Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOT POZNAŃSKI - NIEDZIELA godzina 17:00


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kiedyś było fajnie, sat za free ino trza było mieć jakiś fajny tunerek :)

  • Odpowiedzi 103.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Madas

    16552

  • nike21

    8875

  • Musashi

    5707

  • variocustoms

    5052

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pepin to duala masz ? ja ostatnio walczyłem z ustwieniem anteny na N-kę i w końcu musiałem zapłacić dziadkowi i ustawił w 2 godziny ale roboty było co niemiara, teraz mam spokój

antenę ustawiłem sam z 10 lat temu i do tej pory jest 97% siły/jakości sygnału ;)

Opublikowano

Pany, pytanko mam: chce zamówić tą blendę pod rejestracje z przodu i chce się upewnić co do numeru :wink4: Screen z Etki:

2mza25v.png

no i to co mnie interesuje to raczej 8P4 807 285 3FZ :tongue4: tylko nie wiem czy jest jakaś różnica między tą a takimi z dodatkowymi literkami :mysli: tzn. 8P4 807 285 E 3FZ i 8P4 807 285 F 3FZ wiecie coś na ten temat? :cool1:

Opublikowano

Jest różnica...

E - ramka dla "Italy" (6W1)

F - ramka dla "Switzerland" (6W2)

Z tego co widzę do naszych rejestracji musiałbyś dobrać coś z 6W6 czyli pozycja 11. Jeśli zdecydowałeś się na czarny kolor (3FZ) to chyba tylko 8P4 807 285 G...

Opublikowano

Pany, pytanko mam: chce zamówić tą blendę pod rejestracje z przodu i chce się upewnić co do numeru :wink4: Screen z Etki:

2mza25v.png

no i to co mnie interesuje to raczej 8P4 807 285 3FZ :tongue4: tylko nie wiem czy jest jakaś różnica między tą a takimi z dodatkowymi literkami :mysli: tzn. 8P4 807 285 E 3FZ i 8P4 807 285 F 3FZ wiecie coś na ten temat? :cool1:

ja bym brał wersję 8P4 807 285 3FZ bez literki czyli kod wyposażenia 6W5 do tablic F, D - francja niemcy. maja takie same wymiary jak nasze.

Opublikowano

ja bym brał wersję 8P4 807 285 3FZ bez literki czyli kod wyposażenia 6W5 do tablic F, D - francja niemcy. maja takie same wymiary jak nasze.

Też racja...

Opublikowano

dobry :hi:[br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 07:34_________________________________________________wstawac lenie czas do pracy :naughty:

Opublikowano

Piechol,

nie wiem jak w A3 .. ale w A4 poza ramką zewnętrzną to jeszcze trzeba takie elastyczny plastik wewnętrzny trzymający tablicę

Opublikowano
:kawa:[br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 08:12_________________________________________________spidalam do pracy, milego dnia zycze[br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 08:44_________________________________________________narson
Opublikowano
:hi: :hi:
Opublikowano

:hi:

pozwole sobie rozwinac.... przyciemniane szyby... :kox:

spalonea8.jpg

swoją drogą zwracam w tym miejscu uwagę co się dzieje z aluminiowym nadwoziem w czasie pożaru.... :shocked:

Opublikowano

normalnie topi się :evil:

Opublikowano

blind1 - przebrnąłem dziś przez zapis z Twojej skrzynki. Wszystko wygląda OK - może poza niskim natężeniem prądu sterującego sprzęgłem biegu wstecznego (250mA to raczej dolna granica). Może to wskazywać na zapychający się filtr zewnętrzny ATF. Jest to do zdiagnozowania ale w nowszej wersji softu skrzyni - u Ciebie siedzi 2011. Najnowsza jaką znam dla CVT motnowanych w 2.0 ALT to 3011 (dodano kilka bloków pomiarowych - m.in. MVB65 w którym jest diagnostyka zaworu bezpieczeństwa - dane dzięki którym wykrywa się usterki w układzie hydrauliczynym skrzyni). Zachęcam do wizyty w ASO i aktualizacji softu skrzyni (po uzgodnieniu warunków nie powinni zawołać więcej jak 200zł).

Opublikowano
:hi: ale sranie z tymi blendami... :gwizdanie: muszę zadzwonić i się dopytać, ale ciekawe jak z kompetencją ludzi w ASO... mam nadzieje, że dadzą radę... :mysli:
Opublikowano

ciekawe jak z kompetencją ludzi w ASO... mam nadzieje, że dadzą radę... :mysli:

:decayed:

taka kompetencje, ze mi sprzedali, ramke do wloskiej tablicy :cool1:

przeciez ci napisalem jaka jest prawidlowa. o czym wiec deliberowac? :mysli:[br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 16:34_________________________________________________

normalnie topi się :evil:

nie dokonca sie topi....

aluminium jak i jego stopy maja bardzo wysoką reaktywnosc, o wiele wieksza niz stal.

w wysokiej temperaturze zwyczajnie ulegaja gwaltownemu utlenieniu czyli popularnie mowiac spaleniu.

ta wlasciwosc wykorzystywana jest zarowno w warunkach cywilnych jak i wojskowych. :cool1:

przyklad wykonujac mieszaninke sproszkowanego aluminium i tlenku zelaza Fe2O3 otrzymujesz material pirotechniczny zwany termitem. :naughty:

stosowany jest np do spawania szyn kolejowych jak i w granatach recznych zapalajacych :kox: :kox: :kox:

tak wiec wykonane ze stopu aluminium auto gdy sie odpowiednio rozgrzeje, hajcuje sie o wiele gwaltowniej niz stalowe....

Opublikowano

wrócił na forum po latach, raz był na spocie i się wymądrza :cool1::P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...