A-rek 22 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 ciekawe kto ma taka maszynke ??? ja mam dostęp więc zapraszam do Rybnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 ciekawe kto ma taka maszynke ??? ja mam dostęp więc zapraszam do Rybnika troche daleko da rade tym zrobić ten myk bezboleśnie ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 ciekawe kto ma taka maszynke ??? ja mam dostęp więc zapraszam do Rybnika troche daleko da rade tym zrobić ten myk bezboleśnie ??? da rade jeśli osoba to robiąca zna się na tym bo inaczej lakier może popękać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 jak sie ta maszynka fachowo nazywa ? fachowa maszynka do naciągania nadkoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 moskal jak będziesz miał chwilę to zmierz najwyższy punkt od ziemi do błotnika nad kołem 60cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 noo trochę z jednej strony musisz wyrównać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 noo trochę z jednej strony musisz wyrównać no ale dlaczego tak jest skoro gwint równo skręcony ??? :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 uroki gwintu, miałem tak samo w supersporcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 może amory nie domagają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 może amory nie domagają nosb by mi kibel wcisnął ??? toż mu jaja urwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Ale amor nie ma wpływu na wysokość zawieszenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Ale amor nie ma wpływu na wysokość zawieszenia spreżyna :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 tjunink Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Ale amor nie ma wpływu na wysokość zawieszenia ...no niby tak...ale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 chodzi ci o to zeby podgiąć ranty do środka ???? moze bym to zrobil przy malowaniu ?? nie pie*dol sie z poszerzaniem nadkoli, zaloz blotniki od eresa z dópy bedzie wyglądał : przód szeroki a tył wąski a kto mowil o samym przodzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 chodzi ci o to zeby podgiąć ranty do środka ???? moze bym to zrobil przy malowaniu ?? nie pie*dol sie z poszerzaniem nadkoli, zaloz blotniki od eresa z dópy bedzie wyglądał : przód szeroki a tył wąski a kto mowil o samym przodzie ? tył tez z eresa spawać ??? :kox: :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 a co ja cały czas mam dylemat czy zbierac graty na body RS czy na 400+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 moskal mi wyslal foto tego amora co ma nizej.. moze nosb miał faktycznie tak skrócona a ja gapa nie zauwazyłem musze zwalać koło i sprawdzić :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OGr 2 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 kolega wczoraj w gwincie mówił o podobnym problemie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Moskal ja też tak miałem, gwinta przed zamontowaniem ustawiłem na równo, a po zamontowaniu okazało się że tak jak u ciebie ta sama strona jest niżej o 1 cm, a reszta jest na 61 cm ustawiona. chyba z prawej strony pod maską jest większy ciężar i dlatego tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się