pelonek1 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia 1 minuta temu, P.Wiśnia napisał(a): Teraz tylko znaleźć przewody, ech gdyby tylko było wiadomo gdzie dokładnie jest łączenie. O które łączenie Ci chodzi?
P.Wiśnia Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) W dniu 13.01.2024 o 16:18, pelonek1 napisał(a): O które łączenie Ci chodzi? Światła stopu. Edytowane 20 Stycznia przez P.Wiśnia
pelonek1 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) 2 minut temu, P.Wiśnia napisał(a): Światła biegu wstecznego, Światła stopu. W B7 w sedanie jest pod lewym boczkiem w bagażniku Edytowane 13 Stycznia przez pelonek1
P.Wiśnia Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia 51 minut temu, pelonek1 napisał(a): W B7 w sedanie jest pod lewym boczkiem w bagażniku "tu niestety trzeba rozciąć tą wiąchę instalacji w lewym słupku A. Rozcinamy delikatnie izolacje (to taki worek wykonany z izolacji - ostry nożyk i fajnie idzie) na wysokości podstopnika. Szukamy łączenia niebiesko/czerwonych kabelków (powinny być złączone 4 w kupę). Jeden z nich schodzi od góry i jest to jakby zasilanie - ma się łączyć tylko z cienkim tego samego koloru. Pozostałe dwa to odpowiednio lewe i prawe światło wstecznego (niestety tu trzeba włączyć wsteczny, przeciąć kabelek i zobaczyć, który przestał świecić). Po sprawdzeniu zaznaczamy przewód i łączymy go z odpowiednim pinem nowego MCE"
P.Wiśnia Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) . Edytowane 20 Stycznia przez P.Wiśnia
MaTeo85 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia Łączenie od stopów masz na bank gdzieś w tym grubym pęku na słupku A, niestety trzeba iść po kablu do kłębka. Chcesz to napisz pw z danymi auta, to wyślę Ci schematy z elsy wtedy kabel po kablu będziesz szedł dalej.
P.Wiśnia Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia @MaTeo85 Zrobiłem taki o schemat, co sądzisz o podłączeniu w taki sposób?
MaTeo85 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia Zerknę na to rano. Jak ma auto z 2001 jak w podpisie to przygotuje Ci schematy.
P.Wiśnia Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) 5 minut temu, MaTeo85 napisał(a): Zerknę na to rano. Jak ma auto z 2001 jak w podpisie to przygotuje Ci schematy. Dzięki wielkie, już miałem do ciebie pisać. Ale w takim razie przewody od świateł stopu nie łączą się obok czujnika? Bo skoro łączą się z lewej to po co ciągnąć przewód na prawo? Edytowane 13 Stycznia przez P.Wiśnia
MaTeo85 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia La za się w pionowej części wiązki na słupku A. Troszkę powyżej skrzynki z bezpiecznikami jak dobrze pamiętam.
P.Wiśnia Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia 11 minut temu, MaTeo85 napisał(a): La za się w pionowej części wiązki na słupku A. Troszkę powyżej skrzynki z bezpiecznikami jak dobrze pamiętam. A co wtedy z: Pin 10 – Zasilanie testowe włącznika świateł stopu [biało/czerwony] Pin 15 – Zasilanie świateł stopu (WE) [czerwono/czarny]
MaTeo85 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia PIN 2 i PIN 4 włącznika pedału hamulca mostkujesz z przewodami które tam już są. Czyli PIN 2 (biało czerwony) musi łączyć się z MCE z PINem 10, z PINem 65 sterownika silnika oraz z PINem 37 sterownika ABS PIN 4 (czerwono czarny) musi łączyć się z MCE z PINem 15, z PINem 32 sterownika silnika oraz PINem 32 sterownika ABS Więc najlepsza opcja to zostawić złączkę oryginalną na przewodach z PINu 4 (kolor kabli czerwono czarny) i odciąć od nich tylko te idące do lamp, najlepiej w jakiejś odległości od tej złączki aby wystarczyło przewodu do poprowadzenia do MCE. a przewody z lamp puścić nowe.
P.Wiśnia Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia 1 godzinę temu, MaTeo85 napisał(a): PIN 2 i PIN 4 włącznika pedału hamulca mostkujesz z przewodami które tam już są. Czyli PIN 2 (biało czerwony) musi łączyć się z MCE z PINem 10, z PINem 65 sterownika silnika oraz z PINem 37 sterownika ABS PIN 4 (czerwono czarny) musi łączyć się z MCE z PINem 15, z PINem 32 sterownika silnika oraz PINem 32 sterownika ABS Więc najlepsza opcja to zostawić złączkę oryginalną na przewodach z PINu 4 (kolor kabli czerwono czarny) i odciąć od nich tylko te idące do lamp, najlepiej w jakiejś odległości od tej złączki aby wystarczyło przewodu do poprowadzenia do MCE. a przewody z lamp puścić nowe. Aha, czyli piny 10 oraz 15 to takie do których dochodzi napięcie. Myślałem że któryś z nich wysyła napięcie do czujnika.
MaTeo85 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia 15 minut temu, P.Wiśnia napisał(a): Aha, czyli piny 10 oraz 15 to takie do których dochodzi napięcie. Myślałem że któryś z nich wysyła napięcie do czujnika. dokładnie są to wejścia sygnału do MCE informujące o tym żeby MCE zapalił światła STOP
P.Wiśnia Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia (edytowane) . Edytowane 20 Stycznia przez P.Wiśnia
MaTeo85 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia no to szukaj wyżej, bo 3 przewody to trochę mało.
P.Wiśnia Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia Czy w opisie jest błąd? Pin 25 – Zasilanie świateł postojowych (WE) [szary] Pin 26 – Zasilanie świateł mijania (WE) [żółty] Z włącznika świateł jest już pin do MCE od świateł mijania?
MaTeo85 Opublikowano 15 Stycznia Opublikowano 15 Stycznia (edytowane) Piny 25 i 26 mce masz już obsadzone, idą do włącznika świateł tylko porównaj przy włączniku czy wg schematu idą w odpowiednie piny. Edit: ten zolty to swiatla mijania więc pin z żółtymi przewodami idącymi z lamp do włącznika należy rozdzielić od reszty i lampy podpiąć bezpośrednio pod odpowiednie piny MCE a następnie dodać pin z Mce do włącznika. W mce pin już chyba jest obsadzony a po drodze możliwe że jest połączenie przewodów między mce a włącznikiem (nie pamiętam dokladnie) Edytowane 15 Stycznia przez MaTeo85
P.Wiśnia Opublikowano 15 Stycznia Opublikowano 15 Stycznia W dniu 13.01.2024 o 23:31, MaTeo85 napisał(a): La za się w pionowej części wiązki na słupku A. Troszkę powyżej skrzynki z bezpiecznikami jak dobrze pamiętam. A jakbym tak poszedł śladem tego przewodu to dotarłbym do wiązki stop?
MaTeo85 Opublikowano 16 Stycznia Opublikowano 16 Stycznia Napewno tylko to nie jest kostka na słupku A a pod sterownikiem silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się