aju Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Witam Wczoraj w VW polo 1,9d wywaliło płyn chłodniczy, na blacie 90stopni. Ostygł, dolałem wody bo tylko to było pod ręką i znów po pewnym czasie wywaliło, temp znów 80~85*C na zegarze więc zaryzykowałem i wrzątek to nie był, bez problemu polało mi się po ręce woda wyciekła ruda jak z rdzą (coś jak z kaloryfera ) Auto pali bez problemu, ma moc, pali w normie ropy, oleju nie bierze, nie kopci ani na czarno ani biało czy niebiesko Dziś nie wywala
sołtys85 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Pewnie uszczelka pod głowicą padła i komprecha ucieka do układu chłodzenia.[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2010, 19:34_________________________________________________ Pewnie uszczelka pod głowicą padła i komprecha ucieka do układu chłodzenia. A jak ściskasz eże od chłodnicy to nie są twardsze niż zawsze?
michalutp Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Zobacz czy Ciśnienie się nie robi za duże...bo jeśli tak to uszczelka strzeliła....
aju Opublikowano 21 Września 2010 Autor Opublikowano 21 Września 2010 węże miękkie... jak by poszła uszczelka to raczej by nie chciał jechać co panowie? a on zapiernicza dalej bez problemu 150-160
sołtys85 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 węże miękkie... jak by poszła uszczelka to raczej by nie chciał jechać co panowie? a on zapiernicza dalej bez problemu 150-160 Jakby nie chciał jechac to był by już stan agonalny.
iwadrian Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 węże miękkie... jak by poszła uszczelka to raczej by nie chciał jechać co panowie? a on zapiernicza dalej bez problemu 150-160 Nie jest powiedziane,że jak pójdzie uszczelka to auto jechać nie będzie, wystarczy,że kompresja minimalnie w układ pójdzie i będzie wodę wywalać, jednak z tym zazwyczaj wiąże się wzrost temperatury spowodowany wzrostem ciśnienia w układzie.Skoro piszesz,że węże miękkie i temperatura w normie to sprawdź najpierw czy korek zbiorniczka jest sprawny( zaworek) bo to może on po prostu zastrajkował i wodę nawet przy niskim ciśnieniu wywala.aha sprawdź też czy nie pojawiają się czasem pęcherzyki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym.
michu93 Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 kuzynowi działo się podobnie. cały czas mu wywalało płyn do góry nawet jak auto stało 2 dni. mechanik coś tam stwierdził, ale, że nic poważnego. Po tygodniu w trasie przed Katowicami (400km do domu) strzeliła mu uszczelka.
Jarkost Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Miałem tak kiedyś w opelku tylko że wywalało wodę tylko trochę i było widać przy włączonym silniku bąbelki powietrza w zbiorniku wyrównawczym-(uszczelka pod głowicą do wymiany)
piotrsob1 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Jeżeli przy spokojnej jeździe jest O.K. a przymocnej ubywa to na 95% dmuchneło uszczeleczkę pod czapką.
rookie Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 węże miękkie... jak by poszła uszczelka to raczej by nie chciał jechać co panowie? a on zapiernicza dalej bez problemu 150-160 u mnie jest moc, płyn czysty, olej czysty, temp. 80*C, a płyn wywala przy mocniejszej jeździe i to kuźwa przy oryginalnym przebiegu 167 tys. km, ale widziałem, że pompa wody, którą teraz wymieniałem z rozrządem latała od nowości i może poprzedni skurczybyk przegrzał silnik...
SotoM Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 koleżko mi to wyglada na uszkodzenie termostatu. myśle ze jak wymienisz go to problem zniknie... w najgorszym przypadku pompa wody moze byc kucnieta- obracanie sie wirnika tłoczacego chłodziwo na osce pompy.nie wydajnosc układu chłodzenia.-taki motyw przerabiałem kiedys w vw bora- 90stp termostat sprawny a płyn wawalało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się