Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Niepokojący dźwięk


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze sie to komus przyda... mialem ten sam problem z chrobotaniem w turbinie. Czytajac forum i ogladajac filmik zalaczony w 1 poscie stwierdzilem ze to czas odlozyc pieniadze na nowa turbine ( badz z regeneracji ). Pojechalem do mechanika i o dziwo powiedzial ze turbina jest OK. Otoz problem tkwil w sprężarce ktora " przeladowywala" - tyle sie dowiedzialem od mechanika, I oczywiscie nalezalo ja tylko przeczyscic. Dzis odebralem auto i dzwieku nie ma :D Więc nie warto od razu wywalac kupe kasy na nowe turbo.

jesli macie taki sam dzwiek to scisnijcie wężyk nad obudowa silnika, nie powinno byc go slychac - przynajmniej bylo tak u mnie. Jesli bede mial czas to pstryk ne zdjecie tego wezyka

Opublikowano

jesli macie taki sam dzwiek to scisnijcie wężyk nad obudowa silnika, nie powinno byc go slychac - przynajmniej bylo tak u mnie. Jesli bede mial czas to pstryk ne zdjecie tego wezyka

ten wężyk to pewnie sterowanie podciśnieniem z N75 - czyli to co opisał Petersoon

Opublikowano

witam wszystkich zmartwionych dziwnym dźwiękiem !!! mam dokładnie to samo przy rozgrzanym silniku

byłem u mechanika i powiedział ze to jakieś podciśnienie i mam sie nie martwic jeśli będzie sie nasilać i hałas będzie większy to mam sie zgłosic i wymieni mi zawór N75 i bedzie po krzyku wiec jeżdżę od wizyty u mechanika przejechałem 3500 km i jak było tak jest nadal ani ciszej ani głośniej mam przejechane 157000 km i robie dziennie 200km i narazi wszystko jest ok :)

Opublikowano

ehhh... fotki mam ale i tak sie nie przydadza, bo po tygodniu dzwiek znow powrocil. Dzis jak jechalem do pracy znow zaczalem slyszec chrobotanie :/ Dzis odwiedze znow moich "mechaniorow" i dam info co i jak. Tylko dlaczego po wyczyszczeniu bylo ok a po tygodniu znow wrocilo.

Opublikowano

ehhh... fotki mam ale i tak sie nie przydadza, bo po tygodniu dzwiek znow powrocil. Dzis jak jechalem do pracy znow zaczalem slyszec chrobotanie :/ Dzis odwiedze znow moich "mechaniorow" i dam info co i jak. Tylko dlaczego po wyczyszczeniu bylo ok a po tygodniu znow wrocilo.

bo sprężarka nie przeładowuje sama z siebie - tym steruje N75 i dopóki go nie wymienisz będzie słychac chrobotanie czy co tam to jest :naughty:

Opublikowano

dokladnie tak, powiedzial ze N75 do wymiany ( w nastepnym tyg. ), moge dodac iz chrobotanie slychac teraz na niskich obrotach tj. ~2000. Na wyzyszych nie slychac tego dzwieku i mam nadzieje ze nie uslysze.

Opublikowano

dokladnie tak, powiedzial ze N75 do wymiany ( w nastepnym tyg. ), moge dodac iz chrobotanie slychac teraz na niskich obrotach tj. ~2000. Na wyzyszych nie slychac tego dzwieku i mam nadzieje ze nie uslysze.

a masz możliwość zrobić logi z grupy 011 ?? chciałbym zobaczyć jak to wygląda jak zawór jest mocno padnięty :mysli:

Opublikowano

no wlasnie nie mam gdzie, jeszcze ani razu tego nie robilem, w sumie samochod mam od niedawna. jak tylko dostane troche wolnej gotowki to zainwstuje w vaga. I oby to byl padniety N75.

Opublikowano

Jeszcze radzę wymienić :

- zawór klapy gaszącej 108zl

-zawór egr 160zl

naprawdę warto!!!!!!!!

Kolego Petersoon :>

sugerujesz że pomogło?

A co ważniejsze gdzie takie ceny ????

EGR mam napewno do wymiany bo leje ;(

Opublikowano

Takie ceny to tylko w ASO.!!!!! A tobie chodzi o inny zawór egr- ten taki duży- są dwa rodzaje: firmy wahler nieco tańszy oraz pierburg droższy a tak w ogóle to pierburg idzie na pierwszy montaż i radzę zkupić w zwykłym sklepie moto w ten sposób zaoszczędzisz ok. 200zł :>

Opublikowano

Takie ceny to tylko w ASO.!!!!! A tobie chodzi o inny zawór egr- ten taki duży- są dwa rodzaje: firmy wahler nieco tańszy oraz pierburg droższy a tak w ogóle to pierburg idzie na pierwszy montaż i radzę zkupić w zwykłym sklepie moto w ten sposób zaoszczędzisz ok. 200zł :>

Czyli proponujesz wymienić "zawór magnetyczny" do EGR a nie zawór EGR.

No ale powiedz Ty mi czym taka wymiana skutkuje ? :chytry:

Mocy przybyło? Trzeszczeć przestało? Silnik inaczej pracuje?

Dlaczego warto wymieniać? Dla satysfakcji? Wszystko można tylko po co? Nie bądź (klasyczny) Kuba i napisz co te wymiany dadzą!

Opublikowano

Mam to samo w swojej czarnuli z tym ze u mnei dzieje sie to przy nizszych obrotach tak od 2 tysiakow w dol i tylko wtedy gdy zmeiniam beigi Jak turbina schodzi z obrotow jest oki Podejrzewam kolo dwumasowe

Opublikowano

Raczej nie ryzykuj jazdą tylko jak najszybciej zdiagnozuj

Może to być rolka, ale nie fajnie by było jakby coś z wałkiem rozrządu się zaczynało dziać.

Kiedyś w OPLU ,miałem takie same objawy, w konsekwencji po przejechaniu 80 km rozleciał sie korbowód - po prostu sie zużył

Opublikowano

Witam DareQ chyba mam coś na twój problem Wymień zawór magnetyczny regulujący ciśnienie doładowania N75 powinno pomóc ja miałem to samo jeżdzę już rok i nic się niedzieje

Opublikowano

jakby co to mam na zbyciu swój - sprawny N75

Opublikowano

Witam, ja w swoeje B6 mam dokładnie ten sam problem, przejechane 160 345, auto świeżo po wymianie rozrządu (przy 160 000), chrobotanie słyszalne przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu ale tak przy około 1800 obr szybko puszczam gaz w chwili spadania obrotów. Przestaje być słyszalny świst turbiny i słychać właśnie te chrobotanie przez około 1 sekundy, jutro jadę do mechaniora może coś pomogą.

Co jest z tymi autami?? 4 lata i problemy z silnikiem?? Wcześniej jeździłem Porsche z 1984 roku i chodził jak zegarek

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...