Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Xenony w reflektorach zespolonych po II lifcie - montaż żarówek i przetwornic


endriuu

Rekomendowane odpowiedzi

A ogólnie to jakoś lekko powinno wejść? Rozumiem, że to coś ma za zadanie zabezpieczyć piny przed wysunięciem.

Dalej to męczę :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na końcu powinno się zatrzasnąć tak żeby nie wyłaziło. Wyjmij wszystkie piny i wkładaj po jednym i próbuj zasunąć ten plastik, któryś z nich musi Ci blokować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej gasną. Gdy założyłem soczewki to musiałem przełożyć jeden z kabli w kostce przy dźwigience zmiany świateł żeby nie gasły. Gdzieś o tym było na forum...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jak Audi w lampach na H4 realizowało problem ze światłami długimi? To znaczy czy przy włączaniu świateł długich (konkretnie model z 1998r) światła mijania gasną czy nie?

jesli masz 1998 to masz swiatla Boscha z halogenami i masz H7 zarowki. przy zakladaniu zespolonych nie musisz nic zmieniac w kostce przy kierownicy aby dlugie gasly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz 1998 to masz swiatla Boscha z halogenami i masz H7 zarowki. przy zakladaniu zespolonych nie musisz nic zmieniac w kostce przy kierownicy aby dlugie gasly.

ja mam '98 i fabrycznie miałem valeo na h4. poza tym chyba chodzi o to żeby NIE gasły? przy zamianie na soczewkę z np. h1 głupio to funkcjonuje i zarazem wygląda jak ci gasną mijania..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak może być :confused4: zwłaszcza że jak rozkręcałem deskę rozdzielczą to kilka części miało 'metki'

ale kostkę przy kierownicy miałem ustawioną pod h4 - jak ktoś klecił to z rozbitka to to akurat dopilnował.

aha - jak były boshe to miały halogeny zintegrowane a u mnie śladu po instalacji nie ma. czy może bosh był też w wersji bez halo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też tak może być :confused4: zwłaszcza że jak rozkręcałem deskę rozdzielczą to kilka części miało 'metki'

ale kostkę przy kierownicy miałem ustawioną pod h4 - jak ktoś klecił to z rozbitka to to akurat dopilnował.

aha - jak były boshe to miały halogeny zintegrowane a u mnie śladu po instalacji nie ma. czy może bosh był też w wersji bez halo?

Bosch byl z halo zawsze.

A może po prostu lift był zrobiony od września a nie od początku roku 1997?

byl od polowy roku ale 97. chonabibe ma 98. ja tez mam 98 i mialem Bosche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem u siebie jakieś hidy - lat temu kilka był to najtańszy zestaw - i w połączeniu z soczewkami sonara [śmiejcie się, śmiejcie, a mi się podoba] świeciło naprawdę dobrze. zaczęło się sr** po roku czy coś ponad - jeden z palników zaczął zmieniać kolor w kierunku zielonego :> innych problemów nie miałem. przetwornice dawały radę, żadnych szumów czy przebić na radio czy cb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zamontowani ksenonów nie zapomniec o zamontowaniu spryskiwaczy na światła. W polskim prawie nie wolno miec ksenonów bez spryskiwaczy bo zabierają dowód. Ori ksenony zawsze sa ze spryskiwaczami. Kumpel w A3 zdejmował ksenony bo szkoda mu było wycinac dziury w zderzaku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zamontowani ksenonów nie zapomniec o zamontowaniu spryskiwaczy na światła. W polskim prawie nie wolno miec ksenonów bez spryskiwaczy bo zabierają dowód. Ori ksenony zawsze sa ze spryskiwaczami. Kumpel w A3 zdejmował ksenony bo szkoda mu było wycinac dziury w zderzaku.

do legalnych ksenonów potrzeba jeszcze samopoziomowania co już jest trudniejszą sprawą. jak będziesz miał same spryski to dalej masz nielegalne i tracisz dowód jak się przyczepią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krótko - Koito + Philips.

Przetwornice Koito i żarniki Philips :good:

Oryginalny Philips 4300k świeci lepiej i ładniej niż chiński 6000k.[br]Dopisany: 15 Październik 2010, 13:19_________________________________________________

Po zamontowani ksenonów nie zapomniec o zamontowaniu spryskiwaczy na światła. W polskim prawie nie wolno miec ksenonów bez spryskiwaczy bo zabierają dowód. Ori ksenony zawsze sa ze spryskiwaczami. Kumpel w A3 zdejmował ksenony bo szkoda mu było wycinac dziury w zderzaku.

do legalnych ksenonów potrzeba jeszcze samopoziomowania co już jest trudniejszą sprawą. jak będziesz miał same spryski to dalej masz nielegalne i tracisz dowód jak się przyczepią.

Wtedy wyjmiesz 2 żarówki ze schowka i montujesz zamiast żarników :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy przestańcie ferment siać. Nie ma zapisu w polskim prawie o spryskiwaczach ani samo poziomowaniu. Jedynie jest o barwie. Z tego co pamiętam to barwa coś na poziomie 4300-5000 Tylko nowe to muszą mieć. W soczewkach nie ma znaczenia jaki żarnik.

Bzdura.

Jedź na pierwszy lepszy przegląd z hidami. Spotkaj policjanta i nie miej sprysków. Powodzenia życzę :gwizdanie:

Zresztą już była dyskusja na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...