dariodario Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 Witam. Mam okazję kupić za dobrą kasę silnik kompletny ze skrzynia od a4 2003r. Oprócz tego co mi trzeba aby nie mieć problemów. Dawca dachował i zezłomował. Czy to tak podejdzie bez problemu. Dodam że nie muszę wymienić mojego motora bo jest ok. Tylko cena za 800 euro myślę że dobra i można było by się pobawić za rok w wakacje ze swapem.
dariodario Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 "sanki" pod silnik i skrzynię a co to takiego moze jakis link
Cristoforo Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 "sanki" pod silnik i skrzynię a co to takiego moze jakis link nie wiesz jak wyglądaja sanki a zabierasz się za swap silnika nigdy zimą nie śmigałeś na sankach sanki element lub elementy zawieszenia (rama) silnika i skrzyni biegów przeciez to musi się gdzieś trzymać
dariodario Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 coś w tym stylu tylko pod 6kę tzn ze tak p&p sie nie da? te sanki mi beda potrzebne od b5 czy b6? te moje od ajm-ma sa inne?
aju Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 tzn ze tak p&p sie nie da? p&p to się monitor podłącza do komputera te sanki mi beda potrzebne od b5 czy b6? te na których był silnik, lub ostra rzeźba w swoich sankach
dariodario Opublikowano 18 Września 2010 Autor Opublikowano 18 Września 2010 to bede musial dobrze sprawdzic te od dawcy czy sie nie uszkodzily po dachowaniu a odnosnie elektroniki? komp i jeszcze co ?
aju Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 resztę jak coś to przerobisz ze swojej instalacji jak imobilaiser
seba1-2 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 DO SWAPA potrzeba ci będzie - komplet silnik+wiązka elektryczna+ ecu - jeśli się zdecydujesz na skrzynie z AVF czyli 6 to potrzebne ci będzie również kompletne sprzęgło czyli dwumasa, docisk i tarcza 240mm + sanki i lewarek zmiany biegów, możesz też zostawić starą skrzynie i stare sanki i stary lewarek+twoje sprzegło bo 240mm do skrzyni 5 ci nie wejdzie ogólnie to poczytaj to http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_swap_silnika_19tdi_90ps_ahu_na_19tdi_130ps_avf_oraz_skrzyni_6_biegow-t75462.0.html
marewel Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 DO SWAPA potrzeba ci będzie - komplet silnik+wiązka elektryczna+ ecu Wiazka jest mu do niczego nie potrzebna.Jak chcesz skrzynie 6 to sanki od passata b5 podejda.
seba1-2 Opublikowano 18 Września 2010 Opublikowano 18 Września 2010 możliwe że ajm będzie miał tą samą wiązkę
KIKO80 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 witam robil ktos przezutke z ajm na avf bo nie wiem co robic w koncu pozdrawiam.
jaro4444 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Jak przekładasz skrzynię 5 na 6 tu masz opis co potrzeba: - skrzynie 6 z przekładką pomiędzy skrzynie a silnik, dwoma łapami i poduszkami, - dwumas + docisk + tarcza sprzegła + łożysko wyciskowe z silnika AVF, - rozrusznik, - ława pomocnicza zawieszenia (sanki) od wersji 6b lub automat (ma inne łapy pod skrzynie biegów) - może być od Pasata B5/B FL 6biegów lub automat, - lewarek zmiany biegów + cięgła od 6b, gałkę 6 , - kostka od wstecznego biegu, przedłużyć trzeba przewody do rozrusznika, - śruby do mocowania rozrusznika i obwodu skrzyni. Do przekładki na "pełne" AFV/AWX potrzebujesz od 130 KM: - silnik z turbiną, - górę puszki powietrza, przepływomierz, rurę dolotową do turbo - od Passata B5/BFL, - rurę dolotową od IC do kolektora dolotowego, klapę gaszącą z EGR i rurą do EGR, kolektor dolotowy, - mapp sensor 3 barowy, - górną osłonę silnika (akustyczną) - jeśli zostawiasz działający EGR. Instalacja elektryczna pasuje P&P - poza przeróbkami przy skrzyni (dosłownie 2 przewody). Oczywiście w ECU musisz mieć odpowiedni program pod 130 KM. Mały problem będzie w wężem do podciśnienia od serwa hamulcowego. Tu masz zdjęcia jak rozwiązać sprawę węża podciśnienia i pokrywy górnej motoru. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=83158.0 http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=50de2a1b0c308ac4 To co zostanie Ci od 115 KM i nie zmienisz tego zbytnio to IC - w nadwoziu B5 nie ma miejsca na IC z Passata AWX/AVF. Zeby nie bawić się zbytnio z wężami ciśnieniowymi to najlepiej do turbiny GT1749VA dodać przejściówkę z szybkozłączki na opaskę (od Kowicza), a za IC zastosować rurę gumową od A4 B6 AWX/AVF albo od Passata B5 FL z umiejętnie rozciętą szybkozłączką na wężu od strony IC - wówczas tracisz tylko 1,5-2 cm węża i styka ten od Passata. Generalnie wszystkie potrzebne graty podchodzą od Passata B5FL z motorami 130 KM TDI. Może Ci trochę pomoże: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=38351.0;highlight=koncepcja+na+dłubnięcie+parcha
KIKO80 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 ok a co kompem jezeli wrzuce ten od 130 bedzie ok z imob. tez.pozdro
jaro4444 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Na żywca na pewno nie. Musisz mieć rozkodowany immo. Poza tym mogą być problemy ze sterowaniem wentylatorami, climatronikiem,... Dlatego u mojego brata Rogal budował program (od razu z chipem) na bazie sterownika od AJM.
KIKO80 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 siemka Jaro a wiec jezeli bym chcial wrzucic sam silnik avf za ajm to zmieniam dwumas ze sprzeglem na ajm i moge to bez problemu juz wrzucic a i czy wtedy sanki musze wymieniac czy nie.pozdro.nie denerwuj sie jak zle pisze.
jaro4444 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 siemka Jaro a wiec jezeli bym chcial wrzucic sam silnik avf za ajm to zmieniam dwumas ze sprzeglem na ajm i moge to bez problemu juz wrzucic a i czy wtedy sanki musze wymieniac czy nie.pozdro.nie denerwuj sie jak zle pisze. Jestem spokojny jak na wojnie Jak zostawiasz sprzęgło i skrzynie od AJM to nie zmieniasz sanek tylko sam słupek + osprzęt. Do tego musisz mieć rozkodowane ECU lub z programem pod 130+ w Twoim ECU. Ja przy okazji zakładałem pompki AL wymagające całkiem innej mapy i turbo BRD. Rogal pod wszystko przygotował program. Ale odpalałem na oryginalnym kompie od AJM bez problemu.
KIKO80 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 witam. Jaro powiedz mi czy na kompie od silnika ajm odpale motor avf. i jakie koszty wgrania mapy do silnika avf, bo okazało się że już nie ma kompa od avf w zestawie. daj na pw. pozdrawiam
marewel Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Odpalisz,pozniej pojedz na program i Witold poprawi co trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się