Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Xenony w reflektorach zespolonych po II lifcie - montaż żarówek i przetwornic


endriuu

Rekomendowane odpowiedzi

no panowie miałem dziś pierwsza poważną kontrolę xenonów w a4.....

Pan złapał mnie chwilę po odpaleniu żarników więc nie były jeszcze białe a dość niebieskie (mam 6k)

zatrzymuje i mówi:

".....

pan pozwoli ze mną zobaczyć na światła"

wychodzę już się "rozpaliły" :polew:

ja: no ładne białe światło

on: ale było niebieskie

ja: ja tam widzę białe

on (do kolegi swojego): /nie pamietam imienia/ były niebieskie prawda

ja: ja tam widzę że są białe, zresztą niech pan powie jakie są

----- kazał otwierać maskę

otworzyłem, lukał z latarką, nie znalazł przetwornic i mówi

"faktycznie hcyba oryginalne ałdi te lampy bo nic nie ma"

nic nie powiedział o spryskiwaczach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miśki to tempaki. 6000 od razu rzucaja sie w oczy błękitnym światlem. z daleka widac, ze to nie ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy :hi:

ogolnie na miescie to jakos niewiadomo jak nie rzucila mi sie w oczy wymiana zarowek na palniki ale na trasie to bajeczka moze zasieg swiecenia u mnie sie nie zmienil ale ilosc swiatla bardzo, jest naprawde duzo jasniej, jakis frajerek dzis mi mrugal na trasie, myslalem ze moze lampa sie przestawila jak montowalem palnik ale byle na stacji diagnostycznej i lampki sa ustawione tak jak powinny.... ?

tak to wygladalo na trasie (niestety fotka zrobiona telefonem)

p1201100621.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie to nie dyskusja o legalnosci HIDow :gwizdanie: byla juz masa takich tematow i nic madrego nikt nie napisal.. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - mi z kolei takie coś wpadło w oko:

http://www.allegro.pl/item886921004_przetwornica_przetwornice_d4s_toyota_lexus_is_nowe.html

Komplet na D4S - warto w to leźć? Czy pierścienie przeznaczone do D2S będą pasowały do D4S?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, zestaw który ja znalazłem kosztuje 600 zł (to i tak tanio), zaś ten tutaj 150 - odpowiedz sobie sam czy to kiszka czy nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kupując lampy depo za 450 zł i zestaw HID za 600 to jaki jest sens nie lepiej kupić oryginalne xenony ??

może ktoś wyjaśni czym się rożni zestaw ten za 600 od tego za 150?? Nie zawsze droższe znaczy lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten za 150 nie robi szałua le powinien podziałać, ja np bardziej polecam "slim" np u mnie nie sieją prawie wcale po CB i co na plus można je zamontować pod lampami, w 3 autach i motorze jeszcze slim mi się nie zepsuł a w audi i patrolu mam xenony również w halogenach, więc trochę tego już przeleciało przez moje ręce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJU sorki ze zawracam gitare ale mozesz mi podesłać jakiegoś linka do tych co proponujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kupując lampy depo za 450 zł i zestaw HID za 600 to jaki jest sens nie lepiej kupić oryginalne xenony ??

może ktoś wyjaśni czym się rożni zestaw ten za 600 od tego za 150?? Nie zawsze droższe znaczy lepsze

Kolego, różnią się tym że za te pieniądze dostajesz przetwornice marki Koito produkcji japońskiej, montowane seryjnie w Toyocie Avensis (chociaż u mnie w motorze-Suzuki Inazuma, siedzą lampy tej marki), które nie"nie sieją PRAWIE wcale po CB", tylko WCALE TEGO NIE ROBIĄ. Do tego masz żarniki D4S marki Philips z temperaturą 4800 K które świecą tak jak fabryczne xenony w nowych autach. D4S to nowsza generacja, pracuje na napięciu bodajże 42V zamiast 85 jak D2S. Wiesz, ostatnio za mną jechał przez miasto passat B4 który miał wsadzone w stare lampy H4 takie chińskie gówno, pewnie ze 12000 K bo raziło mnie przez lusterka jak cholera. Mój kuzyn pracuje w psiarni, jak go spotkam to powiem żeby miał oko na tego passka, dowodzik niechybnie poleci. Oryginału za 1000 zł nie kupisz, chyba że na jedną stronę a i tak najpewniej dostaniesz starocie z pourywanymi zaczepami. Ale - Twoja wola....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przetwornica (zestaw HID) typu slim zmieści się pod reflektorem Valeo (przed liftem-dzielony)? Chodzi mi o to czy jak wyciągnę cały reflektor i jakoś zamontuję przetwornicę pod lampą, czy ją bez problemu wsadzę na miejsce? Bo nie chcę, aby przetwornica był "widoczna" po otworzeniu maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli u mnie przetwornica Koito miesci sie pod reflektroem bez problemu to jak moze sie slim nie zmiescic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym się różni HID od D2S i czy warto przepłacac?Bo widzę że zdania są podzielone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie pod reflektorem po 2 lifcie mieści się ta normalna duża przetwornica ponieważ jak włożysz reflektor na swoje miejsce to pod nim jest jeszcze trochę miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie wyciągałem świateł to nie wiem ile tam jest miejsca, ale skoro tak jest jak piszecie to dzięki za info. Bo moje pytanie było z tym związane, że prawa lampa jest nad IC i zastanawiałem się czy wszystko będzie w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slim się mieści bez problemu

AJU sorki ze zawracam gitare ale mozesz mi podesłać jakiegoś linka do tych co proponujesz?

wpisz w allegro

xenon slim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy przetwornica (zestaw HID) typu slim zmieści się pod reflektorem Valeo (przed liftem-dzielony)? Chodzi mi o to czy jak wyciągnę cały reflektor i jakoś zamontuję przetwornicę pod lampą, czy ją bez problemu wsadzę na miejsce? Bo nie chcę, aby przetwornica był "widoczna" po otworzeniu maski.

tak się wtrącę - chcesz dać xenon w lampę ze zwierciadłem? z tego co wiem to właśnie takie zestawy dają po oczach. xenon do soczewek montują fabrycznie.

orpheus - z tego co wiem to temperatura światła odpowiada za kolor, więc nie powinna wpływać na rażenie po oczach. im wyższa tym bardziej niebieskie i fioletowe światło. rażą xenony w lustrach parabolicznych i w soczewkach za wysoko ustawionych. a sam masz fabryczny xenon czy własny rez? bo jak własny to tobie też może dowód polecieć :)

sam mam hid'y 8000K z tych tańszych w lampach soczewkowych i nikt mi nie mruga, że mu za widno :> światło jest jasno białe, kiedyś miało odcień niebeskawy na krawędzi świecenia, teraz jakby zzieleniało :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzychu, oczywiście ten passat o którym pisałem miał oryginalne reflektory zwierciadlane, dlatego tak waliło po oczach. A ze miał niewątpliwie 12000K to swoją drogą bo niebiesko było jak diabli. A jeśli chodzi o mnie to trudno mieć oryginał w bryce z 1996 r., o ile to nie jest S4 :wink4: Ale oczywiście mam założone soczewki, nowe marki Depo, szukałem oryginałów ale nie mogłem znaleźć niczego co miało by jednocześnie rozsądny stan i takąż cenę... Opinia endriuu mi pomogła, on też ma Depo i chwali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...