ic3ek Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Cyfrowe hidy musza byc dobre aby nie siały zakłucen. Jak wiecie na fisie informacje ida po 3 liniach z radia "RDS" i przetwornice takie sieja szpilki na instalacje samochodu, i dlatego takie problemy, a tak na marginesie mowiac co wy chcecie od chinszczyzny za 200 zł cały komplet. Porownajcie ile nowe przetwornice ori kosztuja, jest róznica wiec i w jakosci też. Ja osobiscie polecam Koito bo cena jest adekwatna do jakosci. Oczywiscie mam je osobiscie w Aucie i Mam Pełnego Fis'a i nie nażekam, wszystko działa jak należy żadnych błedów na nim. ic3ek a orientujesz sie ktora oznaczenie odnosi sie do wersji EU a ktora anglia Jakie oznaczenie nie wiem ale napisałem jak to wszystko ma wygladac
Bogumił Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Nie dodałem, że zestaw nie zakłóca mi radia, jedynie co to czasami "wariuje" mi licznik. Faktycznie zestaw nie był "dedykowany pod markę" i kosztował 300zł - ale czy jest możliwość nie zmieniając zestawu na pozbycie się tych "czasowych" niedogodności?
mrogal Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Teraz tylko spryski montuje i może układ samopoziomowania. Ale miesiąc musi minąć... endriuu nie moge tego znalezc na allegro pod jakim haslem szukac?
endriuu Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 Teraz tylko spryski montuje i może układ samopoziomowania. Ale miesiąc musi minąć... endriuu nie moge tego znalezc na allegro pod jakim haslem szukac? adaptery, dystanse. ale niestety nie ma juz na allegro tego.
mrogal Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Teraz tylko spryski montuje i może układ samopoziomowania. Ale miesiąc musi minąć... endriuu nie moge tego znalezc na allegro pod jakim haslem szukac? adaptery, dystanse. ale niestety nie ma juz na allegro tego. no wlasnie widze, jest kiła :/ trzeba sobie samemu je wystrugac chyba jakiej grubosci sa te dystanse?
orpheus Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Kolego, nie strugaj tych pierścieni, bez nich też jest dobrze!
ic3ek Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Kolego, nie strugaj tych pierścieni, bez nich też jest dobrze! Wcale nie prawda bez nich jest zarowka luzna. Wiec musza byc!!! Teraz tylko spryski montuje i może układ samopoziomowania. Ale miesiąc musi minąć... endriuu nie moge tego znalezc na allegro pod jakim haslem szukac? adaptery, dystanse. ale niestety nie ma juz na allegro tego. chcesz mam takie 2 sztuki na zbyciu, ale tez robione samemu, jak co wysle ich foto.
orpheus Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Wcale nie prawda bez nich jest zarowka luzna. Wiec musza byc!!! Nie muszą Dareczku, nie muszą. I nie żarówka tylko żarnik. Luźna? Ja u siebie musiałem jeszcze odginać druciany zatrzask żeby go zamknąć. No, chyba że mówimy o jakichś chińskich żarnikach a nie o Philipsach...
ic3ek Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Wcale nie prawda bez nich jest zarowka luzna. Wiec musza byc!!! Nie muszą Dareczku, nie muszą. I nie żarówka tylko żarnik. Luźna? Ja u siebie musiałem jeszcze odginać druciany zatrzask żeby go zamknąć. No, chyba że mówimy o jakichś chińskich żarnikach a nie o Philipsach... No to powiedz mi jeszcze jakim sposobem układasz ja idealnie prosto w oprawce ???? I jakim sposobem obracasz wtyczke od zarówki d2s ?????, przeciez aby okrecic wtyczke trzeba uzyc wiekszej siły, i ciekawe jak ten żarnik trzyma ci sie na samych ducikach , zapewne sie okreca a tak jak masz pierscien żarnik sie nie jest wstanie okrecic:) Druga sprawa to zobacz sobie dokładnie jak mocowana jest zarówka H7 "w gnieździe osadza sie na 3 takich małych wybrzuszeniach" , i zobacz jak do tego pasuje D2S , nijako , A pamietaj ze jesli żarnik bedzie krzywo wsadzony, zmieniasz jego ogniskowa , przez co żarnik/żarówka juz nie swieci tak jak powinna.
endriuu Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Wcale nie prawda bez nich jest zarowka luzna. Wiec musza byc!!! Nie muszą Dareczku, nie muszą. I nie żarówka tylko żarnik. Luźna? Ja u siebie musiałem jeszcze odginać druciany zatrzask żeby go zamknąć. No, chyba że mówimy o jakichś chińskich żarnikach a nie o Philipsach... No to powiedz mi jeszcze jakim sposobem układasz ja idealnie prosto w oprawce ???? I jakim sposobem obracasz wtyczke od zarówki d2s ?????, przeciez aby okrecic wtyczke trzeba uzyc wiekszej siły, i ciekawe jak ten żarnik trzyma ci sie na samych ducikach , zapewne sie okreca a tak jak masz pierscien żarnik sie nie jest wstanie okrecic:) Druga sprawa to zobacz sobie dokładnie jak mocowana jest zarówka H7 "w gnieździe osadza sie na 3 takich małych wybrzuszeniach" , i zobacz jak do tego pasuje D2S , nijako , A pamietaj ze jesli żarnik bedzie krzywo wsadzony, zmieniasz jego ogniskowa , przez co żarnik/żarówka juz nie swieci tak jak powinna. święta prawda
orpheus Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Drobne pytanie - gdzie zamierzasz wsadzić ten pierścień? Między gniazdo reflektora a żarnik czy też na wierzch żarnika?
endriuu Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 pierscień przyczepia sie na wierzch zarnika.
orpheus Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 No właśnie - NA WIERZCH ŻARNIKA. Czyli głodne kawałki o wybrzuszeniach w oprawie H7 możemy sobie darować bo wspomniany pierścień i tak ich nie wyrówna. To zdjęcie mojego gniazda - jeszcze bez przeróbki o której zaraz wspomnę. Żarnik D4S wchodzi do tego zewnętrznego kręgu, mniej więcej w ten sposób: Co prawda na powyższym zdjęciu żarnik siedzi nieprawidłowo (wycięciem do dołu) ale jak widać pasuje mniej więcej do otworu i i tak opiera się na tych dwóch wybrzuszeniach które widać na pierwszym zdjęciu. U mnie żeby zamontować żarnik prawidłowo (Wycięciem w górę a pręcikiem w dół), musiałem wypiłować w gnieździe rowek na pręcik podtrzymujący żarnik, w miejscu dolnego ząbka w wewnętrznym otworze, nie mam zdjęcia żeby to pokazać a do garażu nie pójdę bo mi się najzwyczajniej w świecie NIE CHCE. W każdym razie żarnik po włożeniu i zatrzaśnięciu oryginalnym drutem SIEDZI CIASNO JAK CHOLERA i przy nakładaniu i przekręcaniu zapłonnika NAWET NIE DRGNĄŁ. Świecenie mam prawidłowe, nic nie drży ani się nie rusza, na przeglądzie przeszło bez problemu, odcięcie jest w porządku. Więc na chudy byk mi te pierścienie?!? Zresztą, niech każdy robi tak jak chce, u mnie bez pierścieni jest OK. Mam lampy Depo i żarniki D4S Philipsa, może w innej konfiguracji są wymagane pierścienie, u mnie zwyczajnie ich NIE POTRZEBA. Dziękuję za uwagę.
ic3ek Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 No właśnie - NA WIERZCH ŻARNIKA. Czyli głodne kawałki o wybrzuszeniach w oprawie H7 możemy sobie darować bo wspomniany pierścień i tak ich nie wyrówna. To zdjęcie mojego gniazda - jeszcze bez przeróbki o której zaraz wspomnę. Żarnik D4S wchodzi do tego zewnętrznego kręgu, mniej więcej w ten sposób: Co prawda na powyższym zdjęciu żarnik siedzi nieprawidłowo (wycięciem do dołu) ale jak widać pasuje mniej więcej do otworu i i tak opiera się na tych dwóch wybrzuszeniach które widać na pierwszym zdjęciu. U mnie żeby zamontować żarnik prawidłowo (Wycięciem w górę a pręcikiem w dół), musiałem wypiłować w gnieździe rowek na pręcik podtrzymujący żarnik, w miejscu dolnego ząbka w wewnętrznym otworze, nie mam zdjęcia żeby to pokazać a do garażu nie pójdę bo mi się najzwyczajniej w świecie NIE CHCE. W każdym razie żarnik po włożeniu i zatrzaśnięciu oryginalnym drutem SIEDZI CIASNO JAK CHOLERA i przy nakładaniu i przekręcaniu zapłonnika NAWET NIE DRGNĄŁ. Świecenie mam prawidłowe, nic nie drży ani się nie rusza, na przeglądzie przeszło bez problemu, odcięcie jest w porządku. Więc na chudy byk mi te pierścienie?!? Zresztą, niech każdy robi tak jak chce, u mnie bez pierścieni jest OK. Mam lampy Depo i żarniki D4S Philipsa, może w innej konfiguracji są wymagane pierścienie, u mnie zwyczajnie ich NIE POTRZEBA. Dziękuję za uwagę. ALE napewno tego zarnika nie masz wycentrowanego wzgledem oprawy h7. Jesli ci sie nie okreca to ciesz sie bo musza ci lekko chodzic oprawki. O reszte nie ma co sie sprzeczac bo tak jak napisałes to każdy robi jak chce!!!! Ale dodam jeszcze tylko tyle ze instalowani xenonu w miejsce h7 troche nijak masie do natezenia swiatła Dla potwierdzenia zajzyjcie na 13 str jes wszystko ładnie opisane i wszystko widac jak na dłoni. PZDR
orpheus Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 ALE napewno tego zarnika nie masz wycentrowanego wzgledem oprawy h7 A Ty akurat masz przez ten pierścionek Kolego, ale mówimy o instalowaniu ksenonu do lamp Depo z oznaczeniem D2S a nie do oryginalnych Valeo mających soczewkę przeznaczoną pod H7 więc nie bardzo wiem o co Ci chodzi z tym natężeniem światła. U mnie natężenie jest takie samo jak w poliftowej omedze znajomego posiadającej oryginalne xenony.
mrogal Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam. Jakiś czas temu założyłem reflektory zespolone hej, napisales cos takiego Jeśli pierścień jest dopasowany - wyjmujemy go i przyklejamy do żarówki. Nakładamy go na żarówke od drugiej strony niż jest na zdjęciu i foto potem widzimy na tej fotce ze dystans jest jednak zalozony jak na foto przed, a nie za palnikiem czy to tylko na czas prob?
przemciotorun Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 chyba dalej bylo do tego sprostowanie :gwizdanie:
orpheus Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Dobra, czas skończyć te przepychanki. Endriuu ma pierścionki, ja nie mam, obaj mamy ksenony które dobrze świecą i nie ma nad czym kopii kruszyć. Myślę że w tym temacie już wszystko zostało powiedziane po kilka razy więc zgłaszam go do zamknięcia bo w tej chwili to służy on chyba tylko do nabijania postów.
endriuu Opublikowano 26 Listopada 2010 Autor Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam. Jakiś czas temu założyłem reflektory zespolone hej, napisales cos takiego Jeśli pierścień jest dopasowany - wyjmujemy go i przyklejamy do żarówki. Nakładamy go na żarówke od drugiej strony niż jest na zdjęciu i foto potem widzimy na tej fotce ze dystans jest jednak zalozony jak na foto przed, a nie za palnikiem czy to tylko na czas prob? był błąd. potem pierscien został przelozony na druga strone.
Darayavahus Opublikowano 9 Stycznia 2011 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Możliwe, ze gdzieś to się pojawiło wcześniej ale wątek ma 19 stron i mogłem nie zauważyć. Mam w tej chwili oryginalne xenony Valeo jednak po dzwonie jeden jest tak zmasakrowany, że nawet jeśli da siego odratować to chyba nie będę zadowolony z wyniku tego ratowania. Wszystko w nich jednak działa. I silniczek i dobrze świecą więc soczewka, odbłyśnik i żarówka są ok. Czy da sie jakimś sensownym nakładem pracy przełożyć to wszystko do takich lamp DEPO: [http://allegro.pl/audi-a4-99-01-reflektor-i1388991789.html]http://http://allegro.pl/audi-a4-99-01-reflektor-i1388991789.html[/url]? Coś widziałem wyżej o depo D2S. Te jak mniemam są zwykłe H7. Co myślicie? Będą schody?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się