Skocz do zawartości

Ranking

  1. jok21

    jok21

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      99


  2. szafa

    szafa

    Pasjonat


    • Punkty

      146

    • Postów

      2288


  3. mravel

    mravel

    Pasjonat


    • Punkty

      40

    • Postów

      441


  4. Mariusz61

    Mariusz61

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      0

    • Postów

      0


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11/15/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Pewnie chodzi o to że leci pod pod osłonę rozrządu.
    1 punkt
  2. A to nie jest normalne zachowanie ? Też tak mam i wydaje mi się, że ustawia się gdzieś nawet powyżej jakiej prędkości wspomaganie staje się "twardsze" - chodzi o to, żeby przy normalnej jeździe kierownica nie latała sobie za lekko.
    0 punktów
  3. 0 punktów
  4. Trzeba szybko działać jak coś wychodzi. Mnie moja B6 przy mocnym użytkowaniu co dzień gdzie miała być bardziej okazyjna, załamuje stanem lakierniczym. Raczej trzeba lakierować całość.
    0 punktów
  5. Co nie zmienia faktu, że przy takim kompleksowym oklejeniu, zwykłe koła psują efekt, tu musi już wpaść lepsza gleba i opona naleśnik.
    0 punktów
  6. Powoli do przodu ... Próg już na miejscu, aby teraz wszystko spasować do kupy i lakierowanie. Oczywiście przednie błotniki również są wymienione na nowe, niestety ori nie były nigdzie dostępne... Bo niestety nie możliwe jest kupić używane błotniki do tak starego auta bez rdzy która wychodzi od środka. Jak się okazało też musiałem dokupić wszystkie drzwi bo u mnie pod listwami dolnymi było sporo korozji a jak wiadomo, nie ważne jak dokładnie będzie wykonana naprawa blacharska, rdza zawsze powraca. Na szczescie udalo się kupić drzwi bez rdzy pod listwami. Jak to mówia lepiej dmuchać na zimne. Udało się zrobić jakieś fotki progu. Dostałem też informację, że do wglądu będzie cala fotorelacja z prac blacharsko / lakierniczych
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...