Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.8] Problem z temeraturą silnika.


nanek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

A moja piękność tak samo utrzymuje niecałe 90 C temperatura spadaniewiele na trasie (niewiele), ale wiatrak bardzo rzadko sie włącza. A morze te silniki utrzymują taka temperature???jestem ciekaw jak powinny utrzymac???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam ten sam problem na trasie temperatura spada do 70 C a w mieście wraca na 90 C ale teraz to juz tak bardzo topornie idzie w góre i nie chce dojść do tych 90. Moje pytanie a gdzie jest ten termostat w 1,6 bo nie moge go zlokalizować :( ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja mialem temp 90 stopni prawie caly czas ... nadeszla pora gdy wymienilem chlodnice i teraz temp skacze od 75 na trasie do 90 stopni czy to tez termostat? czy to przez to ze jest nowa chlodnica zamotowana ... (przed wymiana byla valeo teraz jest zamiennik:) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hallo.mam a4 v6 v2,5 tdi 98.Wskaznik nie pokazuje temperatury silnika,wie ktos gdzie sa w v6 czujniki temperatuty? i ktory czujnik wplywa na pokazywanie temperatury? Siadlo tez ogrzewanie,czy to ma jakis zwiazek .Z gory dzieki za pomoc jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam ten sam problem na trasie temperatura spada do 70 C a w mieście wraca na 90 C ale teraz to juz tak bardzo topornie idzie w góre i nie chce dojść do tych 90. Moje pytanie a gdzie jest ten termostat w 1,6 bo nie moge go zlokalizować :( ????

przylacze sie do prosby gdzie szukac termostatu w a4 1.6 95r silnik ADP to bym sobie wymienil bo na trasie teraz to mam tem jakies 62st C

a i jeszcze jedno gdzie jest korek lub kranik lub cos innego od spuszczenia plynu chlodniczego bo chyba moja niunia ma zalana wode przez helmuta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bo na postoju od razu skacze mi temp do 90 st wiec a przy wolnej jezdzie tez sie podnosi tylko ponad 80 km/h jak jade to spada do okolo 60-70 st wiec racze termostat sie nie domyka i caly czas duzy obieg jest.

a wie ktos cos o korku spustowym? czy jest jakis inny sposob spuszczenia plynu a poza tym jakim plynem najlepiej zalac niunke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja też szykuje sie na wymianę płynu i też bym chciał jakiejś porady a co do temperatury to cały czas 90 nawet po krótkim postoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc!! Mam nastepujące pytanie: czy w waszych A4 B5 (poj 1600, 101KM) tez przez caly czas chodzi wentylator chłodnicy?? U mnie chodzi bez przerwy... ten biedny silnik nie ma kiedy sie zagrzac w dodatku teraz gdy zaczynają sie mrozy... optymalną temperaturą podobno jest 90 stopni, zeby uzyskac taką temperature musze zrobic conajmniej 40 kilometrow w zwyklej jezdzie po miescie (a jak silnik zimny to podobno wiecej pali) Do pracy mam 15 km i nie ma opcji zeby wskazowka temperatury podniosła sie z polozenia 60 stopni. Czy cos jest nie tak?? Czy ten wentylator ma ciągle chodzic?? Ojciec ma mitsubishi carisme i jak tylko wyjedzie z garazu i idzie otworzyc brame to juz ma 90 stopni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...