Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Diesel vs Benzyna


.i.KALI.i.

Jaki masz silnik w swoim Audi? (jak masz LPG zaznaczasz Benzyna)  

4 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaki masz silnik w swoim Audi? (jak masz LPG zaznaczasz Benzyna)



Rekomendowane odpowiedzi

"klekocze"... :kox:

i to jest piękne "potęga klekotu wyrazem momentu obrotu :naughty:"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym chciał poszaleć wziąłbym benzynę bo się wyżej kręci i to jest fajne, jeździłem Roverem 75 z 150KM i naprawdę fajnie się jeździ taką benzynką ale tylko do szaleństw.

Na co dzień wybieram diesla. Dlaczego?? Bo na co dzień nie kręcę autka wysoko, a wtedy ten rover jakoś stracił moc, żeby przyśpieszyć na 5 biegu ze 100 do 120 to potrzebował dużo czasu, moja A4 która ma 75 koni odchodzi odrazu na 5 biegu. Nie wyobrażam sobie za każdym razem jak chcę wyprzedzić robić redukcję.

Co do pracy silnika diesla to tylko na postoju mnie wkurza klekot, ale jak się jedzie to nie słychać tego.

PS trochę żałuję że kupiłem wersje 75 konną (łudząc się że mało spali), teraz zakupiłem A6 w 110KM i spala tyle samo a dużo lepiej odchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 75 koni ?? :blink:[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 13:07_________________________________________________nie wiedzialem ze taka istnieje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym chciał poszaleć wziąłbym benzynę bo się wyżej kręci i to jest fajne, jeździłem Roverem 75 z 150KM i naprawdę fajnie się jeździ taką benzynką ale tylko do szaleństw.

Na co dzień wybieram diesla. Dlaczego?? Bo na co dzień nie kręcę autka wysoko, a wtedy ten rover jakoś stracił moc, żeby przyśpieszyć na 5 biegu ze 100 do 120 to potrzebował dużo czasu, moja A4 która ma 75 koni odchodzi odrazu na 5 biegu. Nie wyobrażam sobie za każdym razem jak chcę wyprzedzić robić redukcję.

Co do pracy silnika diesla to tylko na postoju mnie wkurza klekot, ale jak się jedzie to nie słychać tego.

PS trochę żałuję że kupiłem wersje 75 konną (łudząc się że mało spali), teraz zakupiłem A6 w 110KM i spala tyle samo a dużo lepiej odchodzi.

gdzieś czytałem na forum że ta wersja 75KM różni się tylko od 90KM jakimś innym programem czy jakoś tak (pewny nie jestem) i ktoś tutaj miał ten sam motor i po wgraniu programu wypluła powyżej 100KM :gwizdanie:

mily więc może warto odwiedzić p. Witka? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnie 12 postów to na przemian

ktoś

Luka3s

ktoś

Luka3s

itd... :kox:

Myślałem, że będzie większa różnica na korzyść diesli, u nas na spoty śląskie nie przyjeżdża żadna A4 w benzinie :gwizdanie:

Następny będzie 3.0 TDI :wink4: Ja tam kocham diesle i nie przeszkadza mi klekot :gwizdanie: W kabinie dzwięk jest całkiem fajny jak się wkręca na obroty :cool1: Kwestia gustu. A nowe diesle na CR to chodzą tak cicho, że czasem się zastanawiam czy to diesel :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś czytałem na forum że ta wersja 75KM różni się tylko od 90KM jakimś innym programem czy jakoś tak (pewny nie jestem) i ktoś tutaj miał ten sam motor i po wgraniu programu wypluła powyżej 100KM :gwizdanie:

mily więc może warto odwiedzić p. Witka? :naughty:

Dla siebie mam już A6, a A4 dałem żonie :) Czekamy jak znajomy będzie sprzedawał seata i wtedy sprzedajemy A4 i bierzemy Seata.

Co do osiągów to jeździ jak 90KM. Ma inny program i krótką skrzynię. Oprócz tego że trzeba się namachać skrzynią to naprawdę radzi sobie.[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 14:14_________________________________________________PS Jak ją brałem to myślałem że to jest 90KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś czytałem na forum że ta wersja 75KM różni się tylko od 90KM jakimś innym programem czy jakoś tak (pewny nie jestem) i ktoś tutaj miał ten sam motor i po wgraniu programu wypluła powyżej 100KM :gwizdanie:

mily więc może warto odwiedzić p. Witka? :naughty:

Dla siebie mam już A6, a A4 dałem żonie :) Czekamy jak znajomy będzie sprzedawał seata i wtedy sprzedajemy A4 i bierzemy Seata.

Co do osiągów to jeździ jak 90KM. Ma inny program i krótką skrzynię. Oprócz tego że trzeba się namachać skrzynią to naprawdę radzi sobie.[br]Dopisany: 14 Wrzesień 2010, 14:14_________________________________________________PS Jak ją brałem to myślałem że to jest 90KM

to nic tylko życzyć bezproblemowej jazdy :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma co lubi lub lubi co ma.

Ja tam na codzień lubie dieselka. Po programie zbiera się żwawo - jak chcę to cisnę i spalanie jeszcze mi 7,5 nie przekroczyło.

W trasie też przyjemnie. Moment jednak robi swoje i autko przyśpiesza.

Ale benzynka też jest good - raz w miesiącu tankuję żonie Almerę - po 1 km jest nagrzana i ... pociągnąć sobie czasem do 6-7 jest fajnie :evil:

Ale taka jazda na codzień = 8-9 literków, a osiągi jednak słabsze.

Tak więc wszystko ma swoje wady i zalety.

A następny będzie 2.7 BiT LPG lub jakieś 2.8-3.2 TD w 4x4 :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moment jednak robi swoje i autko przyśpiesza.

w benzynie tez auto prZyspiesza bez tak dużego momentu , tylko w dizlu czujesz to na fotelu a w PB widzisz na blacie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moment jednak robi swoje i autko przyśpiesza.

w benzynie tez auto prZyspiesza bez tak dużego momentu , tylko w dizlu czujesz to na fotelu a w PB widzisz na blacie :wink4:

Zależy z jakich obrotów startujesz do tego przyśpieszania.

W benzynce często trzeba sobie pomóc redukcją ... żeby był taki sam efekt :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moment jednak robi swoje i autko przyśpiesza.

w benzynie tez auto prZyspiesza bez tak dużego momentu , tylko w dizlu czujesz to na fotelu a w PB widzisz na blacie :wink4:

Zależy z jakich obrotów startujesz do tego przyśpieszania.

W benzynce często trzeba sobie pomóc redukcją ... żeby był taki sam efekt :decayed:

chodzi mi ogólnie o ruszanie np. ze startu , w dizlu czujesz wgniatanie w fotel i myslisz ze za***iście przyspieszasz , w benzynie nie ma wgniatania a auto jedzie szybciej :wink4: wystarczy zerknąć na licznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moment jednak robi swoje i autko przyśpiesza.

w benzynie tez auto prZyspiesza bez tak dużego momentu , tylko w dizlu czujesz to na fotelu a w PB widzisz na blacie :wink4:

Zależy z jakich obrotów startujesz do tego przyśpieszania.

W benzynce często trzeba sobie pomóc redukcją ... żeby był taki sam efekt :decayed:

chodzi mi ogólnie o ruszanie np. ze startu , w dizlu czujesz wgniatanie w fotel i myslisz ze za***iście przyspieszasz , w benzynie nie ma wgniatania a auto jedzie szybciej :wink4: wystarczy zerknąć na licznik

Generalnie tak - porównując 110 TDI i 150T.

Ale nowe diesle o tej samej mocy co benzyna przyśpieszają do setki lepiej niż PB :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nowe diesle o tej samej mocy co benzyna przyśpieszają do setki lepiej niż PB :naughty

racja :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nowe diesle o tej samej mocy co benzyna przyśpieszają do setki lepiej niż PB :naughty

racja :good:

To co pamiętam

Kia cee'd

2.0 PB 143 KM - 10,4s

2.0 CRDi 140 KM - 10,3s

Jeszcze coś było, ale teraz nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w benzynie tez auto prZyspiesza bez tak dużego momentu , tylko w dizlu czujesz to na fotelu a w PB widzisz na blacie :wink4:

a to jak wgniata w fotel to co, nie przyśpiesza czy co? Skoro przyśpiesza to wgniata w fotel i z każdym większym przyśpieszeniem wgniata mocniej. Nie wiem, dlaczego niektórzy sobie tak to tłumaczą. To zakładając, że diesel wciska w fotel ale się nie rozpędza to na postoju co, też by musiało wgniatać?

Wgniata w fotel = lepsze przyśpieszenie,

a to, że diesel ciągnie od dołu a benzyna od góry to inna sprawa.

Zreszą porównujecie nie wiem co, było ostatnio na forum były 2 filniki i auta miały tą samą moc tyle, że jeden to diesel a drugi benzyna i niestety (dla niektórych) diesel brał górę :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to jak wgniata w fotel to co, nie przyśpiesza czy co? Skoro przyśpiesza to wgniata w fotel i z każdym większym przyśpieszeniem wgniata mocniej. Nie wiem, dlaczego niektórzy sobie tak to tłumaczą. To zakładając, że diesel wciska w fotel ale się nie rozpędza to na postoju co, też by musiało wgniatać?

Wgniata w fotel = lepsze przyśpieszenie,

a to, że diesel ciągnie od dołu a benzyna od góry to inna sprawa.

Zreszą porównujecie nie wiem co, było ostatnio na forum były 2 filniki i auta miały tą samą moc tyle, że jeden to diesel a drugi benzyna i niestety (dla niektórych) diesel brał górę :cool1:

nie zrozumiałeś mnie , w PB nie wciska w fotel tak jak przy ON bo gdy ty w dizlu masz 100km/h i 4 bieg to mi w AEB właśnie kończy sie dwójka i czas wrzucić 3 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nowe diesle o tej samej mocy co benzyna przyśpieszają do setki lepiej niż PB :naughty

racja :good:

To co pamiętam

Kia cee'd

2.0 PB 143 KM - 10,4s

2.0 CRDi 140 KM - 10,3s

Jeszcze coś było, ale teraz nie pamiętam.

Co daje takie porównanie.

Elastyczność,to potęga dizla,na trasie,te dwa auta dzieli przepaść,a koleś w benzyniaku wącha sadzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...