petersoon Opublikowano 14 Października 2008 Opublikowano 14 Października 2008 Ten dzwiek to efekt złego ciśnienia doładowania tz. turbina wiecej dmucha niż powinna,
verpa Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 Moze sie to komus przyda... mialem ten sam problem z chrobotaniem w turbinie. Czytajac forum i ogladajac filmik zalaczony w 1 poscie stwierdzilem ze to czas odlozyc pieniadze na nowa turbine ( badz z regeneracji ). Pojechalem do mechanika i o dziwo powiedzial ze turbina jest OK. Otoz problem tkwil w sprężarce ktora " przeladowywala" - tyle sie dowiedzialem od mechanika, I oczywiscie nalezalo ja tylko przeczyscic. Dzis odebralem auto i dzwieku nie ma Więc nie warto od razu wywalac kupe kasy na nowe turbo. jesli macie taki sam dzwiek to scisnijcie wężyk nad obudowa silnika, nie powinno byc go slychac - przynajmniej bylo tak u mnie. Jesli bede mial czas to pstryk ne zdjecie tego wezyka
Aydaho Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 jesli macie taki sam dzwiek to scisnijcie wężyk nad obudowa silnika, nie powinno byc go slychac - przynajmniej bylo tak u mnie. Jesli bede mial czas to pstryk ne zdjecie tego wezyka ten wężyk to pewnie sterowanie podciśnieniem z N75 - czyli to co opisał Petersoon
jumbo1977 Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 u mnie identyczny dzwięk powstał zaraz po wymianie rozrzadu ,mówiłem mechanikowi on powiedział że nic nie słyszy
petersoon Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 A ja wciąż czekam na fotki od VERPA
wypsiu Opublikowano 19 Października 2008 Opublikowano 19 Października 2008 witam wszystkich zmartwionych dziwnym dźwiękiem !!! mam dokładnie to samo przy rozgrzanym silniku byłem u mechanika i powiedział ze to jakieś podciśnienie i mam sie nie martwic jeśli będzie sie nasilać i hałas będzie większy to mam sie zgłosic i wymieni mi zawór N75 i bedzie po krzyku wiec jeżdżę od wizyty u mechanika przejechałem 3500 km i jak było tak jest nadal ani ciszej ani głośniej mam przejechane 157000 km i robie dziennie 200km i narazi wszystko jest ok
verpa Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 ehhh... fotki mam ale i tak sie nie przydadza, bo po tygodniu dzwiek znow powrocil. Dzis jak jechalem do pracy znow zaczalem slyszec chrobotanie :/ Dzis odwiedze znow moich "mechaniorow" i dam info co i jak. Tylko dlaczego po wyczyszczeniu bylo ok a po tygodniu znow wrocilo.
Aydaho Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 ehhh... fotki mam ale i tak sie nie przydadza, bo po tygodniu dzwiek znow powrocil. Dzis jak jechalem do pracy znow zaczalem slyszec chrobotanie :/ Dzis odwiedze znow moich "mechaniorow" i dam info co i jak. Tylko dlaczego po wyczyszczeniu bylo ok a po tygodniu znow wrocilo. bo sprężarka nie przeładowuje sama z siebie - tym steruje N75 i dopóki go nie wymienisz będzie słychac chrobotanie czy co tam to jest
verpa Opublikowano 23 Października 2008 Opublikowano 23 Października 2008 dokladnie tak, powiedzial ze N75 do wymiany ( w nastepnym tyg. ), moge dodac iz chrobotanie slychac teraz na niskich obrotach tj. ~2000. Na wyzyszych nie slychac tego dzwieku i mam nadzieje ze nie uslysze.
Aydaho Opublikowano 23 Października 2008 Opublikowano 23 Października 2008 dokladnie tak, powiedzial ze N75 do wymiany ( w nastepnym tyg. ), moge dodac iz chrobotanie slychac teraz na niskich obrotach tj. ~2000. Na wyzyszych nie slychac tego dzwieku i mam nadzieje ze nie uslysze. a masz możliwość zrobić logi z grupy 011 ?? chciałbym zobaczyć jak to wygląda jak zawór jest mocno padnięty
verpa Opublikowano 23 Października 2008 Opublikowano 23 Października 2008 no wlasnie nie mam gdzie, jeszcze ani razu tego nie robilem, w sumie samochod mam od niedawna. jak tylko dostane troche wolnej gotowki to zainwstuje w vaga. I oby to byl padniety N75.
petersoon Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Jeszcze radzę wymienić : - zawór klapy gaszącej 108zl -zawór egr 160zl naprawdę warto!!!!!!!!
Pablo_banita Opublikowano 26 Października 2008 Opublikowano 26 Października 2008 Jeszcze radzę wymienić : - zawór klapy gaszącej 108zl -zawór egr 160zl naprawdę warto!!!!!!!! Kolego Petersoon :> sugerujesz że pomogło? A co ważniejsze gdzie takie ceny ???? EGR mam napewno do wymiany bo leje ;(
petersoon Opublikowano 29 Października 2008 Opublikowano 29 Października 2008 Takie ceny to tylko w ASO.!!!!! A tobie chodzi o inny zawór egr- ten taki duży- są dwa rodzaje: firmy wahler nieco tańszy oraz pierburg droższy a tak w ogóle to pierburg idzie na pierwszy montaż i radzę zkupić w zwykłym sklepie moto w ten sposób zaoszczędzisz ok. 200zł :>
Pablo_banita Opublikowano 30 Października 2008 Opublikowano 30 Października 2008 Takie ceny to tylko w ASO.!!!!! A tobie chodzi o inny zawór egr- ten taki duży- są dwa rodzaje: firmy wahler nieco tańszy oraz pierburg droższy a tak w ogóle to pierburg idzie na pierwszy montaż i radzę zkupić w zwykłym sklepie moto w ten sposób zaoszczędzisz ok. 200zł :> Czyli proponujesz wymienić "zawór magnetyczny" do EGR a nie zawór EGR. No ale powiedz Ty mi czym taka wymiana skutkuje ? Mocy przybyło? Trzeszczeć przestało? Silnik inaczej pracuje? Dlaczego warto wymieniać? Dla satysfakcji? Wszystko można tylko po co? Nie bądź (klasyczny) Kuba i napisz co te wymiany dadzą!
MisiuPluszak Opublikowano 4 Listopada 2008 Opublikowano 4 Listopada 2008 Mam to samo w swojej czarnuli z tym ze u mnei dzieje sie to przy nizszych obrotach tak od 2 tysiakow w dol i tylko wtedy gdy zmeiniam beigi Jak turbina schodzi z obrotow jest oki Podejrzewam kolo dwumasowe
domelq Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Raczej nie ryzykuj jazdą tylko jak najszybciej zdiagnozuj Może to być rolka, ale nie fajnie by było jakby coś z wałkiem rozrządu się zaczynało dziać. Kiedyś w OPLU ,miałem takie same objawy, w konsekwencji po przejechaniu 80 km rozleciał sie korbowód - po prostu sie zużył
tomek11 Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam DareQ chyba mam coś na twój problem Wymień zawór magnetyczny regulujący ciśnienie doładowania N75 powinno pomóc ja miałem to samo jeżdzę już rok i nic się niedzieje
Aydaho Opublikowano 5 Listopada 2008 Opublikowano 5 Listopada 2008 jakby co to mam na zbyciu swój - sprawny N75
lorekA4 Opublikowano 13 Listopada 2008 Opublikowano 13 Listopada 2008 Witam, ja w swoeje B6 mam dokładnie ten sam problem, przejechane 160 345, auto świeżo po wymianie rozrządu (przy 160 000), chrobotanie słyszalne przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu ale tak przy około 1800 obr szybko puszczam gaz w chwili spadania obrotów. Przestaje być słyszalny świst turbiny i słychać właśnie te chrobotanie przez około 1 sekundy, jutro jadę do mechaniora może coś pomogą. Co jest z tymi autami?? 4 lata i problemy z silnikiem?? Wcześniej jeździłem Porsche z 1984 roku i chodził jak zegarek
Rekomendowane odpowiedzi