Gość elmo Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 B5 ADp 1.6 95 rok, jak autko postoi dwa dni i dłużej to po pierwszym zapalaniu silnika zaskakuje na 500 spada na 100 i gaśnie w ciągu 1-2 sekund odpalam drugi raz i wszystko ok, żadnych błędów na VAGu. Co to mzoe byc? czyzby ktorys wtryskiwacz lał? a moze pompa paliwa na wykonczeniu?
marewel Opublikowano 13 Września 2007 Opublikowano 13 Września 2007 Przewody/swiece/kopulka-wynieniona?U mnie tez sie tak robilo jak postal ale ze 3-4 miesiace.
Gość elmo Opublikowano 18 Października 2007 Opublikowano 18 Października 2007 przyczyna znaleziona lejace wtryskiwacze [br]Dopisany: 17 Wrzesień 2007, 17:56 _________________________________________________błedy z VAG: 01249 (n30) 26 - 10 01250 (n31) 26 - 10 01251 (n32) 26 - 10 01252 (n33) 26 - 10 błędy sporadycznie , objawia sie to tym ze po jednym dniu stania auto odpala za drugim razem bez problemu, za pierwszym zaskakuje na chwile i spada na 400obrt. i gaśnie - poza tym wszystko jest ok, teraz pytanie: 1. jak uratować te wtryski? da sie je czyścic tymi preparatami do benzyny (jakie dokładnie produkty)? 2. czy da sie je jakoś regenerować czy tylko wymiana? i jakie są średnie ceny bo koszt boscha za 1 szt. 549zl mnie trochę zaskakują. 3. co moze byc przyczyna ich usterki? paliwo czy po 190 tys to normalne? scalony nowy temat, to zdaje się kontynuacja ? Więc po co kolejny ? [pre_pl][br]Dopisany: 17 Wrzesień 2007, 18:04 _________________________________________________Problem rozwiązany - wystarczyło zmienić stacje benzynową, i zatankować Pb98 na renomowanej stacji (najdroższej:-) ) i już po przejechaniu 50km problem znikł. Także winne leżała ewidentnie po stronie syfu z paliwa ew. syf z dna baku tez mogło tak być!
sisi1977 Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 no to jak problem zniknął to juz nie tankuj 98 bo narobisz sobie kłopotów gdyz paliwo 98 ma wiekszą temperature spalania(wybuchową)i do silników takie jak ty masz nie wolno lac 98.przejdz na paliwo 95bezsiarkowe,jest w takiej samej cenie co 98.ja takie tankuje ja stcji statoil. http://www.statoil.pl/statoil/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=181&layout=15
Robo_A4 Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 no to jak problem zniknął to juz nie tankuj 98 bo narobisz sobie kłopotów gdyz paliwo 98 ma wiekszą temperature spalania(wybuchową)i do silników takie jak ty masz nie wolno lac 98.przejdz na paliwo 95bezsiarkowe,jest w takiej samej cenie co 98.ja takie tankuje ja stcji statoil. http://www.statoil.pl/statoil/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=181&layout=15 98 ma mniejszą podatnośc na spalanie "wybuchowe" :bicz3:
cayenne Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 nie wolno lac 98 Przecież producent wyraźnie zaleca paliwo co najmniej o liczbie oktanowej 95,więc wątpię,żeby to miało jakikolwiek wpływ.Ja tankuję tylko 98,czasami 99+ i jak na razie nie mam żadnych problemów.
schiller Opublikowano 1 Listopada 2007 Opublikowano 1 Listopada 2007 zamykam bo robi się OT o problem już rozwiazany. jeśli autor będzie chciał, to otworze, zmieni się temat i dalej można dyskutować o bezsensowności lania wysokooktanowego paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się