Macio1986 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Witam, proszę o analizę logów. Zapewne przepływka i coś jeszcze daje o sobie znać bo czasami obroty skaczą... Błędy: 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Jeden z błędów dotyczy uszkodzonego czujnika położenia pedału hamulca. Logi statyczne Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 007) Log (0 - 013) Log (0 - 014) Log (0 - 018) Log (0 - 023) Logi dynamiczne Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 008) Log (0 - 010) Log (0 - 011) Logi Basic Settings Log (0 - 000) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (0 - 011)
przemik Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Uzupelnij logi. Brakuje logów w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011.
Macio1986 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Uzupełnię w poniedziałek, ale z tych co podałem można coś wywnioskować? U mnie nie chce iść 000
przemik Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 U mnie nie chce iść 000 "Zaopatrz się" w pełną wersje VAG a..
wojtek26 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Na poczatek mozna powiedziec ze turbo bardzo wolno sie rozkreca
Macio1986 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Do czyszczenia się nadaje czy?
mistrzugt Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 2 i 3 wtrysk zaczyna kulec? dlaczego nie ma pomiaru 4??
Macio1986 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Panowie, rzeczywiście te wstryski nadają się do regeneracji bo jak tak to jutro pojadę z nimi. Dzwoniłem i naprawiają je w Brodnicy - 50zł od sztuki to wydaje mi się, że cena jest dobra.
PAWEL69 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 2 i 3 wtrysk zaczyna kulec? dlaczego nie ma pomiaru 4?? Bo nie !!!!! Wtym roczniku na VP 37??????
spanky Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 2 i 3 wtrysk zaczyna kulec? dlaczego nie ma pomiaru 4?? Bo nie !!!!! Pawełek sie zdenerwowal ...
vauxhall95 Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 2 i 3 wtrysk zaczyna kulec? dlaczego nie ma pomiaru 4?? Bo nie !!!!! Pawełek sie zdenerwowal ... Raczej Pan Paweł :polew:
Macio1986 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 To jak wkońcu z tymi wtryskami?
przemik Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 Nic nie rob z wtryskami... przynajmniej na razie. - wywal katalizator jesli jest - potem znow wykonaj logi dynamiczne - 011,010 i 008 - kiedy ostatnio zmieniales filtr powietrza ? - jakim olejem zalany jest silnik - zmierz cisnienie oleju u jakiegos kumatego mechanika
Macio1986 Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 Katalizator jest. Filtr powietrza jest świeżo wymieniony Tak samo olej jest dopiero co wymieniony na Titan - olej który stosują w niemieckich serwisach - bardzo dobrze się sprawuje (wymieniałem też szklanki na oryginalne)
ciahciah Opublikowano 19 Września 2010 Opublikowano 19 Września 2010 zanim zaczniesz kombinować z wtryskami zajmij się nastawnikiem - wyczyść go no i ustaw dawkę jak należny czyli na zgaszonym silniku w log 001 wartość 0,74V a na zapalonym np. ~3,2mg 1,58V, ważne jest żeby podczas ustawiania silnik miał 90C i żeby wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne typu nawiew, światła czy radio
Macio1986 Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 Kolego a możesz bardziej opisać jak to wykonać? Trzeba będzie jechać do mechanika/elekryka/nika czy w własnym zakresie można to ustawić? Ten nastawnik za co jest odpowiedzialny i jaki może powpdować problem?
ciahciah Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75246.0;highlight=czyszczenie+nastawnika albo wpisz w szukajke: czyszczenie nastawnika poczytaj i sam sobie zadaj pytanie czy dasz rade sam to zrobić czy lepiej do mechanika
przemik Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Czyszczenie nastawnika ??? A po kiego ???
Macio1986 Opublikowano 20 Września 2010 Autor Opublikowano 20 Września 2010 Kurcze Panowie teraz sam nie wiem, jeden mówi, że coś z wtryskami, więc chciałem jechać na regenerecje, później okazało się, że narazie lepiej dać sobie spokój, a teraz nastawnik i historia ta sama... to w końcu jak? Regenerować wtryski, czyścić nastawnik czy coś znów innego?
ciahciah Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 autor pisze że czasem obroty mu skaczą, dawka do korekty i korekcje są marne, nie znam się na nastawnikach ale jakoś nie wydaje mi się że z byle czego zrobiła się dawka 1,2mg, ja w każdym bądź razie jaki kolwiek problem z nastawnikiem zaczął bym od wyczyszczenia go bo to nie kosztuje dużo i można samodzielnie, każdy nastawnik z przebiegiem 200tys kwalifikuje się do czyszczenia według mnie no chyba że ktoś tankuje wyłącznie porządne paliwo.. Macio może odpiąć wtyczkę impulsatora przy skrzyni biegów na próbę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się