Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Cześć,

Slo, co do kiery MF z B6 to sprawa nie jest taka prosta, bo oprócz poduchy potrzeba taki maly moduł-ek do włożenia w kierę, który nawet nie ma swojego numery z ETKI( chyba, że juz ktoś go wyczaił i jednak ma). Wiec wskazane byłoby znalezienie oryginalnej kiery MF od B6, a to nie łatwe...A już np w bezu tak jak u mnie.....:facepalm:Zapomnij. Dlatego ja się zdecydowałem na B7 biorąc pod uwagę wszystkie konsekwencje.....

Piechol, co do ostrzeżeń o radarach, to nie spodziewałbym sie fajerwereków i wodotrysków. Jedyne co sie u mnie pojawia, to na mapce tylko znak ograniczenia prędkości z odpowiednią liczbą oznaczającą prędkość dozwoloną w km/h np 40, albo 50. Lub też, jak w innym miejscu zamiast liczby jest duża literka V na znaku. Żadnych komunikatów dźwiękowych ani nic.

Baartas, spróbuj wyczyścić laser. 30 min roboty, a efekt zabójczy. Smignęło od razu...

---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ----------

A u mnie dziś nic dobrego - zostawiłem A4kę w Dusznikach na przeglądzie zawieszenia... Natomiast Pasek - mój transport powrotny - odmówił posłuszeństwa tuż po wyjeździe z Wrześni. Madas - wielkie dzięki za pomoc i dostarczenie mojego tyłka do domu :notworthy:

Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej..

I drugie pytanie. Pisałeś ostatnio, że wymieniłeś świece żarowe. Wymieniłeś na ori, czy dedykowane zamienniki naprzykład NGK?? Wiem, że jestem leniwy, ale od razu zapytam, czy trzeba rozbierać pół silnika, żeby sie do nich dostać?? Czy średnio rozgarnięty mechanik amator jak ja, da radę zrobić to sam? Pytam, bo liczę, że może mój "czarny szerszeń":decayed: będzie lepiej zapalał na zimnym, tak jak napisałeś, że u Ciebie się poprawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Slo, co do kiery MF z B6 to sprawa nie jest taka prosta, bo oprócz poduchy potrzeba taki maly moduł-ek do włożenia w kierę, który nawet nie ma swojego numery z ETKI( chyba, że juz ktoś go wyczaił i jednak ma). Wiec wskazane byłoby znalezienie oryginalnej kiery MF od B6, a to nie łatwe...A już np w bezu tak jak u mnie.....:facepalm:Zapomnij. Dlatego ja się zdecydowałem na B7 biorąc pod uwagę wszystkie konsekwencje.....

Piechol, co do ostrzeżeń o radarach, to nie spodziewałbym sie fajerwereków i wodotrysków. Jedyne co sie u mnie pojawia, to na mapce tylko znak ograniczenia prędkości z odpowiednią liczbą oznaczającą prędkość dozwoloną w km/h np 40, albo 50. Lub też, jak w innym miejscu zamiast liczby jest duża literka V na znaku. Żadnych komunikatów dźwiękowych ani nic.

Baartas, spróbuj wyczyścić laser. 30 min roboty, a efekt zabójczy. Smignęło od razu...

---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ----------

A u mnie dziś nic dobrego - zostawiłem A4kę w Dusznikach na przeglądzie zawieszenia... Natomiast Pasek - mój transport powrotny - odmówił posłuszeństwa tuż po wyjeździe z Wrześni. Madas - wielkie dzięki za pomoc i dostarczenie mojego tyłka do domu :notworthy:

Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej..

I drugie pytanie. Pisałeś ostatnio, że wymieniłeś świece żarowe. Wymieniłeś na ori, czy dedykowane zamienniki naprzykład NGK?? Wiem, że jestem leniwy, ale od razu zapytam, czy trzeba rozbierać pół silnika, żeby sie do nich dostać?? Czy średnio rozgarnięty mechanik amator jak ja, da radę zrobić to sam? Pytam, bo liczę, że może mój "czarny szerszeń":decayed: będzie lepiej zapalał na zimnym, tak jak napisałeś, że u Ciebie się poprawiło.

W 1.9 TDI świece masz chyba zanurzone w oleju .. ale trzeb azdjać pokrywę zaworów

w 3.0TDI jest to "na sucho" i łatwo ukręcić, zwłaszcza, że inne stopy metali świeca/głowica i trzeba delikatnie prawo-lewo polewać czymś do wykręcania i przedmuchiwać powietrzem, żeby opiłki nie zostały - piszczało niemiłosiernie ;) - ale oddałem do mechanika i chyba lepiej NGK , pomimo że BERU niby swego czasu robił ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też tak jak u Madbara, ikonka radaru to po prostu znak z ograniczeniem prędkości.

Rezaliśmy dzisiaj z Arkiem między innymi rezystorki do h11 LED, tylko nie ma do czego przykręcić rezystorka.. zostawiony na 5minut na plastiku zaczyna go topić więc temperatura jest niezła.. Ma ktoś pomysł do czego przykręcić te rezystorki ?

Bart-S, nie zdążyliśmy wywalić fotela, walczyliśmy z lampami do wieczora. Jutro zabieramy się za fotel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do lasera w RNS-E .. to mój obecny napęd jest w sztywnej prezerwatywce foliowej, żeby się mniej kurzyło w środku

btw.

mam mapki do MMI 2G chyba pasują do .. jeszcze nie testowałem

A4(B8 / 8K) Limousine MMI High 2G (DVD) KW 36/2007 → 22/2009

A4/S4 (B8 / 8K) Avant " KW 03/2008 → 22/2009

A5 / S5 (8T) (Coupe) " KW 08/2007 → 45/2008

A6 / S6 (C6 / 4F) Limousine " KW 05/2004 → 22/2008

A6 / RS6 (C6 / 4F) Avant " KW 02/2005 → 22/2008

A6 (C6 / 4F) allroad quattro " KW 12/2006 → 22/2008

A8 / S8 (D3 / 4E) " KW 26/2002 → 22/2008

Q7 (4L) " KW 06/2006 → 22/2009

---------- Post dopisany at 20:16 ---------- Poprzedni post napisany at 19:34 ----------

no i mam wrażenie, że po wyczyszczeniu szybciej wczytuje płytkę czy przełącza na mapkę .. zobaczymy jak się rozgrzeje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej..

Mam już dość serwisów w Poznaniu... Źle spasowany i nie dokręcony zderzak, połamane zaczepy, nie założenie opaski na wąż IC, nie podłączenie świecy przy wymianie PD - to tylko kilka przykładów. Do Dusznik trafiłem z polecenia - zobaczymy jak poradzą sobie z zawieszeniem. Dziś rano dostałem telefonicznie diagnozę - do wymiany zwrotnica (1300zł). Za jej wymianę oraz dwóch wahaczy + geometria i zbieżność = 417zł. Możliwe, że dojdzie coś jeszcze - jutro rano dostaną części i będą składać auto. Czekam na pełną diagnozę.

Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej..

I drugie pytanie. Pisałeś ostatnio, że wymieniłeś świece żarowe. Wymieniłeś na ori, czy dedykowane zamienniki naprzykład NGK?? Wiem, że jestem leniwy, ale od razu zapytam, czy trzeba rozbierać pół silnika, żeby sie do nich dostać?? Czy średnio rozgarnięty mechanik amator jak ja, da radę zrobić to sam? Pytam, bo liczę, że może mój "czarny szerszeń":decayed: będzie lepiej zapalał na zimnym, tak jak napisałeś, że u Ciebie się poprawiło.

Ze świecami sobie poradzisz sam - kupiłem ori. Do 3-ech pierwszych jest ładny dostęp a do ostaniej niestety trzeba wywalić filtr paliwa (wystarczy, że poluzujesz obejmę i go wyciągniesz nie odłączając przewodów paliwowych). Pamiętaj, że świece potrzebują dłuższej nasadki 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Fan widzimy się w BT? :naughty:

:naughty:

mam nadzieje że mój paździoch mnie dowiezie

---------- Post dopisany at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ----------

czemu na forum jest godzina później niż normalnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Slo, co do kiery MF z B6 to sprawa nie jest taka prosta, bo oprócz poduchy potrzeba taki maly moduł-ek do włożenia w kierę, który nawet nie ma swojego numery z ETKI( chyba, że juz ktoś go wyczaił i jednak ma). Wiec wskazane byłoby znalezienie oryginalnej kiery MF od B6, a to nie łatwe...A już np w bezu tak jak u mnie.....:facepalm:Zapomnij. Dlatego ja się zdecydowałem na B7 biorąc pod uwagę wszystkie konsekwencje.....

Piechol, co do ostrzeżeń o radarach, to nie spodziewałbym sie fajerwereków i wodotrysków. Jedyne co sie u mnie pojawia, to na mapce tylko znak ograniczenia prędkości z odpowiednią liczbą oznaczającą prędkość dozwoloną w km/h np 40, albo 50. Lub też, jak w innym miejscu zamiast liczby jest duża literka V na znaku. Żadnych komunikatów dźwiękowych ani nic.

Baartas, spróbuj wyczyścić laser. 30 min roboty, a efekt zabójczy. Smignęło od razu...

---------- Post dopisany at 15:23 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ----------

A u mnie dziś nic dobrego - zostawiłem A4kę w Dusznikach na przeglądzie zawieszenia... Natomiast Pasek - mój transport powrotny - odmówił posłuszeństwa tuż po wyjeździe z Wrześni. Madas - wielkie dzięki za pomoc i dostarczenie mojego tyłka do domu :notworthy:

Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej..

I drugie pytanie. Pisałeś ostatnio, że wymieniłeś świece żarowe. Wymieniłeś na ori, czy dedykowane zamienniki naprzykład NGK?? Wiem, że jestem leniwy, ale od razu zapytam, czy trzeba rozbierać pół silnika, żeby sie do nich dostać?? Czy średnio rozgarnięty mechanik amator jak ja, da radę zrobić to sam? Pytam, bo liczę, że może mój "czarny szerszeń":decayed: będzie lepiej zapalał na zimnym, tak jak napisałeś, że u Ciebie się poprawiło.

Ja już po zabiegu - wymieniałem w październiku tj mechanik przy mnie wymieniał zajęło mu to 15 min dojście dobre a rezultat od razu wyczuwalny - teraz pali super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku, pozwól, że tak głupio zapytam, czemu w Dusznikach? Poprzednio, jak coś to jeździłeś do Premium. Zmieniłes dealera na "bardziej zaprzyjaźnionego"?? Bo w końcu do Dusznik masz nawet dalej..

I drugie pytanie. Pisałeś ostatnio, że wymieniłeś świece żarowe. Wymieniłeś na ori, czy dedykowane zamienniki naprzykład NGK?? Wiem, że jestem leniwy, ale od razu zapytam, czy trzeba rozbierać pół silnika, żeby sie do nich dostać?? Czy średnio rozgarnięty mechanik amator jak ja, da radę zrobić to sam? Pytam, bo liczę, że może mój "czarny szerszeń":decayed: będzie lepiej zapalał na zimnym, tak jak napisałeś, że u Ciebie się poprawiło.

Ze świecami sobie poradzisz sam - kupiłem ori. Do 3-ech pierwszych jest ładny dostęp a do ostaniej niestety trzeba wywalić filtr paliwa (wystarczy, że poluzujesz obejmę i go wyciągniesz nie odłączając przewodów paliwowych). Pamiętaj, że świece potrzebują dłuższej nasadki 10.

Madbar .. jakby co służę pomocą z kluczami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vario udało się dziś skończyć ? Bo mijałem ciebie o 19.20 na Leszka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...