kdawid 29 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) czekaj jak do kostki C? żółty kabel? nie przypominam sobie czegoś takiego to jest zasilanie świateł mijania przednich, w instalacji low jest to idzie z pinu 4 wyłącznika świateł prosto do świateł miaja w instalacji high przekłada się ten w kostce wyłacznika świateł z 4 do 11 a drugi koniec idzie do MCE kostaka C pin 26 tak to przynajmniej jest na schematach w elsie i z opisu na forum też tak wychodzi Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez kdawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Fioletowy kabel jest właśnie po to, by poinformować MCE że włącznik świateł jest uszkodzony/ odpięty. Aby można było spokojnie dojechać w nocy do domu/warsztatu. Tę funkcje właśnie kiedyś wykorzystałem do sterowania autoświatłami i CLH, nie mając lusterka. Żeby MCE poprawnie włączał światła, MUSI być ciągłość tego przewodu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez GreGoriO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 kojarzyłem to w kostce B, ale jakiś czas nie robiłem low do high, bardziej b6-->b7 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdawid 29 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) kojarzyłem to w kostce B, ale jakiś czas nie robiłem low do high, bardziej b6-->b7 Masz rację to kostka B, źle napisałem ale podłaczyłem to dobrze na pewno. teraz po prostu pomyliłem opis kostki. zresztą jest rozbierzność bo w opisie na forum kostka 32 pinowa w mce do C a w elsie ta kostka jest opisana jako T32B, ważne że to 32 pinowa kostka w mce a taka jest jedna Jest podłączony pin 11 wyłącznika z pinem 26 32 pinowej kostki B w MCE więc to jest ok. Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez kdawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 kostki A B i C to tylko żargon na forum. kostka A ma 10 pinów, kostka B 23 piny, a kostka C 32 piny. jak dobrze pamiętam to zasilanie świateł mijania jest na pinie 23 kostki B, czyli 23 pinowej, ale nie pamiętam teraz czy jest to sygnał wyjściowy czy wejściowy, przekop dokładnie schemat albo poczekaj do soboty to na spokojnie przez telefon ogarniemy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdawid 29 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Mam przed sobą schemat z elsy dla B6 od roku modelowego 2003 i zasilanie (sygnał wejściowy z wyłacznika) dla świateł mijania jest podpiete do mce przez pin 26 w 32 pinowej kostce. w wyłaczniku jest to pin 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2016 a to ok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk wyjście jest w kostce B Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdawid 29 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 dziekuję koledze kaju za pomoc w rozwiązaniu problemów z przekładką MCE. Obie jego sugestie były trafne. Brak połaczonego przewodu reduntancuy z wyłacznika do mce powodował ciagłe świecenie świateł mijania a przyczyną nie świcenia przednich pstojówej było złe podlaczenie instacji (podpiecie przednich postojówek razem z tylnymi)- tylko tu mała uwaga dla tych którzy beda przekładac mce low->high w b6 MY2002. W tym roczniku instalacja postojówek w wersji low jest chyba inaczej podłączona fabrycznie gdzieś w wiące z lewej i prawej strony musi być mostek między przednimi a tylnymi postojówkami i na pewno nie jest to przy czerwonych kostkach na słupkach.Rozcięcie wiązki przy czerwaonych kostkach słupków A nic nie daje, wpięcie się w tym miejscu do instalacji powoduje właśnie to że podpinamy przednie postojówki pod tylne. Ja rozwiązałem ten problem w ten sposób że zlokalizowałem w glównej wiązce przy słupku a z lewej i prawej strony przewody które zasilaja postojówki przód i tył i podpiąłem je prosto do mce. Jescze raz dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 w glównej wiązce przy słupku a z lewej i prawej strony przewody które zasilaja postojówki przód i tył i podpiąłem je prosto do mce. polecam się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin120383 9 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Mam włącznik auto z 2003 rok i na dzień dzisiejszy mam mijania ze stacyjki xsenon a chciał bym mieć postojowe ze stacyjki albo halogeny powiedz jakie piny zamienić na postojowe a jakie na halogeny z góry dzięki pozdrawiam Odpowiedz Zgłoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 zakoduj MCE (09) na Kanade i będziesz miał pozycje z halogenami, bez ingerencji w instalacje. Jeśli chcesz same halogeny, wystarczy dołożyć zwykły przekaźnik, który po przekręceniu stacyjki poda +12V na halogeny. Jakby coś to uderz na PW. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Panowie a z innej beczki - dokupiłem sobie przełącznik regulacja świateł + CLH. To CLH jest obecnie nieużywane. Mogę ten pstryczek jakoś wykorzystać? Chciałbym sobie servotronic tak podłączyć, żeby w pozycji 0 w tym CLH nie był podawany sygnał prędkości do przekaźnika z servo a w pozycji 1 był podawany ten sygnał. Krótko mówiąc wykorzystać ten CLH do przełączania między działającym sygnałem prędkości a nie działającym. Jest jakiś pin w kostce całego przełącznika pod który mógłbym podłączyć ten sygnał prędkości żeby tak działało? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 mase przekaźnika servotronica daj do pinu 5 przełącznika. nie ma za co Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Kajoslaw jak zwykle niezawodny dzieki!! Jutro sprawdze ale ma to ręce i nogi co piszesz Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka Na pinie 5 tego nie było. Wpiąłem się w pin 7 i "prawie" działa. Tzn. teraz CLH w pozycji 0 rozłącza przekaźnik serva (wspomaganie działa bardzo ciężko cały czas) a w pozycji 1 servo działa (i tutaj w zależności czy podłączę sygnał prędkości czy nie tak działa). Czyli zgodnie z tym co połączyłem. Ja natomiast chciałbym aby w pozycji 0 lub 1 także działał przekaźnik serva tylko żeby nie rozłączał kabla od sygnału prędkości. Może przez jakiś dodatkowy przekaźnik? Pod który podpiąć sygnał prędkości i masę z włącznika (plus jakieś zasilanie pewnie). I wtedy przy pozycji 0 ten dodatkowy przekaźnik by nie działał czyli by nie przepuszczał dalej sygnału prędkości do przekaźnika serva a w pozycji 1 przekaźnik dodatkowy by działał i sygnał prędkości by dochodził do przekaźnika serva? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 aaaa widzisz dupłem się, clh jest na 7 pinie [emoji85][emoji85] to przez przekaźnik. ciachasz przewód gali idący do przekaźnika i obydwa kikuty dajesz odpowiednio na nogi 30 i 87. do 85 dajesz plus po zapłonie, a do 86 sygnał z pinu 7 przełącznika. wtedy przełącznikiem odetniesz gale dla serva. nie wiem tylko jak będzie to wyglądało w praktyce podczas jazdy. ale kto nie ryzykuje szampana nie pije Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 No i jest już pomysł Dzięki, spróbuję w wolnej chwili bo akurat przekaźnik gdzieś się wala w garażu Miałbym wtedy kanapowca po mieście a wyjeżdżając na trasę pstryk i servo działa jak w oryginale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Pany szukam układu pinów przednich lamp w B7 bo chce założyć nie oryginalny DRL z CLH. Miałem szukać w tym wątku ale w linkach z pierwszego wątku nic nie znalazłem albo przeoczyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers 6 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Jak chcesz się wpinać z DRL czy CLH to wpinasz się w kable w MCE pod kierownicą. Rozpiski kostek są w pierwszym poście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) ale ja montuje moduł bez przelacznika drl. Mam juz polozone kable ale zglupialem przy kostkach lamp bo znalazlem na forum niewłaściwy opis. Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez A4-Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) mając rozpiskę PINów z MCE, kolejna z wtyczki lamp ci nie potrzebna. wszystkie łączenia robisz w kabinie, bez ingerencji w wiązkę lamp. Tu masz zwykłe lampy.... Masz... Ale po hiszpańsku Polskiego nie chce mi wyświetlić A ang nie mam. Myślę że ze zdjęcia jasno wynika co jest co.... Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez GreGoriO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się