Auto ma chyba wszystko co wchodzi w skład S-line zewnętrznego ale faktycznie nie posiada kodu E4J. Dziwne.
Zapytaj tego sprzedawcy co obejmuje ta ich gwarancja. Powiedz ze jeśli żre olej to będziesz chciał oddać auto.
Patrząc na ceny B9 to z budżetem 85k kupisz diesla z przebiegiem 150+ tyś. km, auto z pierwszych lat produkcji tj. 8-9 lat. Nie wiem czy nie lepiej kupić tańsze B8 z przebiegiem 250+, w którym pewne rzeczy zostały już wymienione niż zapożyczać się na B9. Kupisz, wyjdzie Ci jakaś większa naprawa i zacznie żałować swojej decyzji.
Mam takie samo zdanie , okolice 70 tys to jest już za dużo na B8 ale za mało na sensowne b9, czyli niema wyjścia trzeba dołożyć kasy i szukać b9, nawet jeśli chwilowo wydaje Ci się to drogi biznes , to finalnie na przyszłość niebedziesz żałować. To jest analogiczna sytuacja do tego jak ktoś majaczy żeby wyłożyć za B7 35 tys.
Tak myślałem, ale z tego co wiem, to w platformie MQB stosowano takie wynalazki i wtedy zbiorniczek zawiera informację o tym W B9 takiej informacji nie ma.
ja ze swojej strony chcialem dodac ze w przypadku 2.0 TDI 190KM podczas wypalania silnik pieknie pracuje - serio, kultura pracy znacznie wzrasta, dynamika tez - to pewnie przez wieksza dawke paliwa, ale roznica szczegolnie w pracy jest naprawde duza - moglby tak dzialac caly czas
W Q3 jest mniej miejsca z tyłu niż w b9 , kilka razy patrzyłem w salonie i za każdym razem miałem to samo odczucie , jak SUV to celuj w Q5 . Z Q3 ja osobiście mam jeszcze takie odczucia że środek jest wykonany z trochę słabszych materiałów , jakby to określić tak mniej szlachetnie niż a4/Q5 , z zewnątrz bardzo mi się podoba.