Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o analizę logów. Zapewne przepływka i coś jeszcze daje o sobie znać bo czasami obroty skaczą...

Błędy:

00741 - Brake Pedal Monitoring

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Jeden z błędów dotyczy uszkodzonego czujnika położenia pedału hamulca.

Logi statyczne

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 007)

Log (0 - 013)

Log (0 - 014)

Log (0 - 018)

Log (0 - 023)

Logi dynamiczne

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 008)

Log (0 - 010)

Log (0 - 011)

Logi Basic Settings

Log (0 - 000)

Log (0 - 003)

Log (0 - 004)

Log (0 - 011)

Opublikowano

Uzupelnij logi.

Brakuje logów w trybie Basic Settings - 000,003,004 i 011.

Opublikowano

U mnie nie chce iść 000

"Zaopatrz się" w pełną wersje VAG a..

Opublikowano

Na poczatek mozna powiedziec ze turbo bardzo wolno sie rozkreca

Opublikowano

2 i 3 wtrysk zaczyna kulec?

dlaczego nie ma pomiaru 4??

Opublikowano

Panowie, rzeczywiście te wstryski nadają się do regeneracji bo jak tak to jutro pojadę z nimi. Dzwoniłem i naprawiają je w Brodnicy - 50zł od sztuki to wydaje mi się, że cena jest dobra.

Opublikowano

2 i 3 wtrysk zaczyna kulec?

dlaczego nie ma pomiaru 4??

Bo nie !!!!!

Wtym roczniku na VP 37??????

Opublikowano

2 i 3 wtrysk zaczyna kulec?

dlaczego nie ma pomiaru 4??

Bo nie !!!!!

Pawełek sie zdenerwowal ... :naughty::wink4:

Opublikowano

2 i 3 wtrysk zaczyna kulec?

dlaczego nie ma pomiaru 4??

Bo nie !!!!!

Pawełek sie zdenerwowal ... :naughty::wink4:

Raczej Pan Paweł :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Nic nie rob z wtryskami... przynajmniej na razie.

- wywal katalizator jesli jest - potem znow wykonaj logi dynamiczne - 011,010 i 008

- kiedy ostatnio zmieniales filtr powietrza ?

- jakim olejem zalany jest silnik

- zmierz cisnienie oleju u jakiegos kumatego mechanika

Opublikowano

Katalizator jest.

Filtr powietrza jest świeżo wymieniony

Tak samo olej jest dopiero co wymieniony na Titan - olej który stosują w niemieckich serwisach - bardzo dobrze się sprawuje

(wymieniałem też szklanki na oryginalne)

Opublikowano

zanim zaczniesz kombinować z wtryskami zajmij się nastawnikiem - wyczyść go no i ustaw dawkę jak należny czyli na zgaszonym silniku w log 001 wartość 0,74V a na zapalonym np. ~3,2mg 1,58V, ważne jest żeby podczas ustawiania silnik miał 90C i żeby wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne typu nawiew, światła czy radio

Opublikowano

Kolego a możesz bardziej opisać jak to wykonać? Trzeba będzie jechać do mechanika/elekryka/nika czy w własnym zakresie można to ustawić? Ten nastawnik za co jest odpowiedzialny i jaki może powpdować problem?

Opublikowano

Czyszczenie nastawnika ??? A po kiego ???

Opublikowano

Kurcze Panowie teraz sam nie wiem, jeden mówi, że coś z wtryskami, więc chciałem jechać na regenerecje, później okazało się, że narazie lepiej dać sobie spokój, a teraz nastawnik i historia ta sama... to w końcu jak? Regenerować wtryski, czyścić nastawnik czy coś znów innego?

Opublikowano

autor pisze że czasem obroty mu skaczą, dawka do korekty i korekcje są marne, nie znam się na nastawnikach ale jakoś nie wydaje mi się że z byle czego zrobiła się dawka 1,2mg, ja w każdym bądź razie jaki kolwiek problem z nastawnikiem zaczął bym od wyczyszczenia go bo to nie kosztuje dużo i można samodzielnie, każdy nastawnik z przebiegiem 200tys kwalifikuje się do czyszczenia według mnie no chyba że ktoś tankuje wyłącznie porządne paliwo.. :kox:

Macio może odpiąć wtyczkę impulsatora przy skrzyni biegów na próbę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...