Piechol Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 taka kompetencje, ze mi sprzedali, ramke do wloskiej tablicy przeciez ci napisalem jaka jest prawidlowa. o czym wiec deliberowac? jedynie nad tym co Pepin gadał, ale nie wydaje mnie się żeby to było potrzebne
Musashi Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 taka kompetencje, ze mi sprzedali, ramke do wloskiej tablicy przeciez ci napisalem jaka jest prawidlowa. o czym wiec deliberowac? jedynie nad tym co Pepin gadał, ale nie wydaje mnie się żeby to było potrzebne a co gadał? [br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 20:24_________________________________________________ wrócił na forum po latach, raz był na spocie i się wymądrza rozumiem, że zastepujesz moją nieobecność?
Piechol Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Musa Piechol, nie wiem jak w A3 .. ale w A4 poza ramką zewnętrzną to jeszcze trzeba takie elastyczny plastik wewnętrzny trzymający tablicę ja mu nie wierzę
nike21 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 rozumiem, że zastepujesz moją nieobecność? coś w ten deseń
Musashi Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 ja mu nie wierzę zgadza sie ale w A3 tego nie ma.
Piechol Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ja mu nie wierzę zgadza sie ale w A3 tego nie ma. dzięki
blind1 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 doberek [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 07:49_________________________________________________ blind1 - przebrnąłem dziś przez zapis z Twojej skrzynki. Wszystko wygląda OK - może poza niskim natężeniem prądu sterującego sprzęgłem biegu wstecznego (250mA to raczej dolna granica). Może to wskazywać na zapychający się filtr zewnętrzny ATF. Jest to do zdiagnozowania ale w nowszej wersji softu skrzyni - u Ciebie siedzi 2011. Najnowsza jaką znam dla CVT motnowanych w 2.0 ALT to 3011 (dodano kilka bloków pomiarowych - m.in. MVB65 w którym jest diagnostyka zaworu bezpieczeństwa - dane dzięki którym wykrywa się usterki w układzie hydrauliczynym skrzyni). Zachęcam do wizyty w ASO i aktualizacji softu skrzyni (po uzgodnieniu warunków nie powinni zawołać więcej jak 200zł). Bartas co Ty do mnie rozmawiasz???!! , albo mnie z kims pomyliles aalbo ja o czyms zapomnialem [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 07:51_________________________________________________wstawac lotry szkoda dnia :gwizdanie:[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 07:57_________________________________________________ [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 08:03_________________________________________________spidalam popracowac troszke[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 08:22_________________________________________________milego dnia zycze[br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 08:23_________________________________________________narson
Pepin Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ja mu nie wierzę zgadza sie ale w A3 tego nie ma. jakaś zubożała wersja
Madas Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 wszyscy pewnie w pracy :gwizdanie:
Piechol Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ja mu nie wierzę zgadza sie ale w A3 tego nie ma. jakaś zubożała wersja zamówione
Bart-S Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 doberek [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 07:49_________________________________________________ blind1 - przebrnąłem dziś przez zapis z Twojej skrzynki. Wszystko wygląda OK - może poza niskim natężeniem prądu sterującego sprzęgłem biegu wstecznego (250mA to raczej dolna granica). Może to wskazywać na zapychający się filtr zewnętrzny ATF. Jest to do zdiagnozowania ale w nowszej wersji softu skrzyni - u Ciebie siedzi 2011. Najnowsza jaką znam dla CVT motnowanych w 2.0 ALT to 3011 (dodano kilka bloków pomiarowych - m.in. MVB65 w którym jest diagnostyka zaworu bezpieczeństwa - dane dzięki którym wykrywa się usterki w układzie hydrauliczynym skrzyni). Zachęcam do wizyty w ASO i aktualizacji softu skrzyni (po uzgodnieniu warunków nie powinni zawołać więcej jak 200zł). Bartas co Ty do mnie rozmawiasz???!! , albo mnie z kims pomyliles aalbo ja o czyms zapomnialem Ja pier... No mam taki fetysz, ciągle mylę Cię z Deszczem
Madas Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 do Deszcza to lepiej sms wysłać bo rzadko wchodzi na forum
Musashi Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 doberek jakaś zubożała wersja na blasze oszczedzano to i na plastikach no ale za to lzejszy jest, chyba [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 10:50_________________________________________________ zamówione gdyby sie okazalo ze to nie to, nie ma tragedii, bez bolu wymienia
Piechol Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 no ale za to lzejszy jest, chyba 1 340 kg bodajże gdyby sie okazalo ze to nie to, nie ma tragedii, bez bolu wymienia niby się dopytałem, że na rynek europejski, czarna i że nie potrzeba dodatkowych gówien trzymających tablicę oby było ok
Pepin Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Sprzedam lefrektor do audi B7, kompletny. http://allegro.pl/lampa-audi-a4-b7-8e0-prawa-p-i1332390218.html w moim aucie mam dwa lefrektory Allegro mogłoby dawać jakieś zniżki w opłatach za używanie poprawniej polszczyzny ... bo ręce i cycki opadają, jak ktoś wystawia komentarz typu: Uprzejmie dziękuję za udaną TRANZAKCJĘ
Piechol Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Uprzejmie dziękuję za udaną TRANZAKCJĘ mnie bardziej wkurvvia sprzedarz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się