Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] POMOCY PILNE! Silnik zgasł z braku paliwa ,a po zalaniu nie chce zapalić


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zgłoś się do Musashiego (PW) mieliśmy identyko problem w trasie ...

Opublikowano

Układ paliwowy sie najprawdopodobniej zapowietrzył ;]

Opublikowano

Układ paliwowy sie najprawdopodobniej zapowietrzył ;]

dokładnie tak ... i nie pamiętam jak to odpowietrzał dlatego skierowałem go do Mussy bo on to robił na miejscu i zajęło mu to kilka minut :)
Opublikowano

Kolego - w AFN'ie sprawa jest prosta. Odkręć taką śrubę dziesiątkę na filtrze paliwa, potem dobry klucz 17 i poluzuj nakrętki na wszystkich wtryskach. Zakręć silnikiem, aż się pokaże paliwo w tej śrubie na filtrze. Potem ją zakręcisz i ruszysz rozrusznikiem, aż na wtryskach poleci paliwo. Wtedy dokręcasz nakrętki i odpalasz już bez bólu. Powodzenia, pozdrawiam.

Opublikowano

Kolego - w AFN'ie sprawa jest prosta. Odkręć taką śrubę dziesiątkę na filtrze paliwa, potem dobry klucz 17 i poluzuj nakrętki na wszystkich wtryskach. Zakręć silnikiem, aż się pokaże paliwo w tej śrubie na filtrze. Potem ją zakręcisz i ruszysz rozrusznikiem, aż na wtryskach poleci paliwo. Wtedy dokręcasz nakrętki i odpalasz już bez bólu. Powodzenia, pozdrawiam.

ooo dokładnie tak zrobił :)
Opublikowano

wystarczy ten klucz 10 tka na filtrze paliwa zalej filtr do pełna i zakręć chwile i zapali

Opublikowano

obawiam sie ze nic z powyzszego nie pomoze.... :cool1:

sa dwie mozliwosci. jedna zgodnie z procedura VAG.

kazda z nich rozpoczynasz od napelnienia filtra paliwa paliwem.

druga, jest prostsza co prawda to ratunkowa ale skuteczna- delikatnie luzujesz nakretke przewodu paliwowego wtryskiwacza aby rozszczelnic polaczenie. uruchamiasz na kilka obrotow walem rozrusznik, az zacznie sie wydobywac paliwo pod cisnieniem, z rozszczelnionego polaczenia - uwaga na oczy!!!! dokrecasz nakretke.

przeprowadzasz powyzsza operacje kolejno dla kazdego wtryskiwacza.

po czym uruchamiasz silnik :hi:

Opublikowano

Jak w moim 1.9 TDI pseudo mechanik zmieniał filtr i zapowietrzył układ to mi go ratowali Plakiem. Plak + zapalniczka i do rury doprowadzającej powietrze z filtra powietrza. Jeden psikał i podpalał a drugi kręcił rozrusznikiem. I wiecie co? Zadziałało :kox:

Opublikowano

Jak w moim 1.9 TDI pseudo mechanik zmieniał filtr i zapowietrzył układ to mi go ratowali Plakiem. Plak + zapalniczka i do rury doprowadzającej powietrze z filtra powietrza. Jeden psikał i podpalał a drugi kręcił rozrusznikiem. I wiecie co? Zadziałało :kox:

Dobrze, że napisałeś pseudo mechanik :cool1:

U mnie uruchamianie na samostar miało miejsce raz, jak już pompa powiedziała papapa.

Wracając do tematu, miałem identyczną sytuację jak założyciel tematu. U nas na forum nie znalazłem opisu tylko na kupie.eu :wink4:

Może warto byłoby takowy wrzucić do działu warsztat.

Opublikowano

U mnie też kiedyś brakło paliwa i po paru minutach kręcenia sam odpalił.

Opublikowano

U mnie też kiedyś brakło paliwa i po paru minutach kręcenia sam odpalił.

ciekawe co na to pompa wtryskowa.... :cool1:

Opublikowano

coda :notworthy:

U mnie też kiedyś brakło paliwa i po paru minutach kręcenia sam odpalił.

Opublikowano

coda :notworthy:

U mnie też kiedyś brakło paliwa i po paru minutach kręcenia sam odpalił.

jak to mowia takie rzeczy to tylko w audi :kox:

Opublikowano
ciekawe co na to pompa wtryskowa....

Nic do dziś śmiga jak złoto a było to ze 2 lata czyli jakieś 60 tys. km temu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...