Mel142 0 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam wszystkich. Mam mały problem podczas jazdy podrostu tak sobie zgasła moja audiczka bez żadnego stuk puk po prostu zgasła ;(. Jak do tej pory to zauważyłem że kontrolka od świec zapala się przy przekręceniu kluczyka i po podłączeniu na krótko od akumulatora do solenoidu przy pompie to nic się niezmienia. Również na krótko czyli buteleczkę z ropką podłączyłem bezpośrednio do pompy i chociaż pompa bierze paliwo to nieodpala. Również podkręcałem przewody żeby odpowietrzyć pompę ale to dalej nic nie zmienia. Kodów niepokazało mi żadnych. Pasek rozrządu był zmieniony 500 km temu wiec trochę wykluczam pasek ale i tak ściągnąłem obudowę z góry i wszystko wygląda ok. Świece po daniu na zapłon robią się ciepłe. Paliwo jest i bezpieczniki są ok . I teraz stanąłem w martwym punkcie bo niewiem czy to na pewno pompa padła może po prostu niepodaje z odpowiednim ciśnieniem albo nie wtedy kiedy powinna czy leży przyczyna gdzieś indziej? Czy u Was po przekręceniu na zapłon mrugają również 3 kontrolki na desce rozdzielczej non stop ? Wielkie dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciahciah 3 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 podepnij vag'a i z czytaj błędy, a tak na szybcika możesz odpiąć kabel od N109 i na krotko podpiąć napięcie od plusa akumulatora do N109, a bezpieczniki przy ECU sprawdziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Witam wszystkich. Mam mały problem podczas jazdy podrostu tak sobie zgasła moja audiczka bez żadnego stuk puk po prostu zgasła ;(. Jak do tej pory to zauważyłem że kontrolka od świec zapala się przy przekręceniu kluczyka i po podłączeniu na krótko od akumulatora do solenoidu przy pompie to nic się niezmienia. Również na krótko czyli buteleczkę z ropką podłączyłem bezpośrednio do pompy i chociaż pompa bierze paliwo to nieodpala. Również podkręcałem przewody żeby odpowietrzyć pompę ale to dalej nic nie zmienia. Kodów niepokazało mi żadnych. Pasek rozrządu był zmieniony 500 km temu wiec trochę wykluczam pasek ale i tak ściągnąłem obudowę z góry i wszystko wygląda ok. Świece po daniu na zapłon robią się ciepłe. Paliwo jest i bezpieczniki są ok . I teraz stanąłem w martwym punkcie bo niewiem czy to na pewno pompa padła może po prostu niepodaje z odpowiednim ciśnieniem albo nie wtedy kiedy powinna czy leży przyczyna gdzieś indziej? Czy u Was po przekręceniu na zapłon mrugają również 3 kontrolki na desce rozdzielczej non stop ? Wielkie dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam. przeskoczyl ci rozrzad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darayavahus 0 Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Ja też się przychylam do rozrządu. Niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mel142 0 Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Witam jeszcze raz. Tak jak ja z kolega tak i wy mieliśmy ten sam pomysł sprawdzenia paska za czym dobierac sie do pompy która wydawala mi sie na walnieta w pierwszym momencie.W każdym bac razie przeskoczony pasek był przyczyna tego wszystkiego wiec na dzień dzisiejszy temat uważam za zamknięty i jeszcze raz wielkie dzięki za podpowiedzi. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Zaciekawiłem się tym tematem, ponieważ w moim traktorze jest ten sam silnik. Dlaczego pasek rożrządu przeskakuje? Czy może wtedy się silnik uszkodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Dlaczego pasek przeskakuje mimo, że np w tym przypadku był nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Również na krótko czyli buteleczkę z ropką podłączyłem bezpośrednio do pompy i chociaż pompa bierze paliwo to nieodpala. Również podkręcałem przewody żeby odpowietrzyć pompę ale to dalej nic nie zmienia. Kodów niepokazało mi żadnych. Mozna to zobaczyc w BS. Wtedy wartosc kata wyprzedzenia wtrysku jest kosmiczna no i powinien zasadniczo tez wywalic ze N108 jest poza zakresem regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 A mógłby ktoś odpowiedzieć na pytanie moje i kolegi rookie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 A mógłby ktoś odpowiedzieć na pytanie moje i kolegi rookie ? Radze sprawdzic wpust na kole walu korbowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarkost 0 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Witam mam podobny przypadek w B7 wczoraj było wszystko ok a dziś rano odpalił na 3 sekundy i zgasł i do tej pory nie zaskoczył, był u mnie mechanik z komputerem pokazało tylko jakiś sporadyczny błąd im-obilajzera i uszkodzony przekaźnik od świec żarowych i pompowtrysków , przekaźniki wymienione a jak nie odpalał tak nie odpala tak się zastanawiam czy to nie jest wina alarmu lub innego zabezpieczenia zamontowanego w aucie. POZDRAWIAM Zauważyłem też że nie działa centralny zamek z pilota chyba że odłączy się akumulator lub bezpiecznik to wtedy działa ale po około 30min znowu nie otwiera nie ma żadnej reakcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Zaciekawiłem się tym tematem, ponieważ w moim traktorze jest ten sam silnik. Dlaczego pasek rożrządu przeskakuje? Czy może wtedy się silnik uszkodzić? jest zle naciagniety uszkodzic raczej nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Witam mam podobny przypadek w B7 wczoraj było wszystko ok a dziś rano odpalił na 3 sekundy i zgasł i do tej pory nie zaskoczył, był u mnie mechanik z komputerem pokazało tylko jakiś sporadyczny błąd im-obilajzera i uszkodzony przekaźnik od świec żarowych i pompowtrysków , przekaźniki wymienione a jak nie odpalał tak nie odpala tak się zastanawiam czy to nie jest wina alarmu lub innego zabezpieczenia zamontowanego w aucie. POZDRAWIAM Zauważyłem też że nie działa centralny zamek z pilota chyba że odłączy się akumulator lub bezpiecznik to wtedy działa ale po około 30min znowu nie otwiera nie ma żadnej reakcji Jak masz jakieś dokłądane alarmy albo zabezpieczenia to radze zacząć od tego A jak zapali i zgaśnie i mruga kontrolka od immobilajzera to moża być coś z obwodem tego immo. pod kierownicą- nie wiem jak jest w b7 ale w b5 tak właśnie się robiło Przeczyszczenie jednej wsówki rozwiązywało problem na następne lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarkost 0 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Witam mam podobny przypadek w B7 wczoraj było wszystko ok a dziś rano odpalił na 3 sekundy i zgasł i do tej pory nie zaskoczył, był u mnie mechanik z komputerem pokazało tylko jakiś sporadyczny błąd im-obilajzera i uszkodzony przekaźnik od świec żarowych i pompowtrysków , przekaźniki wymienione a jak nie odpalał tak nie odpala tak się zastanawiam czy to nie jest wina alarmu lub innego zabezpieczenia zamontowanego w aucie. POZDRAWIAM Zauważyłem też że nie działa centralny zamek z pilota chyba że odłączy się akumulator lub bezpiecznik to wtedy działa ale po około 30min znowu nie otwiera nie ma żadnej reakcji Jak masz jakieś dokłądane alarmy albo zabezpieczenia to radze zacząć od tego A jak zapali i zgaśnie i mruga kontrolka od immobilajzera to moża być coś z obwodem tego immo. pod kierownicą- nie wiem jak jest w b7 ale w b5 tak właśnie się robiło Przeczyszczenie jednej wsówki rozwiązywało problem na następne lata Właśnie w tym rzecz że żadna kontrolka ani jakiś błąd nie jest wyświetlany na zegarach.W poniedziałek albo wtorek jestem umówiony z gościem który zakładał mi zabezpieczenia zobaczymy co stwirdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Witam mam podobny przypadek w B7 wczoraj było wszystko ok a dziś rano odpalił na 3 sekundy i zgasł i do tej pory nie zaskoczył, był u mnie mechanik z komputerem pokazało tylko jakiś sporadyczny błąd im-obilajzera i uszkodzony przekaźnik od świec żarowych i pompowtrysków , przekaźniki wymienione a jak nie odpalał tak nie odpala tak się zastanawiam czy to nie jest wina alarmu lub innego zabezpieczenia zamontowanego w aucie. POZDRAWIAM Zauważyłem też że nie działa centralny zamek z pilota chyba że odłączy się akumulator lub bezpiecznik to wtedy działa ale po około 30min znowu nie otwiera nie ma żadnej reakcji gosc od alarmu cos chyba namieszal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
likwidator98 0 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 ja miałem podobny problem , ale padł mi elektrozawór on mi padł po podłaczeniu go bezpośrednio do akumulatora podnosił sie i mogłem palic ałtko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarkost 0 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 O dziwo dzisiaj rano central zadziałał i jak na razie działa ale motor ani myśli, a zabezpieczenia miałem zakładane parę miesięcy temu i do tej pory było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się