Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 01/27/23 uwzględniając wszystkie działy
-
Wpadł kolejny mały mod. Trochę zalatuje cyganeria jak to Dev stwierdził ale ogólnie jestem zadowolony z efektu. Logo widać nawet w dzień także warto zainwestować w oryginał. Oczywiście towar od stałego dostawcy @siemian? Kolejne mody będą na wiosnę dosyć mocne. Wpadnie gwint D2 racing z regulacją twardości tłumienia i rotory RS51 punkt
-
Mam takie pytanie.W moim Audi a4 2007 140 km.mam takie dziwne buczenie i na luzie i w trakcie jazdy jakbym nie miał filtra powietrza (ale on jest). co to może być.proszę o poradę.1 punkt
-
Zabraniam wykorzystywania moich zdjęć lub opisów w celach komercyjnych lub publikacyjnych oraz dystrybucyjnych na innych stronach czy portalach internetowych. Witam, niniejszy wątek zawiera informację jak samemu przeprowadzić aktualizację softu VC do wersji SW 379. Przed aktualizacją : Adresse 17: Schalttafeleinsatz (J285) Labeldatei:* Umleit. fehlgeschl.!-SRI2 Teilenummer SW: 8W5 920 790 C HW: 8W5 920 790 C Bauteil: FBenRDW H15 0307 Po aktualizacji: Adresse 17: Schalttafeleinsatz (J285) Labeldatei:* Umleit. fehlgeschl.!-SRI2 Teilenummer SW: 8W5 920 790 D HW: 8W5 920 790 C Bauteil: FBenRDW H15 0379 Co wnosi aktualizacja? przede wszystkim Virtual Cockpit odpala na ostatnio ustawionej zakładce (np. nawigacja) a nie jak we wszesniejszych wersjach (jak u mnie SW 307) z pierwszej zakładki ( z widocznym samochodem). Dodatkowo możliwość zakodowania pośrednich prędkości na prędkościomierzu (wskazania co 10 km/h). Poza tym pozwala w pojazdach z silnikiem diesla po wgraniu sport layout, poprawnie wyświetlić skalę obrotomierza (do 6000 a nie do 8000 obr/min) . Potrzebne przedmioty to karta SD, sformatowaną w formacie FAT 32, VCDS (odpowiedni dla platformy MLBevo), prostownik do podłączenia do aku. Ściągamy tutaj plik, rozpakowujemy go i wrzucamy na kartę. Plik "KI_FPK_AU491” i plik „metainfo2.txt” muszą znajdować się w katalogu głównym. Podłączamy prostownik do aku (pod maską przednią w miejscach do tego przeznaczonych, plus pod czerwoną plaskikową pokrywą, minus punkt masy na karoserri) aby przypadkiem w czasie aktualizacji nie było niespodzianek związanych z wyczerpanym aku. W skrajnych przypadkach system zarządzania energia (BEM) może odłączyć urządzenia gdy aku będzie rozładowane. Może to spowodować uszkodzenie aktualizowanego urządzenia. Włączamy zapłon (nie uruchamiając silnika). Wyłączamy klimatyzację (dmuchawę), światla oraz wszystkie pożeracze prądu. Wkładamy kartę SD do slotu kart SD 1 - (wyciagamy inne karty ze slotów SD) Wchodzimy w czerwone menu w MMI (Engineering menu), jednocześnie prawy srebrny przycisk pchając w dół (w pozycję MEDIA) a lewy srebrny przycisk pchając w górę (w pozycję NAV/MAP). Przytrzymujemy w tej pozycji do momentu pokazania się czerwonego menu. Wybieramy "Standard" Przewijamy w dół do pozycji "uruchom update" Gdy aktualizacja rozpocznie się VC zrobi sie szary i kontrolki zaczną migać Aktualizacja potrwa w zależności od szybkości karty ok. 15-20 min. W tym czasie nic nie dotykamy lub uruchamiamy. Przed zakończeniem pojawi się pytanie o dokonaniu dokumentacji wstecznej. W tym momencie podpinamy i odpalamy VCDS. Wchodzimy w sterownik 5F i w adaptację. Wyszukujemy kanału adaptacji "IDE02502-Bestätigung der Verbauänderung" (IDE02502-Potwierdzenie zmiany konstrukcji) , odczytujemy i notujemy sobie zapisana tam wartość. U mnie była ona 64 DD Uruchamiamy na komputerze kalkulator XOR lub wchodzimy na stronę www.xor.pw Otworzy nam się kalkulator W pierwszym polu wpisujemy wartości (xx xx) z VCDS w „I. Input” (bez spacji między 2 a 3 cyfrą) i pozostawiamy je na „hexdecimal (base 16)”. W drugim polu zmieniamy „II. Input” na „Decimal (base 10)” i wpisujemy 51666. W trzecim polu „III. Output” musi byc ustawiony na „szesnastkowo (base 16)”. Naciskamy "Oblicz XOR" Wyliczona wartość wprowadzamy w "Kanał adaptacji IDE02502" (ze spacją między 2 a 3 cyfrą) (xx xx) Potwierdzamy i zapisujemy w VCDS. MMi zresetuje się i odpali na nowo. Po załadowaniu wyłączamy zapłon, zamykamy auto (pilotem) i pozostawiamy na parę minut. Ponownie otwieramy podpinamy VCDS i przeprowadzamy autoscan. Nie ma co panikować, prawie we wszystkich sterownikach zapisane są błędy (głównie związane z brakiem komunikacji z VC). Kasujemy je wszystkie i sprawdzamy czy powracają. Jeżeli wszystko odbyło się pomyślnie nie powinno już być błędów. Aby zakodować wskazania co 10 km/h na prędkościomierzu wchodzimy VCDSem w sterownik VC (17), w długie kodowania, wybieramy Byte 18 i zaznaczamy tam Bit 1 Efekt koncowy0 punktów
-
Dawno mnie tutaj nie było a się troszkę pozmieniało w przygodach z modelem A6 C7 Więc od początku w 2019 roku sprzedałem A6 C7 3.0 TDI quattro przedlift S-line zewn i wew z Bangiem itd ( temat jest na forum ) oczywiście przez 4 lata użytkowania wpadł nowy rozrząd , uszczelnienie i naprawa Stronica wiec sprzedałem idealne wozidło...... Po sprzedazy znalazłem Polifta 3.0 TDI quattro CRTD 272 ps w Radomiu przelot 230 tyś km ale przy 180 tyś wymieniony był silnik w ASO w DE ( pojechałem i byłem mile zaskoczony wbrew powszechnej opinii na temat Handlarzy z Radomia) Po zakupie od razu wpadł Chip na 325 ps z wyposazenia hmmm S-line zew i wew , full Led ACC itd itp po roczenj przygodzie sprzedałem trafił się chętny i pewnych ofert czasem nie mozna odrzucać ..... a miałem do kupienia coś wyjątkowego.... Wyjtkowa była C7 Competition Polski Salon jeden własciciel 3.0 BiTdi 326 ps quattro w Nardo Grau 2017 rok przelot ok 185 tyś km Matrix, Pneumatuka, panorama, Bose itd itp po rocznej przygodzie poszła w dobre ręce , jak to się mówi dobra oferta załatwiła temat przywiązania do Nardo Grey i poszła dalej ....... Szukałem szukałem co by kupić , znalazłem ogłoszenie a było to 3.0 Bitdi quattro przedlidt rok 2012 przelot 244 tyś km Sedan w Gdańsku no to telefon do Tomexa aby obaczaił furkę i sprawdził technicznie jak to jeżdzi .... Dał rekomndację wieć wsiadłem w Pociag i stałem się posiadaczem sedana ( pierwszy raz w życiu kupiłem sedana ) . Ogólnie auto umęczone , lakier zrysowany od szczotek na myjniach , zabrudzone wnętrze a tapicerka bagaznika jak by ktoś tam świenie zarżnął, ale wszytsko mozna z biegiem czasu wyporwadzić , wymienic i przywrócić do w miare fajnego stanu. S-line x2 , penuamtyka, szyber ,ACC sportowy mechanizm itd itp , jednak wybebeszone Bitdi fruwa po lekkim programie ( na powrocie dostałem oczywiscie fotke z odcinkowego pomiaru na remontowanej autostradzie ), po doprowadzeniu do Stanu w miare zadowlającego ( pranie , odszczurzanie, zakup kilku detali , szyba frontowa, polerka, nowe palniki ksenonowe ) stwierdziłęm po powrocie z urlopu że sedan jak sedan wystawie na sprzedaż na Drugi dzień Audi pojechała w Kieleckie i 4 miesięczna przygoda została zakończona . Znowu szukałem, brałem pod Uwagę A4 B9 ale po jezdzie 2.0 TDI Q 190ps po programie do końca jendak nie przypadła mi do gustu i trafiła się fajna sztuka 3.0 Bitdi 326 ps Competiton 2015 rok w Daytona z pakietem black , moze ciut skromniej wyposażona od poprzedniej Competition ale za to silnik suchuteńki i przede wszystkim zdrowa sztuka bez przygód . - S-line zewn i wew ale to wiadome jak to w competition - panorama - Bose - Matrix - o dziwo jest Line Assist i czytanie znaków co ułatwi ewnetualny montaż ACC - elekryka foteli itd itp Z planów być moze wskoczy ACC i martwe pole i chyba tyle programu raczej nie bede robił Z modów które wpadły to zaraz po zakupie oczywiscie full serwis olejowy plus tarcze przód i tył Zimmerman Sport oraz nowe klocki ATE , Ori Felga 20" ( dzieki Miron za odebranie ) , kiera ścieta ( będę ją pewnie obszywał Ori szwem ) dekory Piano Black , emblematy czarne i oswietlenie wnetrza LED Zobaczymy na jak długo zagości szprzej .......... Edit Czerwiec 2022 szpej sprzedany do Tarnowa ;( Wpadł chwilowy epizod z Q7 Lift 3.0 TDI 2009 rok I pojawiła się Ona Audi S6 C7 4.0 V8 Biturbo 450 ps 2016 rok po pierwszym włascicielu przelot 122 tyś km i jak to się mówi dziewica Jak na poprzednie nie które wersje to golas Ale Panorama jest , Bose jest , Pneumatyka Sport jest Mody jakie wpadły od zakupu to : - podłokietniki w drzwiach w pełnej skórze - płaska kiera z eSki - dekory Beaufort - obnizenie zawieszenia pneumatycznego ( Dzieki Hammer ) - nowe mapy ( Dzieki Hammer ) - adroid auto ( Dzieki Hammer ) Plany ? - podniesienie mocy - koło 21 - byc moze ACC - hak Lepsze zdjecia może kiedyś zrobię0 punktów
-
0 punktów
-
Mi nie wypada napisać nic złosliwego na ilosc posiadanych przez Ciebie wnętrz C7 po tym jak tkwie we wnętrzu b8 po raz 5-ty ?0 punktów
-
Okej, dzięki za obszerną instrukcję, w poniedziałek się biorę za rozbieranie boczka i zobaczymy co tam w trawie piszczy ? W razie co takie całe mechanizmy są po około 50zł, więc nie ma tragedii.0 punktów
-
W takim razie z ciągnij boczek i zobacz od środka , tam miedzy tym mechanizmem a zamkiem jest taka krótka linka , zobacz czy przypadkiem się nie zacina . Ten mechanizm jest przykręcony jedną śrubką , jest pod klamką ( taką podkładką gumową ) na zewnątrz . Od środka odepniesz linkę i lekko pociągniesz . Linkę odczepisz gdzie Ci będzie wygodniej , od zamka lub tego mechanizmu , potem trochę manewrowania miedzy szybą i masz na wierzchu .Ja osobiście odpinam linkę od zamka i wyciągam ten mechanizm z linką . Na to chyba się mówi - mechanizm klamki .0 punktów
-
Poszło sprawnie , nie potrzebny był rzeczoznawca jedynie rozszerzony przegląd i to wszystko, w urzędzie komunikacji tez nie robili problemów , kazali tylko za granicę nie jeździć0 punktów
-
Myślę że jak z ciągniesz samą klamkę ( odkręcając tą śrubę którą tam widzisz z boku - tylko nie całkiem ) to można np. tak jak pisałem psiknąć WD , lub czymś podobnym - smarem . Tam gdzie jest strzałka czerwona , jest sprężyna może tylko dostał się tam brud i nasmarowanie pomoże .0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
0 punktów
-
10/100, w większości po mieście. na autostradzie przy wyższych prędkościach pali ok 11,5-12. nie ma się co oszukiwać, że będzie mniej.. to ciężka krowa. choć po normalnych drogach pozamiejskich jestem mega pozytywnie zaskoczony bo pali niecałe 7 litrów. raz na jakiś czas jeździmy do Chojnic do rodziny mojej żony (to jest ok 90 km) to właśnie mam spalanie 6,5-7. a samochód mam wtedy załadowany bo i wózek i łóżeczko dla młodego, jakieś zabawki.. więc praktycznie bagażnik na full.0 punktów
-
0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00