Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Diesel vs Benzyna


.i.KALI.i.

Jaki masz silnik w swoim Audi? (jak masz LPG zaznaczasz Benzyna)  

4 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaki masz silnik w swoim Audi? (jak masz LPG zaznaczasz Benzyna)



Rekomendowane odpowiedzi

A ja mimo, że miałem jak dotąd tylko TDIki (no chwilowo jeździłem też 1.8 125ps), to powoli dojrzewam do benzyny. W sumie zawsze obiecywałem sobie, że kupię 1.8TQ lub coś mocniejszego a kończyło się jak widać... kolejnym klekotem :> Ale następne auto to już na bank będzie turbobenzyna. Na dziś bez mrugnięcia okiem zamienił bym się na 1.8TQ, a gdyby to była wersja 190ps to nawet bym dopłacił :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pb :) Choć spalanie może trochę straszyć, szczególnie przy Quattro i pełnym aucie, ale i tak nie jest źle :) A dźwięk bez porównania, przesiadłem się z 1.9TDI '98 AFN i przez pierwsze kilka dni, musiałem patrzeć na obrotomierz jak stawałem na światłach bo myślałem że mi zgasł :cool1: Choć następne jakbym miał dalekie plany to albo 2.0TFSI albo 3.0TDI :) Ale to dalekieee plany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukas - jeszcze nie dawno sam chciałeś diesela, a już o gazie do benzyny to słuchać nie chciałeś :gwizdanie:

Bowiem ludzie się zmieniają.. Niedawno to chciałem sprzedać Audi :przebiegly: Diesel.. nie jest zły, ale jednak wole benzyne... z gazem - nie wiem jak to jest bo nie miałem styczności nigdy wzoruje się na Moskalu skoro chwali to może nie jest tak źle. Trzeba wszystko sprawdzić na własnej skórze :P

Wojciu ja też robię dziennie koło 20km, aczkolwiek zdarza się i 30.. tak czy siak gazówka była by tańsza.. chociaż jak człowiek ma taniej jeździdło to więcej jeździ i wychodzi na to samo :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, im taniej wychodzi to sie jeździ więcej, czasami bez sensu albo niepotrzebnie :naughty:

Ja na baku klekota robie ponad 1000km, czasami nawet 1200 ale w tym miesiącu już drugi raz tankuje. Czasami to sie wykopci nie wiadomo kiedy, a jak już sie zaleje do pełna to sie wszędzie chce jechać :D

Za to jak miałem benzyne to zaraz w garaż sie jechało :polew: bo co chwila rezerwa pikała.

W dieslu nie ma takiego ciągu na 1-biegu co na benzynie. Na światłach takiego szału nie robi, dopiero tak od 3-tki. Za to spalanie i moment obrotowy to rekompensuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Julo tak to jest.. :gwizdanie:

I co tu poradzić.. :> [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 21:00_________________________________________________Właśnie da się wyłączyć to piknięcie rezerwy ? :cool1: bo mnie pierdolec strzela jak słysze to co chwile :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale dlaczego tak uważacie?

do takiego tico zakłądasz gaz i zamiast 7x4.40=30.8 to jeździsz za 8x2,05=16.4zł

Jest taniej? Jest.

Miałem auta na gaz i żadne nie mieściło mi się w 9l. Dwa nie jechało.3 kombinacji z ropą jest tyle,że możesz lać bio za 2zł/litr.

Przyzwyczaiłem się do diesli i nie mam ochoty przesiadać się na benzyniaka. Pomijając R4,to pozostałe są ciche i miłe w użytkowaniu zwłaszcza na trasie.

Ciężarówki i traktory od dawna jeżdżą na ropie(nie zawsze tak było),teraz przyszedł czas na osobowe.

W czasach II wojny św. główną przewagą T34 był silnik diesla,przeciwieństwo niemieckich benzyn.

W Le Mans benzyniaki jadą z tyłu.

Kwestia czasu,że jedyne silniki spalające benzynę zleźć będzie można w maszynach typu kosiarki czy piły łańcuchowe. :naughty: :naughty:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gili "Kwestia czasu,że jedyne silniki spalające benzynę zleźć będzie można w maszynach typu kosiarki czy piły łańcuchowe. " nie zgodzę się z tym.

Co do kombinacji ropy to jest jedna wielka racja... zawsze można skombinować sobię troche waszki.. i to jest ogromny plus .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benzynę na dobrą sprawę też idzie skombinować, ale z tym już ciężej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia czasu,że jedyne silniki spalające benzynę zleźć będzie można w maszynach typu kosiarki czy piły łańcuchowe. :naughty: :naughty:

:hi:

:polew: :polew: :polew:

Dziwne to co mówisz, bo jakoś producenci rozwijają teraz oferty silników benzynowych i większość z nich jest turbodoładowana. Turbo benzyna to przyszłość, bo spalanie już niedługo będzie takie same jak turbo diesli, to kwestia czasu.

Nie bez powodu w bogatych krajach takich jak USA czy Japonia diesel praktycznie nie istnieje, bo to gorszy rodzaj napędu i jest stworzony tylko dla oszczędności podobnie jak LPG.

Co do Le Mans, to najpierw poczytaj jak silniki diesla w tych zawodach są faworyzowane poprzez regulamin, a dopiero wtedy się wypowiadaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tak, ale jak sie ma pompowtryskiwacze to jest to wątpliwa oszczędność, bo jak sie zaleje jakiś syf to koszty są niewspółmierne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia czasu,że jedyne silniki spalające benzynę zleźć będzie można w maszynach typu kosiarki czy piły łańcuchowe. :naughty: :naughty:

:hi:

:polew: :polew: :polew:

Dziwne to co mówisz, bo jakoś producenci rozwijają teraz oferty silników benzynowych i większość z nich jest turbodoładowana. Turbo benzyna to przyszłość, bo spalanie już niedługo będzie takie same jak turbo diesli, to kwestia czasu.

Nie bez powodu w bogatych krajach takich jak USA czy Japonia diesel praktycznie nie istnieje, bo to gorszy rodzaj napędu.

Jaka jest żywotność tych turbo benzyn? :mysli:

Znam ludzi którzy z USA przywieźli Q7,czy MLa w dizlu, dziwne co? :mysli::cool1:

Co takiego jest w regulaminie 24hLe Mans ograniczona ilość tankowań ??

Nie tak, ale jak sie ma pompowtryskiwacze to jest to wątpliwa oszczędność, bo jak sie zaleje jakiś syf to koszty są niewspółmierne.

Większość ciężarówek ma pompowtryski i jeżdżą na syfie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia czasu,że jedyne silniki spalające benzynę zleźć będzie można w maszynach typu kosiarki czy piły łańcuchowe. :naughty: :naughty:

:hi:

masz racje co do dieselkow z usa ale sa one drozsze w zakupie niz benzyniaki i to spora roznica jest nie tak mala jak w Polsce :) gdzie i tak nie jest mala :)

:polew: :polew: :polew:

Dziwne to co mówisz, bo jakoś producenci rozwijają teraz oferty silników benzynowych i większość z nich jest turbodoładowana. Turbo benzyna to przyszłość, bo spalanie już niedługo będzie takie same jak turbo diesli, to kwestia czasu.

Nie bez powodu w bogatych krajach takich jak USA czy Japonia diesel praktycznie nie istnieje, bo to gorszy rodzaj napędu.

Jaka jest żywotność tych turbo benzyn? :mysli:

Znam ludzi którzy z USA przywieźli Q7,czy MLa w dizlu, dziwne co? :mysli::cool1:

Co takiego jest w regulaminie 24hLe Mans ograniczona ilość tankowań ??

Nie tak, ale jak sie ma pompowtryskiwacze to jest to wątpliwa oszczędność, bo jak sie zaleje jakiś syf to koszty są niewspółmierne.

Większość ciężarówek ma pompowtryski i jeżdżą na syfie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest żywotność tych turbo benzyn? :mysli:

Jaka jest żywotność nowoczesnych diesli na common railu? Przykład - 2.0 TDi.

Znam ludzi którzy z USA przywieźli Q7,czy MLa w dizlu, dziwne co? :mysli::cool1:

Akurat to jedyne modele w ofercie z silnikiem wyokoprężnym tych marek, ciekawe jaki jest odsetek sprzedaży, sądzę że nie duży i głównie na import.

Co takiego jest w regulaminie 24hLe Mans ograniczona ilość tankowań ??

Regulamin Le Mans dopuszcza pojemność dla diesli o 1,5 litra większą i 2 cylindry w stosunku do turbo benzyny, co robi raczej dużą różnicę.

Koniec OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dieslem jeżdzi się fajnie, miałem 2.0 T 220hp teraz mam 116hp ale wiecej Nm i nie czuje, aż tak dużej różnicy(a koszt przejechania 100km o połowę mniejszy)...jedynie ten odgłos diesla-kle,kle,kle,kle strasznie mnie irytuje. Następne auto to będzie benzyna+lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ciekaw jestem jak v6 chodzi w dieslu nie jeździłem nawet 2,5 tdi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja już się przyzwyczaiłem do lania 15/100

do tego

-poznałem wielu wartościowych ludzi - z obsługą stacji benzynowej za pan brat :decayed:

-mam wszystkie gadzety z BP i Shella

-no i najwazniejsze - benzyna jedzie :naughty:

... same pozytywy :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby masz racje .. [br]Dopisany: 13 Wrzesień 2010, 20:42_________________________________________________tak w ogóle to nie licz 4,40 tylko 4,80 :cool1:

co wy pier...olicie :decayed: jakie 4,8 , ja pb mam za 1,2.... funta :polew::decayed: powiem wam tak za 1,2F oplaca sie tu jezdzic benzyna bo za dniowke nawet nie cala czlowiek ma auto na full zatankowane. Natomiast gdybym pracowal w PL to nie kupil bym benzyny bo nie stac by mnie bylo na wache :kox: tam na bak trzeba wydac przy minimalnej krajowej tygodniowke..... :gwizdanie: ale i tak przeliczajac paliwo jest za 4,8-4,9 czyli jakis 1F z wliczonym podatkiem juz drogowym, a tu 1,2F i kur...a jeszcze trzeba road tax placic oddzielnie konkretna klapa :thumbdown:

co do tego ze benzyna jedzie, to dla mnie odnosnie przyspieszenia 2,5tdi zostawia w tyle 1,8T ale pozniej 1,8T jest lepsze :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...