Zygal Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 No i niestety stało się muszę wymienić wałek rozrządu i szklanki Dzisiaj oddałem samochód na przegląd i taka diagnoza ( dziwne buczenie powietrza z prawej strony ) Koszt w Seat ( tam serwisuje ) nowe części + robocizna około 4400 zł w Megacar z używanym wałkiem 2000 zł I co zrobić a może sprzedać sam nie wiem. A może wiecie gdzie w Warszawie można w sprawdzonym serwisie dobrze to zrobić
andy_sky Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 to nowy (używany) silnik masz w tej cenie :gwizdanie:
Zygal Opublikowano 9 Września 2010 Autor Opublikowano 9 Września 2010 A jeszcze jedno jak dobrze zdiagnozowac tą usterkę ? Bo w sumie w Seacie dosyc szybko mi to zdiagnozowali razem z przeglądem około 1,5 z wymianami filtrów oleji i szczęk hamulcowych
pwrlax Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 No i niestety stało się muszę wymienić wałek rozrządu i szklanki Dzisiaj oddałem samochód na przegląd i taka diagnoza ( dziwne buczenie powietrza z prawej strony ) Koszt w Seat ( tam serwisuje ) nowe części + robocizna około 4400 zł w Megacar z używanym wałkiem 2000 zł I co zrobić a może sprzedać sam nie wiem. A może wiecie gdzie w Warszawie można w sprawdzonym serwisie dobrze to zrobić Zygal Jakiś czas temu przerabiałem temat wymiany wałka i powiem Ci, że jeśli faktycznie wałem poleciał to po zdjęciu pokrywy wałka i dokładnym przeglądzie krzywek będzie wyraźnie widać zużycie wałka. Przeglądnij na spokojnie wszystkie krzywki i jak nic nie znajdziesz to pojedź do innego mechanika niech się wypowie. Parę tysi jest łatwo wydać ale trzeba wiedzieć za co i mieć pewność, że dolegliwości ustąpią. Piotrek
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 A jak to się stało kolego? Dokładnie. Bo za pół roku może znowu powiedzą ze masz do wymiany. Muszą znać przyczynę tego. By sie historia nie powtórzyła. Nie wiem jak sie do tego ma DPF. Nie wiem czy go masz w swoim aucie. Moze on na tyle rozrzedzał olej ze doszło do wytarcia. O ile to na 100% jest trafna diagnoza. Pozdro ZC
Zygal Opublikowano 10 Września 2010 Autor Opublikowano 10 Września 2010 Nie wiedzą poprostu się wytarł trochę ( opis - początki problemu z wałem rozrządu ) ja nie mam filtra cząstek stałych. Wczoraj byłem u drugiego mechanika u niego cena około 2300 zł z nowymi częsciami. Ale jemu się nie wydaje, że to wałek ale powiedział, że można to sprawdzić ale miałem ciepły silnik więc nie mógł odrazu
fyky Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 coś ucichło, jak dalej potoczyły się losy wymiany wałka? mam ten sam problem.
Zygal Opublikowano 16 Września 2010 Autor Opublikowano 16 Września 2010 Ogólnie odgłosy powietrza ustały po wymianie filtra. Jestem też umówiony do mechanika który ma zwerifikować diagnozę serwisu Seat.
darecki_123 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Ja mialem te same objawy. Po zdjeciu pokrywy zaworow okazalo się, ze jeden popychacz ma delikatne luzy ale nie jest zle. Wymienilismy olej na nowy i przegoniłem go na wyższych obrotach o objaw ustąpił. Być może coś się przytkało i nowy olej to wypłukał. Narazie jeżdzę kilka tygodni i nic nie puka
rookie Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Ja mialem te same objawy. Po zdjeciu pokrywy zaworow okazalo się, ze jeden popychacz ma delikatne luzy ale nie jest zle. Wymienilismy olej na nowy i przegoniłem go na wyższych obrotach o objaw ustąpił. Być może coś się przytkało i nowy olej to wypłukał. Narazie jeżdzę kilka tygodni i nic nie puka Jaki olej zalałeś kolego do furci? Joł
darecki_123 Opublikowano 16 Września 2010 Opublikowano 16 Września 2010 Wcześniej i teraz jeżdzi na Castrolu LL, tylko w Niemczech był serwisowany w Long Life, wymiana co 30 tyś km.
Zygal Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Dzisiaj pojechałem do poleconego mechanika w Piastowie. Burza Serwis I wszystko dokładnie zobaczył pokazał i wytłumaczył. Okazuje się jednak, że wałek jest trochę uszkodzony przez jedną szklankę ( gdyby podczas wymiany rozrządu wymieniono by szklanki tego problemu by nie było ) Na czwartek jestem umówiony na wymianę A na wiosnę chyba planuję zmianę na coś nowszego
czeslaw555 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 stosowałem różne oleje do moich aut ,obecnie przeszedłem na ten http://liquimoly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=57&category_id=22 może on być wymieniany co 30tys km ,ale ja wymieniam co 10-12 tys km .Mogę go polecić nie ma takiej reklamy jak Motul a jest tak samo bradzo dobry jak nie lepszy i tańszy ,jest prod.niemieckiej firmy LM.Mój silnik jak kupowałem auto w Niemczech zalałem jeszcze tam na miejscu w Niemczech Aralem 5w/40 bo na takim chodził wg.książki serwisowej ,po przyjechaniu do domu po paru dniach wymieniłem na LM 5w40 i silnik przy odpalaniu rano miał inny dobry ,prawidłowy dźwięk ,przy Aralu było słychać przez bardzo krótką chwilę stuk popycahczy(?) ,na tym oleju nie ma tego objawu do dzisiaj a przejechałem już na tym oleju 44tys km i zrobiłem 4 wymiany oleju ,przy wymianie oleju wymieniam też wszystkie filtry jakie są w aucie
rookie Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 stosowałem różne oleje do moich aut ,obecnie przeszedłem na ten http://liquimoly.pl/features/katalog?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=57&category_id=22 może on być wymieniany co 30tys km ,ale ja wymieniam co 10-12 tys km .Mogę go polecić nie ma takiej reklamy jak Motul a jest tak samo bradzo dobry jak nie lepszy i tańszy ,jest prod.niemieckiej firmy LM.Mój silnik jak kupowałem auto w Niemczech zalałem jeszcze tam na miejscu w Niemczech Aralem 5w/40 bo na takim chodził wg.książki serwisowej ,po przyjechaniu do domu po paru dniach wymieniłem na LM 5w40 i silnik przy odpalaniu rano miał inny dobry ,prawidłowy dźwięk ,przy Aralu było słychać przez bardzo krótką chwilę stuk popycahczy(?) ,na tym oleju nie ma tego objawu do dzisiaj a przejechałem już na tym oleju 44tys km i zrobiłem 4 wymiany oleju ,przy wymianie oleju wymieniam też wszystkie filtry jakie są w aucie Prawdę piszesz Czesławie, ponieważ ten olej przy 100*C ma wyższą lepkość niż Castrol czy Mobil. Dlatego nie słychać popychaczy. Wystarczy porównać karty produktów. Też mam wlanego Top Teca i moim zdaniem do AFNów i AVG jest najlepszy olej mimo, że jest hydrokrakowany. Pozdro Liqui Moly Rules, na e-bayu niemieckim 5l Top Teca 4100 kosztuje 30 Euro, grosze A olej pierwsza klasa.
virus Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Przy jakim przebiegu wytarł ci się ten wałek bo też mam BKE ale w B6 ale to chyba to samo, ja mam 128tys i na razie wszystko jest ok
Zygal Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 Przebieg 215 tyś Kolega ma B6 i nalatane 260 tyś i spoko więc to napewno nie reguła
virus Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 no wydaje mi się ze to pewnie pech bo też widziałem w BKE ponad 300tys i silniczek chodzi super
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się