
marhew
Pasjonat-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O marhew

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Ostrowiec Świętokrzyski
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
569 wyświetleń profilu
-
Dołączam sie do pytania. Od czego bierzecie kratkę do przeróbki w zderzak sline?
-
Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami
marhew odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Również prosiłbym o pomoc. Aktualnie w A4 B6 1.8tq mam zawias 1be przód kategoria 7 0JG oraz tył 9 0YJ. W zime jazda jest bardzo uciazliwa, dlatego chce zmienic sprezyny. Cel to min. jakies 3 cm w górę. Czy jak wsadze 1be + 2 katwgorie to jest szansa na taki efekt? Alternatywnie jakiego 1ba szukac, w której kategorii wagowej? Nie mam pewnosci czy mam szukac 1ba dla swoich kategori czyli 0JG i 0YJ czy dla przedzialu kg jaki jest w tabeli czyli 861-899 i 545-570. Z góry bardzo dziekuje! -
Z taką ilością postów raczej w dziale 'sprzedaj' nie miał szans nic napisać
-
Jaki kolor spalin po odpaleniu? Dym jest bardziej niebieski czy jaki?
-
Czy objawy nie pojawily sie bezposrednio po wymianie rozrzadu? Jesli wymieniany był łańcuch miedzy wałkami to koniecznie do sprawdzenia ustawienie wałków, bo to może byc bezpośrednia przyczyną.
-
1,8T Q uszkodzony silnik !! pomocy !! miał ktoś taką sytuację ?? czytaj całość
marhew odpowiedział(a) na hiszpan115 temat w 1.8T
Po 1 to skad wiesz ze to glowica? To ze się tlukla rownie dobrze moze oznaczac brak smarowania i silnik stanal bo zwyczajnie sie zatarl. Zapchany smok czy padnieta pompa oleju to temat znany w 1.8t. Po 1 nalezy sprawdzic czy silnik w ogole sie obraca, jesli tak to miska w dol i przeglad smoka/ pompy. Tu sie pojawi dylenat jeszcze, czy najpierw odpalic i sprawdzic cisnienie oleju czy od razu wymieniac pompe jesli sitko smoka bedzie czyste. A jesli piec stoi no to niestety trzeba szukac slupka. -
Kwestia tez jakie te wibracje są, czy sa mocne czy są w normie. Najlepiej sprawdzic w innej a4 czy jest podobnie czy nie. Trzeba wziac pod uwage, że a4 nie jest jakimś mega wyciszonym i komfortowym autem wiec może to byc norma. ja u siebie na początku tez myslalem ze jest to nadmierne, ale wsiadlem do jednej, drugiej i trzeciej i kazde 4 cylindry tak chodzi. Co innego v6
-
Adaptacja ABS/ESP po zmianie hamulców na 320mm
marhew odpowiedział(a) na maksio200 temat w Audi A4 B6/B7
Co do skuteczności hamulców to wiadomo, że w miejskim ruchu i niskiej prędkości każdy hebel zablokuje koła i skutecznie zatrzyma auto. Ale spróbujcie sobie wyhamować ostro ze 180-200 km/h na 312mm, a już nie mówiąc nawet o 288mm...Tarcze fioletowe, klocki się palą, auto momentalmnie przestaje hamować i pedał robi się 'gumowy'. -
Przede wszystkim to porządne odpowietrzenie wszystkich kół, jeżeli będzie pewność że w układzie nie ma powietrza, a pedał nadal będzie głęboki to wtedy trzeba zająć się pompą. Swoją drogą, sprawdzałeś czy ta od S4 ma większą wydajność w porównaniu do zwykłej?
-
Trzeba też porządnie odpowietrzyć, gdy jeden zacisk będzie zapowietrzony, powietrze pod wpływem temperatury rozpręża się i lekkie naciśnięcie pedału powoduje gwałtowną reakcje. Po ostygnięciu przez chwilę może być dobrze. Można też sprawdzić na prostym odcinku drogi, czy efekt będzie taki sam. Rozpędź się do 40-50 km/h puść kierownicę i przyhamuj delikatnie.
-
Sprawdz sobie szczelność i będziesz wiedział wtedy wszystko. Jeżeli gdzieś jest dziura lub któryś zawór nie trzyma to przy tej próbie na pewno to wyjdzie. Sam zawór ma bardzo proste działanie i jeżeli dmuchając w niego nie puszcza powietrza a w drugą stronę puszcza to jest dobry.
-
Witam, czy posiada ktoś schemat połączenia sterownika abs z ecu do a4 b6 2003r 1.8tQ BEX? Muszę sprawdzić całą wiązkę, gdyż ecu nie ma komunikacji z absem. Wymiana sterownika pompy nic nie dała, ciągle błąd 18057(p1649) oraz p1848. Dodatkowo po podpięciu vaga widać, że sterownik stracił kodowanie i pokazuje same 00000, których nie da się zakodować. Chyba, że ma ktoś inne pomysły od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny? Z góry dzięki!
-
Wszystko zalezy jak miales uszkodzony dv. jesli był zacięty w pozycji zamknietej no to teoretycznie "kichanie" powinno byc slyszalne. Jednak gdy był uchylony z jakiegos powodu no to wtedy wiadomo. Trzeba tez pamiętać, ze w b6 obrory dzialaja bardzo plynnie, po prostu tak jest program napisany ze nie da sie bardzo szybko zamknac ani otworzy przepustnicy w trakcie jazdy, a to wszystko dlatego zeby zachowac maximum plynnosci. Przejedz sie z odpietym sterownikiem abs i zobaczysz jak szybko obroty spadaja i jak szarpie po odpuszcxeniu gazu. Wtedy zachowuje sie jak typowe auto z przepustnica na linke i bedziesz wiedzial o co chodzi. U mnie w bex tez podbija obroty przy takim dziwnym ukladzie sprzegla i gazu i to jest normalne.
-
Po sprawdzeniu i ewentualnym uszczelnieniu przy okazji zrób logi, żeby było wiadomo coś więcej.
-
Wiec lepiej juz zapłacić jednak wiecej ale brać ori aso. U mnie póki co 8 tys km i jest ksiazkowo.