MaTeo85 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 moim zdaniem ktoś wcześniej coś solidnie mieszał, tak jak pisałem kostka którą kolega ma wg. ETKI jest montowana w wiązce drzwi kierowcy/pasażera i wchodzi do silnika podnoszenia szyby. Najlepsza metoda kupić nową kostkę 1J0 taką do MCE i zacisnąć nowe piny z końcówką 009 na wszystkich przewodach. Wtedy będzie zrobione fachowo i porządnie.
marky2552 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 wedle ETKI kostka 8L0 972 977H (taki numer odczytałem z Twojego zdjęcia) jest umiejscowiona w wiązce drzwi kierowcy i pasażera no ale nie istotne, masz taką to ok. Piny dla niej są następujące: 000 979 018E raczej nie dostaniesz gołych pinów o tym numerze, w ASO tylko gotowy przewód o długości ok. 40cm. Proponuje jakiś wolny pin przełożyć jakoś w to miejsce. Przewód tutaj wkłada się w osłonce i wbija w pin, osłonka się przecina i jest styk, później zaciska się te skrzydełka na końcu pinu żeby przewód się nie wyrwał. A jaki masz numer MCE?MCE miałem ten 8E0 907 279 B a mam ten 8E0 907 279 FWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
MaTeo85 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 kostka 8L0 972 977H jest tu http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2001/249/R/9/971/972033#28 tu dla potwierdzenia w wiązce przewodów do MCE powinna być kostka 1J0 972 977J http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2001/249/R/9/971/972082#5 koszt w ASO nówki bez pinów to ok. 30zł do tego piny 000 979 009E i będzie po przełożeniu jak z fabryki
marky2552 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 kostka 8L0 972 977H jest tu http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2001/249/R/9/971/972033#28 tu dla potwierdzenia w wiązce przewodów do MCE powinna być kostka 1J0 972 977J http://pl.realoem.me/Audi/RDW/A4/2001/249/R/9/971/972082#5 koszt w ASO nówki bez pinów to ok. 30zł do tego piny 000 979 009E i będzie po przełożeniu jak z fabryki To dla czego ja mam inną kostkę ? Żadnej rzeźby tu nie widać wszystko jak w fabryce Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
MaTeo85 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 nie wiem dlaczego ale skoro mówisz że nie widać rzeźby to dlaczego piny 21 i 22 są innego typu niż reszta? bo ktoś coś już wcześniej grzebał... ale piszę to tylko na podstawie tego co widzę na zdjęciu i tego co ETKA pokazuje. Co faktycznie dalej z wiązkami które masz to nie wiem.
marky2552 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 nie wiem dlaczego ale skoro mówisz że nie widać rzeźby to dlaczego piny 21 i 22 są innego typu niż reszta? bo ktoś coś już wcześniej grzebał... ale piszę to tylko na podstawie tego co widzę na zdjęciu i tego co ETKA pokazuje. Co faktycznie dalej z wiązkami które masz to nie wiem. To tu też ktoś coś kombinował ? Tez są 2 rodzaje pinówWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
MaTeo85 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 nie wiem czy ktoś grzebał czy w fabryce mieli dwa różne rodzaje pinów, mówię na podstawie tego co pokazałeś, ETKA czyli oficjalny katalog części grupy VW się chyba nie myli co do zastosowania poszczególnych elementów. Zrób z tą wiedzą co chcesz, starałem się pomóc i tyle. Ja osobiście wymienił bym tą kostkę na nową i tyle, koszt z pinami jakieś 40zł no ale to Twoje auto więc Ty decydujesz. Ja wolę dołożyć kilka zł i zrobić jak w fabryce, osobiście nie bawię się w żadne lutowanie i cudowanie z kablami, to co wkleiłem wyżej z tą niebieską kostką robiłem sam od zera, i w swoim samochodzie robię tylko tak. Ty w swoim zrób jak uważasz.
marky2552 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Dobra pytanie z innej beczki podłączyłem pin 1 włącznika świateł z pin 1 z lusterka z pinem 4 i 8 z przełącznika do pin 18 w module i teraz przestawiam na AUTO to świecą światła ale jak wyjme kluczyk ze stacyjki to świeci nadal dioda AUTO i dioda w lusterku Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
kaju Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 19 godzin temu, marky2552 napisał: To aż 3 rodzaje są f*ck bo ja mam jakies ale za duze są delikatnie a ten przyrząd do wyciagania pinów jak sie nazywa ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka napisz mi na PW które potrzebujesz, dobiorę CI pod rocznik auta. każdy będzie z kawałkiem kabelka Zawartość dodana 4 minutes later 7 minut temu, marky2552 napisał: Dobra pytanie z innej beczki podłączyłem pin 1 włącznika świateł z pin 1 z lusterka z pinem 4 i 8 z przełącznika do pin 18 w module i teraz przestawiam na AUTO to świecą światła ale jak wyjme kluczyk ze stacyjki to świeci nadal dioda AUTO i dioda w lusterku Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka tak ma być, to gaśnie razem z CANami. a z tymi pinami to tak jak napisałem kilka minut wcześniej - dobiera się je po roczniku auta, do 2002 w VINie są te piny, które Ty masz, te, które kupiłeś są od 2003 wzwyż. jak coś to mam mnóstwo takich i takich
marky2552 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Zamkłem samochód i dioda pali sie dalej z lusterkiem Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
kaju Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 zgaśnie, jeśli masz wszystko jak należy, jeśli nie, to wiedz, że coś zrypałeś i musisz mnie odwiedzić
marky2552 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Dobra alles gute gaśnie po 10 sekundach jakoś tak jak samochód otworze to zapala się tak ma byc Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
MaTeo85 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 11 minut temu, kaju napisał: ... tak ma być, to gaśnie razem z CANami. a z tymi pinami to tak jak napisałem kilka minut wcześniej - dobiera się je po roczniku auta, do 2002 w VINie są te piny, które Ty masz, te, które kupiłeś są od 2003 wzwyż. jak coś to mam mnóstwo takich i takich A to ciekawe z tym co piszesz bo etka podaje dla rocznika 2001 takie same piny jak dla 2004. No ale nie wykluczone że etka jednak też czasem kłamie.
kaju Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Teraz, MaTeo85 napisał: A to ciekawe z tym co piszesz bo etka podaje dla rocznika 2001 takie same piny jak dla 2004. No ale nie wykluczone że etka jednak też czasem kłamie. na instalacjach zęby zjadłem i wiem co mówię - z autopsji. Przy montażach zauważyłem zależność i odkąd do tego się stosuję - nigdy nie miałem wtopy z pinami w instalacjach
MaTeo85 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 ok. zapamiętam może ta wiedza kiedyś się przyda. Ja grzebie tylko w swoim samochodzie i czasem w drugim VW Polo i zawsze piny z Etki mi pasowały.
jaguaro Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Koledzy Kaju zawsze ma racje, uwierzcie mi a przede wszystkim jemu :-))))) Jak pisze, że tak ma być to TAK MA BYĆ i basta. Przykładów można by mnożyć ale po co. Sprawy elektryki śmiem powiedzieć ze nikt nie ogarnie lepiej jak ten gość. A kto nie wierzy niech raz zawita do niego, zobaczycie że wymiata w temacie. Kaju szacun wielki za to co robisz, bez wazelinki od course :-)[emoji106]Tapnięte z iPhone
MaTeo85 Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Ja nigdzie nie podważam wiedzy kolegi Kaju, wiem że robi wiązki, mody itp. tylko pisałem o swoich doświadczeniach Sam lubię grzebać w swoim aucie i jakieś tam sukcesy na tym polu też mam a wymiana wiedzy i doświadczeń zawsze się przyda.
GreGoriO Opublikowano 29 Marca 2017 Opublikowano 29 Marca 2017 Są chyba dwa rodzaje pinów. Jedne tak jak mówisz, a drugie normalne, które trzeba odizolować. U zainteresowanego widać obydwa. Ale po co kombinować z nowymi PINani skoro nas tym zdjęciu widać że kilka ostatnich jest wolnych. To raz. A dwa do takich małych pinów NIE STOSUJEMY LUTOWANIA!!!TYLKO i wyłącznie zaciskarki!. np taka. Nie jest przesadnie droga, a zaoszczędza nam kupę nerwów. Po pierwsze mamy estetycznie zaciŝnięte kable, po drugie cyna czy kalafonia nie rozlewa się nam na izolacji i nie pogrubia miejsca, które jak widać na zdjęciu nie wchodzi na swoje miejsce. W tym całym zamieszaniu warto pamiętać że najważniejsza jest listwa blokująca PINy przed wysunięciem. To dlatego nie raz nie można zamknąć wtyczki. Po trzecie to nie jest ten PIN. JEST ZA GRUBY to widać od razu. I ostanie. Dlaczego nie użyć wolnych PINów które są obok.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się