Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      8

    • Postów

      22859


  2. tasior87

    tasior87

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      22


  3. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      594

    • Postów

      699


  4. Lukasz_mk2

    Lukasz_mk2

    Pasjonat


    • Punkty

      55

    • Postów

      1952


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/13/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
  2. Musisz naładować aku. Zmierz przy okazji napięcie na klemach aku na pracującym silniku. Może masz za niskie napięcie ładowania, co może prowadzić do tego, że niedoładowuje aku. Inna możliwość jazda na krótkich odcinkach, czyli nie ma kiedy doładować aku.
    1 punkt
  3. Auto-scan jest ok Co do kodowania czujnika zużycia klocków, musisz tak jak napisałem, wejść tym razem w sterownik Centr.zesp.elektr. (09), następnie w kodowania (07), następnie idziesz do Bajtu 17 i odznaczasz Bit 2. Błąd w sterowniku Gateway spowodowany jest rozładowanym akumulatorem. Gdy napięcie aku spadnie poniżej definiowanej wartości progowej, uaktywnia się system zarządzania energią.
    1 punkt
  4. Auto-scan zapisuje się najpierw na dysku w formie pliku tekstowego .txt, następnie wrzucamy taki plik na forum. Zdjęca są niestety nieprzydatne?
    1 punkt
  5. Zrobisz, wchodzisz tym razem Centr.zesp.elektr. (09) następnie w kodowania (07), następnie idziesz do Bajtu 17 i odznaczasz Bit 2.
    1 punkt
  6. Masz tylko 11 Bajtów w zegarach więc to kodowanie nie pasuje do Twojego licznika. Poszukaj od Bajtu 0 czy w któryś z bitów jest opisany jako czujnik zużycia klocków i go deaktywuj.
    1 punkt
  7. Tak, wchodzisz w zestaw wskaźników 17, następnie w kodowania (07), następnie idziesz do Bajtu 17 i odznaczasz Bit 2.
    1 punkt
  8. Sterownik 17, Bajt 17 deaktywuj bit 2.
    1 punkt
  9. 09.03.2024 r. - 319150km Skoro zrobiło się cieplej i nawet luźniej przy innych tematach postanowiłem w końcu porobić coś przy aucie. Lista przygotowanych gratów jest długa ale wiecznie ciężko z czasem. Na szybkiego zabrałem się za olej w tylnym dyfrze. Grzech się przyznać ale jeszcze tam nie zaglądałem. Padło na Ravenola VSG 75W90. Według ich strony miało wejść 1,3l. Wylałem coś koło 1,8l, a zalałem jakieś 2,1l. Dodatkowo korek wlewu wymieniłem na nowy oryginalny. Resztę oleju planowo mam zalać do skrzyni ale tu już będzie więcej zabawy bo mam zapocenie przy wyjściu wału. 3 oringi już czekają na luźniejszy weekend. Poniżej jakieś świeższe foto. W weekend udało się w końcu dorwać felgi, które od dłuższego czas chodziły mi po głowie. Nic nadzwyczajnego - raczej klasyka. Od razu zawiozłem je na wulkanizację i nie mam nawet ich zdjęcia. Leży mi po nich tylko to.
    1 punkt
  10. No dobra nadszedł czas założyć nowy temat dla nowej furmanki Historia zakupu (z pamiętnika Darka...) środa 21.02.2024 - późne godziny wieczorne... żona ni z gruchy ni z pietruchy staje na przeciwko mnie, patrzy na mnie swoimi dużymi oczami jak kot na widok bombki na choince i mówi "stary zmieniamy samochód" - ja lekko w szoku, pierwsza myśl, zdradza mnie - chce mi oczy zamydlić... ale nie no jak... zmieszany i wstrząśnięty także, lekko się jąkając pytam ale jak to? co z lalunią? przecież tyle modów jeszcze w planach... a ona mówi, że przecież o tym marzyłeś... o A6 C7 a ona oglądała kilka, patrzyła na ceny na nasz budżet i mówi to ten czas, zaszalejmy... no i zaszalałem xD Więc 27.02.2024 w mojej stajni zawitało A6 C7 3.0 BiTurbo 313KM spod łapek Motoren Technik Mayer przebieg w dniu zakupu 309 700 km Rok 2012 (modelowo 2013) Kolor: T9/Y9C Kod silnika: CGQB Skrzynia: Tiptronic 8HP Napęd: Quattro Z ciekawszego wyposażenia: - pneumatyczne zawieszenie, - s-line wewnętrzny i zewnętrzny, - wydech MTM, - sportowy mechanizm różnicowy, - czarny sufit, - kierownica s-line, - siedzenia kubełki alcantara pełna elektryka, - pamięć foteli, - 4 strefowa klima, - grzane dupki, - szyber, - klimatyzowany schowek, - fotochrom, - detekcja martwego pola, - asystent parkowania, - kamera cofania, - czujniki parkowania przód / tył, - adaptacyjny tempomat, - asystent jazdy w liniach, - head up, - przyciemniane szyby, - bagażnik "na kopa" - ful Led przód / tył, - ambient wewnątrz i na zawnatrz, - webasto, Z historii auta: Jestem 2gim właścicielem w kraju, w sumie 3 właściciel od początku, pierwsza zmiana właściciela miała miejsce w 2014 roku (samochód sprzedany pomiędzy przyjaciółmi - przerejestrowany w grudniu 2016). Przy przebiegu 142 500 km w 2016 roku przeszczep silnika na silnik z potwierdzonym przebiegiem 23 000km więc motolotnia ma około 190 000 przebiegu. Serwis olejowy według poprzedniego właściciela robiony w interwałach co max 12 000 km. Serwis skrzyni robiony w interwałach max 50 000 km ostatni w 2023 przy przebiegu 290 700 km. Serwis olejowy w 2023 przy przebiegu 300 000 km. W 2023 rok wymienione: dwa tylne miechy zawieszenia pneumatycznego, kompresor zawieszenia (jest na gwarancji), obie turbiny (są na gwarancji). W dniu zakupu samochód przelogowany w VAG Performance w Redzie, gdzie po zgarnięciu pozytywnych opinii zdecydowałem się na zakup Oczywiście samochód miał i ma klika rzeczy do ogarnięcia: - heble (ogarnięte) - łączniki stabilizatorów naku***ały (ogarnięte) - nie otwierała się klapa bagażnika z przycisku w klapie (ogarnięte) - nieryglujący się wlew paliwa (ogarnięte) - nie otwiera się na kopa (ogarnięte) - oczywiście miał jakieś tam drobne kolizje - otrzymałem zdjęcia - i na jednym robionym błotniku ruda się pojawia - do ogarnięcia (ogarnięte) - webasto (ogarnięte) - jeden czujnik parkowania z przodu nie działa (ogarnięte) - prawy spryskiwacz - ułamany króciec (ogarnięte) Serwisy: Olej: - 07.03.2024 przy przebiegu: 310 040 km: Oryginalny G S55 545 M4 EUR 0W-30 504.00/507.00 + płukanka Archoil AR2820 + dodatek Mannol Ceramo Ester - 05.08.2024 przy przebiegu: 320 210 km: Oryginalny G S55 545 M4 EUR 0W-30 504.00/507.00 + płukanka LIQUI MOLY PRO-LINE + dodatek CERARTEC - 09.01.2025 przy przebiegu: 330 145 km: Oryginalny G S55 545 M4 EUR 0W-30 504.00/507.00 + płukanka LIQUI MOLY PRO-LINE + LIQUI MOLY dodatek CERARTEC - 12.06.2025 przy przebiegu: 340 800 km: Oryginalny G S55 545 M4 EUR 0W-30 504.00/507.00 + płukanka LIQUI MOLY PRO-LINE + LIQUI MOLY dodatek CERARTEC Data / przebieg / powietrza / pyłkowy / pyłkowy wstępny / oleju / paliwa 07.03.2024 przy przebiegu 310 040 km / KNECHT LX2049/4 / KNECHT LAK 667 / 4GD 819 429A / KNECHT OX 420D / KNECHT KL 596 05.09.2024 przy przebiegu 320 210 km / KNECHT LX2049/4 / KNECHT LAK 667 / 4GD 819 429A / KNECHT OX 420D / KNECHT KL 596 09.01.2025 przy przebiegu 330 145 km / KNECHT LX2049/4 / KNECHT LAK 667 / 4GD 819 429A / KNECHT OX 420D / KNECHT KL 596 12.06.2025 przy przebiegu 340 800 km / MAHLE LX2049/4 / 4H0 819 439 / 4GD 819 429A / MAHLE OX 420D / MAHLE KL 596 Skrzynia: 15.05.2024 przy przebiegu 314 000 km: olej w przednim dyfrze: Ravenol AWD-TOR Fluid - 1l olej w tylnym dyfrze: G 055 190 A2 - 1l olej w torsenie: Ravenol AWD-TOR Fluid - 1l olej i filtr w skrzyni: ZF 1087.298.369 (uszczelka, filtr, korki spustowe, śruby 7l oleju) + dodatkowo zamówione 6l oleju ZF Lifeguard Fluid 8 - w sumie 13l - wymiana dynamiczna Naprawy: - 07.03.2024 przy przebiegu 310 040 km: czujnik jakości powietrza 4H0907658D siłownik klapki wlewu paliwa 8V0862153A wieszak tłumika 4H0253099A czujnik zawieszenia prawy tył 4H0941310C klocki hamulcowe przód ATE Ceramic 13.0470-7334.2 tarcze hamulcowe przód Zimmermann Sport Z 100.3357.52 klocki hamulcowe tył ATE Ceramic 13.0470-2770.2 tarcze hamulcowe tył Zimmermann Sport Z 100.3358.52 prowadnice zacisków hamulcowych przód, blaszki, sprężynki osłony tarcz hamulcowych tył - SKV przewody hamulcowe przód - Brembo regeneracja kompletu zacisków, łączniku stabilizatora + gumy stabilizatora - Lemforder - 19.03.2024 przy przebiegu 310 640 km: antena dachowa GPS/GSM/WEBASTO - ORI VW 5Q0 035 507S 5FQ - czyli wpadł ogonek w czarnym połysku - 26.03.2024 przy przebiegu 311 050 km: naprawa wiązki webasto, Nowa wiązka zderzaka 4G5 971 095A Nowy prawy spryskiwacz 4G0 955 102B - 01.09.2024 przy przebiegu 319 320 km: wymiana silników składanych luster wymiana przełącznika szyberdachu 4G0 959 613 6PS wymiana pieca i sterownika webasto (4H0 265 105J + N10180901 + 8K0261225A + N10607601 + N90561801) naprawa aktywnego wydechu S-Cantronic MTM + komplet nowych łączników wydechu (4x 1K0253141N) wymiana odboju tylnych amortyzatorów + nowe osłony (2x 4G0512131D + 2x 8K0512137A) wymiana wiązki czujników temp za katalizatorami - 4G0 972 331 - 05.09.2024 przy przebiegu 320 210 km: wymiana odbojów tył + osłon amortyzatorów - ORI - 09.01.2025 przy przebiegu: 329 900km: wymiana mechanizmu szyby lewy przód: 4G0 837 461 - 16.01.2025 przy przebiegu: 330 804km: wymiana wiązki czujnika tłumienia drgań amortyzatora prawego - 24.01.2025 przy przebiegu: 331 653km: wymiana obudowy radaru lewy przód + wymiana wiązki radarów - 26.02.2025 przy przebiegu 333 333 km: wymiana: Komplet wahaczy górnych: 35685 01 - 1szt 35686 01 - 1szt 35687 01 - 1szt 35688 01 - 1szt Tuleje wahaczy dolnych: 35381 01 - 2szt 27126 01 - 2szt 38841 01 - 2szt Gumy stabilizatora: 42182 01 - 2szt Łączniki stabilizatora: 38885 01 - 2szt Uchwyty stablizatora + nakrętki: 4D0 411 336 G - 2szt N 901 838 03 - 4szt Komplet śrub (o ile dobrze sprawdziłem) to: 43460 01 - 2szt 43645 01 - 2szt 43529 01 - 2szt 44252 01 - 2szt Komplet klocków hamulcowych: przód: TEXTAR 2515802 tył: TEXTAR 2521403 - 01.03.2025 przy przebiegu 333 800 km: wymiana: obudowa filtra oleju z termostatem: 059 115 389 P - 19.03.2025 przy przebiegu 334 120 km: wymiana: sonda lambda: 1K0 998 262 AD - 12.06.2025 przy przebiegu 340 800 km: podkładki wtrysków: 059 130 519 B - 6szt oring wtrysku: WHT 007 480 A -6szt oring powrotu: WHT 000 884 - 6szt uszelniacz wtrysku: 059 103 085 L - 6szt tuleja śruby: 059 103 631 D - 6szt śruby wtrysków: WHT 004 923 B - 6szt czyszczenie wtrysków w wanience ultradźwiękowej Mody: 03.2024 - odblokowanie zielonego Menu, 03.2024 - zakodowanie czytania znaków - dzięki pomocy @MaTeo85 03.2024 - aktualizacja softu MMI - K0942_4 i mapy 8R0060884KL ECE 6.36.0 - dzięki pomocy @MaTeo85 04.2024 - softowe obniżenie zawieszenia pneumatycznego 08.2024 - malowanie dachu i tylnego dyfuzora w czarny połysk + malowanie przedniego zderzaka 09.2024 - pakiet Maxton Design 03.2025 - przedni grill s6 + przednia kamera parkowania 03.2025 - carplay & android auto Auto czeka dogłędbne odgruzowanie - ale kilka dni po zakupie wyglądało tak:
    0 punktów
  11. Bardzo fajna furka ? Twój post powinno się pokazywać wszystkim, co szukają stanu fabrycznego do 10 tyś zł ?‍♂️ Pozdro i samych radości z użytku
    0 punktów
  12. I co się chwalisz ? A na poważnie auto oblukane i za***iste ?
    0 punktów
  13. Już myślałem, że się nie doczekamy! Gratuluję furki ✌️
    0 punktów
  14. to jak o auto niedbane to przy biturbo bym sie modlil bo koszty moga byc potezne. Oczywiscie trzymam kciuki by bylo ok. Powidzenia
    0 punktów
  15. 0 punktów
  16. noi super samochod Jest cos z tego MTM czy tylko znaczek? Dobrej zabawy!
    0 punktów
  17. Cześć! Witam wszystkich Pozdrawiam, Kuba
    0 punktów
  18. Jak wymieniałem u siebie olej przy 170 tyś miska była such. Będę zmieniał olej w silniku to zerknę jak to teraz wygląda.
    0 punktów
  19. Witam! Zakładam nowy temat z racji, że nie znalazłem odpowiedniej informacji. Mam pytanie czysto informacyjne odnośnie cen serwisu olejowego wraz z kompletem filtrów + filtra paliwa w 2023r. Do tego jakie ceny mogą być za wymianę klocków + tarcz jak i płynu hamulcowego. Wiem ceny sie różnią w każdym warsztacie. Jak i również ceny materiałów. U mnie sprawa wyglada tak: Audi A4 B9 2.0 110kw 150km 2018r * Olej Castrol 5w30 + kompl. filtrów: olejowy, paliwowy, kabinowy i powietrza - okolo 900zl do 950zl w tym robocizna. * Hamulce: Cały zestaw z ATE ( tarcze, klocki - nie ceramiczne), plyn hamulcowy, okolo 2.6k zl w tym robocizna. Przeważnie sam zamawiam części itd ale w tym przypadku mam zero czasu. Zleciłem to warsztatowi, cena wydaje mi sie zbyt duża aczkolwiek nie wiem jak zmienił sie rynek w Polsce po mojej prawie dwu letniej nieobecności. Proszę bez hejtu, poważne podejscie do tematu. Pytanie jest z ciekawości. Pozdrawiam i życzę szerokości! ?✌️
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...