barrowiec1 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 W module 09 w adaptacjach w kanale 81 wprowadzilem jakas wartosc i wyskakuje mi blad 01794. Pomoze ktos rozwiazac problem? 01794 - Ross-Tech Wiki MCE nie zaadaptowane do samochodu "Istotne też, aby wejść w adaptację na kanał 81 i przyuczyć moduł nowego VINu samochodu. Należy wpisać wartość 46992, dać TEST, odczekać minutkę, później dać SAVE i znowu odczekać minutę. Jeżeli się nie udało przyuczyć, to znaczy że odczekałeś za krótko po kliknięciu TEST, a później SAVE. "
bartez Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Nie che przyjac kodu. Ma znaczenie czy silnik jest włączony?
Bart-S Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Opublikowano 28 Lipca 2013 Nie che przyjac kodu. Ma znaczenie czy silnik jest włączony? Nie ma znaczenia.
bartez Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Nie działa. Save nie pojawia się, a w polu gdzie było "PIN?" Pojawia się "Disabled" i w następnym polu "10.0". Zmieniałem kodowanie na takie jakie było ori i pozniej probowałem robic adaptacje - tez nie zadzialalo. macie jeszcze jakiś pomysł? - moze odlaczyc akumulator i pozniej sprobowac ponownie?
Bart-S Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Opublikowano 28 Lipca 2013 Nie działa. Save nie pojawia się, a w polu gdzie było "PIN?" Pojawia się "Disabled" i w następnym polu "10.0". Zmieniałem kodowanie na takie jakie było ori i pozniej probowałem robic adaptacje - tez nie zadzialalo.macie jeszcze jakiś pomysł? - moze odlaczyc akumulator i pozniej sprobowac ponownie? W adaptacjach MCE na kanale 81 interesuje Cię pole VALUE. Wpisujesz kod podany powyżej i wciskasz SAVE - musi zadziałać, no chyba że fejs za słaby.
bartez Opublikowano 28 Lipca 2013 Opublikowano 28 Lipca 2013 Probowalem VAG-COM v3.11 i v4.09. Wszystkie moduly moge kodowac oprocz tego - mce jakos dziwnie sie zachowuje. Po zakodowaniu na Kanade przycisk "SAVE" podswitlil się, ale po nacisnięciu W czterech polach u góry komunikat ERROR. Dziwne jest ze w kanale 81 w polu Store Value jest warość "0" po wprowadzeniu w polu New Value wartości 46992 i nacisnieciu przycisku "TEST" w polu pojawia się "0". po tych zabiegach zazwyczaj "SAVE" jest niedostępne (szare), ale po przekodowaniu mce na Kanade i ponownym wejsciu w adaptacje przycisk SAVE pare razy się podswietlił, ale efektem końcowym była informacja ERROR. Akumulator odpinałem - nie pomogło. Pomysły wyczerpały się.
Bart-S Opublikowano 28 Lipca 2013 Autor Opublikowano 28 Lipca 2013 Probowalem VAG-COM v3.11 i v4.09. Wszystkie moduly moge kodowac oprocz tego - mce jakos dziwnie sie zachowuje. Po zakodowaniu na Kanade przycisk "SAVE" podswitlil się, ale po nacisnięciu W czterech polach u góry komunikat ERROR. Dziwne jest ze w kanale 81 w polu Store Value jest warość "0" po wprowadzeniu w polu New Value wartości 46992 i nacisnieciu przycisku "TEST" w polu pojawia się "0". po tych zabiegach zazwyczaj "SAVE" jest niedostępne (szare), ale po przekodowaniu mce na Kanade i ponownym wejsciu w adaptacje przycisk SAVE pare razy się podswietlił, ale efektem końcowym była informacja ERROR. Akumulator odpinałem - nie pomogło. Pomysły wyczerpały się. Spróbuj 704.1 lub czymś wyższym.
peter.stansson Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Dziękuję wszystkim, którzy rozwijają wątek. Dzięki Wam niedawno udało mi się z kolegą dokonać swapa modułu bez literki na "F", zamotować przycisk D, uruchomić automatyczne światła oraz CLH. Co ciekawe zakupiony przeze mnie moduł okazał się uszkodzony. Nie podświetlał lewego tylnego światła stop. Udało się wykluczyć pomyłkę w lutowaniu i po otwarciu obudowy modułu widać było spalony scalak. Udało się ściągnąć go ze sklepu: RS online Po przelutowaniu scalaka w serwisie gsm, efekt był następujący: Od tamtej pory moduł działa prawidłowo, brakuje mi jedynie czujnika światła, ale to może w przyszłym miesiącu. Dziś Vagując zauważyłem też, że został błąd: Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 1326 Software Coding: 04275 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Być może jeszcze po uszkodzeniu. Usunąłem i od razu nie wrócił. Jeśli chodzi o samego swapa, to mogę jeszcze zaproponować mały mod jednego z rysunków, dla polepszenia czytelności: Miałem też małą niespodziankę, po dokupieniu pinów do kostki C-32 pin okazało się że ja mam tą kostkę starego typu i nie pasują do niej zakupione przeze mnie piny. Na szczęście miałem kupioną instalację z tłustej A4 B7 3.0, i udało się zamienić środek kostki na nowy. Piny starego typu pasowały do nowego. Odwrotnie nie. Jak jest ktoś zainteresowany, to może później wrzucić fotki porównawcze pinów. Jedynym mankamentem, który jeszcze nie jest skończony jest komunikat na VAGu: Control Module Part Number: 8E0 907 557 Component and/or Version: 2.0L R4/5VS G 0006 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 00999 1 Fault Found: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 008 - Implausible Signal Musiałem coś zruszyć czujnik hamulca przy demontażu lub jeszcze jest do zrobienia jakaś poprawka w lutowaniu. Światła stop działają ok. Jedynie tempomat odmówił posłuszeństwa. Na zachętę dla reszty jeszcze fotka z rezania:
GreGoriO Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Uszkodzony wlącznik stopu czy czujnik sprzęgła jest przyczyną braku działania tempomatu. Proponuje wymienić na nowy jeśli błąd się powtarza.
mastapi Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Witam , mam MK : 8eo 959 433 ae . Na jaki wyższy muszę go wymienić aby zachulał mi pakiet światło ? Ten bedzie ok 8E0 959 433 AK ?
Bart-S Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Witam , mam MK : 8eo 959 433 ae . Na jaki wyższy muszę go wymienić aby zachulał mi pakiet światło ? Ten bedzie ok 8E0 959 433 AK ? Nie ten wątek. Ale tak - AK będzie OK jeśli masz 4 szyby w prądzie.
mastapi Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Witam , mam MK : 8eo 959 433 ae . Na jaki wyższy muszę go wymienić aby zachulał mi pakiet światło ? Ten bedzie ok 8E0 959 433 AK ? Nie ten wątek. Ale tak - AK będzie OK jeśli masz 4 szyby w prądzie. sorki za OT, i slicznie dziękuję za info:hi: aha , jeszcze jedno : jaki mk miałbym włożyć aby w przyszłości umożliwiłby mi jak najwiekszą rozbudowę autka?
Bart-S Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Witam , mam MK : 8eo 959 433 ae . Na jaki wyższy muszę go wymienić aby zachulał mi pakiet światło ? Ten bedzie ok 8E0 959 433 AK ? Nie ten wątek. Ale tak - AK będzie OK jeśli masz 4 szyby w prądzie. sorki za OT, i slicznie dziękuję za info:hi: aha , jeszcze jedno : jaki mk miałbym włożyć aby w przyszłości umożliwiłby mi jak najwiekszą rozbudowę autka? W Twoim konkretnym przypadku - AJ.
mastapi Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Opublikowano 18 Sierpnia 2013 jeszcze raz czy ma znaczenie czy to sedan czy też avant ?
Fr0styyy. Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Da się wyłączyć automatyczne włączanie świateł jak zapłon jest włączony? Chcę żeby światła (AUTO) paliły dopiero po ODPALENIU samochodu a nie jak przekręcę na zapłon... Cholernie mnie to irytuje no i przetwornice przeca po d*pie dostają przy takim odpalaniu ' Co ciekawe jak np. mam włączony zapłon i wyłączone światła, przekręcam na AUTO to najpierw zapalają się pozycyjne a za sekundę mijania, ale gdy mam włączone na AUTO i dam zapłon to miajnia od razu się zapalają Teraz w nocy przestawiam na 0 i dopiero daje auto po odpaleniu
wladi Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Da się wyłączyć automatyczne włączanie świateł jak zapłon jest włączony? Chcę żeby światła (AUTO) paliły dopiero po ODPALENIU samochodu a nie jak przekręcę na zapłon... Cholernie mnie to irytuje no i przetwornice przeca po d*pie dostają przy takim odpalaniu 'Co ciekawe jak np. mam włączony zapłon i wyłączone światła, przekręcam na AUTO to najpierw zapalają się pozycyjne a za sekundę mijania, ale gdy mam włączone na AUTO i dam zapłon to miajnia od razu się zapalają Teraz w nocy przestawiam na 0 i dopiero daje auto po odpaleniu Ty to masz nieźle namieszane w tych kablach:grin:
Fr0styyy. Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Da się wyłączyć automatyczne włączanie świateł jak zapłon jest włączony? Chcę żeby światła (AUTO) paliły dopiero po ODPALENIU samochodu a nie jak przekręcę na zapłon... Cholernie mnie to irytuje no i przetwornice przeca po d*pie dostają przy takim odpalaniu 'Co ciekawe jak np. mam włączony zapłon i wyłączone światła, przekręcam na AUTO to najpierw zapalają się pozycyjne a za sekundę mijania, ale gdy mam włączone na AUTO i dam zapłon to miajnia od razu się zapalają Teraz w nocy przestawiam na 0 i dopiero daje auto po odpaleniu Ty to masz nieźle namieszane w tych kablach:grin: Przecież wszystko prawidłowo działa więc
wladi Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Nie no żartuję, nie zrobisz tak żeby się światła zapalały dopiero po odpaleniu auta...już tak jest i nie pytaj dlaczego:decayed:
Fr0styyy. Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Nie no żartuję, nie zrobisz tak żeby się światła zapalały dopiero po odpaleniu auta...już tak jest i nie pytaj dlaczego:decayed: Ja wiem, że tak już jest fabrycznie, co nie zmienia faktu, że mnie to boli Co będzie jak odłączą 7 pin (załączenie trybu automatycznych świateł, idzie do MCE C29) we włączniku świateł? Bo gdyby zastosować tutaj jakiś przekaźnik/włącznik, który zamyka obwód jak dostanie +13V (czyli po odpaleniu samochodu) to może wtedy światła by się włączały dopiero po odpaleniu samochodu. Z drugiej strony nie wiem, czy nie będzie waliło błędami jak ten przewód "teoretycznie" będzie odłączony.
barrowiec1 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 gdzieś było, tylko teraz znaleźć nie mogę... z przekaźnikiem było... i nawet miałem w zakładkach, ale zniknęło...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się