszę jeszcze przespawać te końcówki 2x2. Tam do CK mam około 70 w 1 stronę. Może po wszystkim pojade. Wolałbym to jakoś ogarnoć sam na garażu. Rany... Przy lusterkach mówiłem STOP... Ostatnia modyfikacja. Wkręcam żonie że wymieniam czujnik na szybie a wchodzi do garażu widzi szybę na aucie druga obok i pyta czy z niej "głupia robię"... Człowiek się uzależnia... ??? nic pcham to w przód i tyle. Jakoś radę dam. Muszę bo za dużo już poszło by nie skończyć założeń. ?
I nadszedł w końcu czas na "Grande Finale" ?
- Cat back 2.5" ze sportowymi katami, końcówki 100mm z wypelnieniem. Dźwięk nawet spoko, na trasę nieco bardziej uciążliwy od seri ale do przeżycia. Kiedyś miałem założony X-pipe, jeszcze z ori katami to było dużo gorzej, dron nie do zniesienia. Aktualnie dronu brak ?
- Przepustnica 80mm i custom'owy dolot Injen
- Na strojenie ostatecznie pojechałem do Gregora i w pełni zadowolony z tego co udało się wyklikac przy moim ulepie ? Wynik 510bhp i 595Nm, uzyskany na paliwie pb98 bez dodatków ?
Przy okazji zdjęty vmax i soft limiter. Uwielbianych przez wszystkich popsow nie robiłem ?
Przykręcany do piasty zawsze będzie lepszy i bezpieczniejszy.
Powyżej 20mm dystanse chyba obowiązkowo muszą być przykręcane do piasty a nie przelotowe.
Czym dłuższa śruba tym łatwiej ją urwać. Wiadomo urwanie śrub to skrajny przypadek ale jednak chodzi o bezpieczeństwo więc lepiej dmuchać na zimne
Nic, jeździć aż zostanie osiągnięta max. wartość popiołu 175ml i wtedy albo wymiana filtra na nowy, albo (co jest dużo tańsze) oddanie filtra do profesjonalnego czyszczenia (nie do jakiegoś partacza, który myjąc go zapcha). Po profesjonalnym wyczyszczeniu inicjalizacja filtra w sterowniku silnika, nowy oryginalny czujnik różnicy ciśnien i masz spokój na następne 200 kkm, pod warunkiem, że silnik zdrowy i nie produkuje nadmiernej ilości sadzy.
Witam chciałbym odświeżyć temat rosnących obrotów podczas zmiany biegów.A4 B5 96r.1.8T.Obroty wzrastają o 500-600 podczas zmiany biegów.Zaczęło się od tego że najpierw obroty spadały o 500 gdy wrzucałem bieg jałowy ,po wyczyszczeniu gardzieli przepustnicy poszło w drugą stronę czyli teraz wzrastają.Przepustnica zaadoptowana.