rafalekx Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 oj tam oj tam tu podciął tam podciął i wyjął Trochę młotkiem i dało radę A poza tym co się dziwicie... Deformacja przodu po dzwonie była na tyle korzystnie zrobiona że turbiny same wypadają wystarczy je lekko dziubnąć :decayed: A tak serio to ragga pewno sam wyjmował On ma rączki sprytne jak u małej chinki to dał radę
moskal Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 Deformacja przodu po dzwonie była na tyle korzystnie zrobiona że turbiny same wypadają wystarczy je lekko dziubnąć :decayed: turbiny sa z tyłu komory gamoniu a takiego dzwona ostrego nie było
Buba Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Deformacja przodu po dzwonie była na tyle korzystnie zrobiona że turbiny same wypadają wystarczy je lekko dziubnąć :decayed: turbiny sa z tyłu komory gamoniu a takiego dzwona ostrego nie było to chyba zle przeczytałes opis jak sprzedawał bo silnik przesunął silniczek wycieraczek :gwizdanie:
AndyN Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Deformacja przodu po dzwonie była na tyle korzystnie zrobiona że turbiny same wypadają wystarczy je lekko dziubnąć :decayed: turbiny sa z tyłu komory gamoniu a takiego dzwona ostrego nie było To 'igiełka' po dzwonie jest :?: :!:
moskal Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 to chyba zle przeczytałes opis jak sprzedawał bo silnik przesunął silniczek wycieraczek...... .....tylnej szyby ??? :kox: To 'igiełka' po dzwonie jest :?: :!: raczej nie , nic na to nie wskazuje tak se tu żartujemy , Buba zazdrości po prostu ze mam proste auto , c**j ze zjebany lakier ale proste :kox: :kox:
Buba Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 jak ostatnio jechaliśmy tą igiełką to czułem się jakbyśmy lecieli bokiem i Ty też się pociłeś żeby utrzymać kiere
moskal Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 jak ostatnio jechaliśmy tą igiełką to czułem się jakbyśmy lecieli bokiem i Ty też się pociłeś żeby utrzymać kiere złudzenie , miałeś łeb wystawiony przez okno zeby usłyszeć ten piekny ryk silnika , nota bene nieosiągalny u ciebie i stąd takie wrazenie
rafalekx Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 turbiny sa z tyłu komory gamoniu a takiego dzwona ostrego nie było to tylko znaczy że auto było nieźle naciągane Luźno to tylko żarty
moskal Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 Luźno to tylko żarty poważnie ?? :shocked: a juz szedłem sie ciąć
Iverson Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 jak ostatnio jechaliśmy tą igiełką to czułem się jakbyśmy lecieli bokiem i Ty też się pociłeś żeby utrzymać kiere :polew: dobry wyziew
rafalekx Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 poważnie ?? :shocked: a juz szedłem sie ciąć Nie pisałem tego do Ciebie tylko do osób które już szukały sensacji
moskal Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 Nie pisałem tego do Ciebie tylko do osób które już szukały sensacji w tym temacie wszyscy na luźno piszą , nie martw sie . taki hajdpark :kox:
rafalekx Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 w tym temacie wszyscy na luźno piszą , nie martw sie . taki hajdpark :kox: nie martwię się wisi mi to i dynda fruwa lata i podskakuje
Reggi Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 eugeniusze... a gdzie wydech? cooler? strojenie? robocizna? :gwizdanie: poza tym zeby peklo 4xx to jeszcze glowice wypadaloby zmienic, bo na tym setupie co podal SID, to wyjdzie moze z 380PS. jeszcze jak mi powiecie, ze zrobilibyscie 400+ na uzywanych turbinach, to powodzenia... wolalbym dolozyc 2k i kupic nowe k04 (lub inne) i miec spokoj, a nie placic 2x za wyciaganie silnika przy i tak mega wydatkach. jak dla mnie ponizej 10k nie ma opcji zeby sie wyrobic ze wszystkim "na porzadnie". no i sprzeglo oem RS4 nie daje rady jak ktos ostrzej upala. wydech wystarczy wybebeszyć robocizna - nie musisz wszystkiego składać w Sportmile lub u Sida głowice - nie przesadzaj bo popadniesz w paranoje używane turbo - a co w nich jest nie tak ??? znowu paranoja wyciąganie silnika do wywalenia suszarek - od zeszłego poniedziałku uwazam ten temat za "legende" OEM sprzegło - do normalnej , fajnej jazdy wystarczy , chyba nie jezdzisz non stop na kazdych światłach ze strzału ??? i wyszło że Flayer ma rozległą paranoję mam nadzieję że nie sie nie uczył na nim i nie bedzie jak z malowaniem... Ogólnie to przyjechałem, esa wypchana z kanału a turbo na stole. Mechanik nie ruszał silnika z tego co mówił. Co do nauki to podejrzewam Rysiu że Ty bardziej doktoryzujesz się nad takimi sprawami niż ten pacjent
Flyer Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 wydech wystarczy wybebeszyć robocizna - nie musisz wszystkiego składać w Sportmile lub u Sida głowice - nie przesadzaj bo popadniesz w paranoje używane turbo - a co w nich jest nie tak ??? znowu paranoja wyciąganie silnika do wywalenia suszarek - od zeszłego poniedziałku uwazam ten temat za "legende" OEM sprzegło - do normalnej , fajnej jazdy wystarczy , chyba nie jezdzisz non stop na kazdych światłach ze strzału ??? seryjny wydech nawet wybebeszony bedzie za maly na 400+ i to Ci powie kazdy, nawet tuner, poza tym az sie prosi zeby zrobic custowomy fajny wydech do wiekszych sprezarek... robocizna - nawet zwykly mechanior nie zrobi takiej roboty za pare stowek na seryjnych glowicach nie przeskoczysz 400+ przy k04 rs4 (na rs6 tak) - temat przemaglowany uzywane turbo = loteria (na Twoim przykladzie to najlepiej widac, niby regenerowane, a ile na nich przejechales?), jak wykladam 10k na mody to co za roznica, czy to bedzie 10, czy 12k... wolalbym wlozyc wszystko swieze i miec spokojna glowe. wyciaganie silnika do suszarek - well... obie wyciagnal? jesli wyciagnie obie i wsadzie z powrotem, to spoko, mit obalony, ale jakos nikt tego jeszcze nie zrobil oem sprzeglo rs4 jest w stanie kleknac po paru strzalach przy 400+, poprostu jest slabe, ale do normalnej jazdy starczy - tylko, ze jak sie ma 400+ to az korci zeby sobie z ran na dzien strzelic mozemy tak sie licytowac w nieskonczonosc, bo ani Ty mnie, ani ja Ciebie nie przekonam czekam na te Wasze 400+ za mniej niz 10k, ale widze, ze buba juz odpuscil, wiec... jedziesz i wyszło że Flyer ma rozległą paranoję jak na razie to chlopaki sa wylacznie teroetykami w temacie zrobienia 400 kuni w eSce za niewielka kase, nie znam zadnego projektu na k04, ktory by sie zamknal w 10k
moskal Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 ani Ty mnie, ani ja Ciebie nie przekonam wiec
Reggi Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 poza tym az sie prosi zeby zrobic custowomy fajny wydech do wiekszych sprezarek... Wydech końcowy rm motors 350 zł. Rury, kolanka 400 zł, spawanie - w tysiaku się zamknie wyciaganie silnika do suszarek - well... obie wyciagnal? jesli wyciagnie obie i wsadzie z powrotem, to spoko, mit obalony, ale jakos nikt tego jeszcze nie zrobil Po co obie jak druga ładuje ? Nie sra niczym chodzi normalnie. Z prawej była zadyma w lewej nic się nie działo. Jakby Dawid chciał to nie było by problemu z wyciągnięciem jej bo się pytałem. Wieczorem było dzwonione, rano pojechałem i turbo leżało na stole a auto z silnikiem pod machą wypchane z garage. Jakby był wyciągany to podejrzewam, że : - nie zdążył by do rana - silnik leżał by na podłodze - nie wyjechał by z garażu - powiedział by o tym Może da radę zrobić mocz w 10 koła .. może nie..ale znając życie to ciągle coś nie jak śrubka to dupka i tak w koło..a koszty rosną
Flyer Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 jak ktos bardzo bedzie chcial zrobic po taniosci i bedzie siedzial dzien/noc na allegro/forach kolekcjonujac graty, a na koniec wszystko sam poskalda, to moze sie zamknie w 10k... ale zawsze wyskoczy cos niespodziewanego i rozwali budzet. Tylko jak ktos chce miec 400PS to nie wyobrazam sobie zeby robic to po taniosci. jak ja bym to robil (i wiekszosc osob tak robi), to: fmic 2k, wydech 3k (bo 4 tlumiki), turbawki 6k, wstryki+pompa 1,5k, do tego strojenie, robocizna, inne duperele i nie wiem, czy by 15k starczylo - ale przynajmniej mam wszystko "nowe" i spie spokojnie nie stresujac sie, czy gdzies na trasie te uzywane k04 nie klekna. Dlatego tez u mnie nie bedzie raczej k04, bo koszty sa zbyt duze (i spalanie sporo wieksze), a nie lubie rzezby koniec tematu
Buba Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Wyjęcie turbin bez wyjmowania silnika jest możliwe tylko nikt nie chce powiedziec jak . Zreszta jeśli juz sie ktoś decyduje to najczęściej wsadza K04 a do tego już trzeba wyjąć. ja nie odpusciłem tylko zastanawiam się nad czyms innym z klatką Moc w eS zupełnie mi wystarczy i nie mam parcia na wyścigi mocowe ani lansu że mam pińcset kuni. Miało być szybko i bezawaryjnie na LPG i tak jest
Flyer Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 ja nie odpusciłem tylko zastanawiam się nad czyms innym z klatką Moc w eS zupełnie mi wystarczy i nie mam parcia na wyścigi mocowe ani lansu że mam pińcset kuni. Miało być szybko i bezawaryjnie na LPG i tak jest i slusznie, do auta na co dzien starcza spokojnie k03 + soft.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się