kolunio Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 naprawdę polecam 3.0 v6 można poszaleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 zdecydowanie 1.8TQ, fakt, dzwiek V6-ki przyjemniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrychlica Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 ja również bym polecał 3.0 v6 nazawodna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admin20 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 a jakie mniej więcej są awarie w 3,0 albo 1,8t jakie koszty utrzymania np. rozrząd, cewki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrychlica Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Co do rozrządu dokladnie nie wiem bo ja mam odkupione auto do szefa ( ale z tego co mi pokazywał fakture do zapłacił ok 1000 zł) . Wiemieniałem ostatnio cewke to kosztowała 150 zł , Swiece kosztuja ok 50 zł w ASO .Wiec koszty nie sa zbytnio wielkie . Co do oleju to zależy jaki wlejesz . Ja wlewam Castrola 0w-40 - koszt 5 l to ok 150 zł .Tylko wchodzi go dośc sporo bo ok 6,5-7 litrów + filtr jakieś 40 zł . Natomiast miałem wcześniej Passata b5FL z tym własnie silnikiem 1,8 T .Szczerze mówiac średnio zadowolony z niego byłem . Palił wiecej niż V6 (Passat potrafił spalic nawet 18,5 L) .Zreszta jak to z samochodzami z Turbo trzeba uwazać .Cześci mniej wiecej to samo . ( hmmm pamietam że za rozrząd płaciłem ok 1200 zł - jak bedziesz potrzebował to moge dokładnie to sprawdzić).. Sumując zdecydowanie polecam 3.0V6 . Koszta w utrzymaniu te same ale za to V jak pieknie brzmi pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 No gdy chodzi o rozrząd i jego podzespoły to raczej do V będą droższe niż do rzędowego - przecież elementy są zdublowane, tak samo będzie pewnie z innymi częściami np. czujniki, czy sądy.[br]Dopisany: 22 Październik 2010, 17:24_________________________________________________sonda a nie jak napisałem sąda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seves Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Co do rozrządu dokladnie nie wiem bo ja mam odkupione auto do szefa ( ale z tego co mi pokazywał fakture do zapłacił ok 1000 zł) . Wiemieniałem ostatnio cewke to kosztowała 150 zł , Swiece kosztuja ok 50 zł w ASO .Wiec koszty nie sa zbytnio wielkie . Co do oleju to zależy jaki wlejesz . Ja wlewam Castrola 0w-40 - koszt 5 l to ok 150 zł .Tylko wchodzi go dośc sporo bo ok 6,5-7 litrów + filtr jakieś 40 zł . Natomiast miałem wcześniej Passata b5FL z tym własnie silnikiem 1,8 T .Szczerze mówiac średnio zadowolony z niego byłem . Palił wiecej niż V6 (Passat potrafił spalic nawet 18,5 L) .Zreszta jak to z samochodzami z Turbo trzeba uwazać .Cześci mniej wiecej to samo . ( hmmm pamietam że za rozrząd płaciłem ok 1200 zł - jak bedziesz potrzebował to moge dokładnie to sprawdzić).. Sumując zdecydowanie polecam 3.0V6 . Koszta w utrzymaniu te same ale za to V jak pieknie brzmi pozdr. 1000 za kompletny rozrzad do 3.0 ? sprawdz to jeszcze raz lepiej bo fakt ze sie nie orientowalem ale wydaje mi sie to podejrzanie malo :gwizdanie: sprawdz czy abo na pewno masz rozrzad zrobiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalrychlica Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 biorąc pod uwagę nawet ceny za kpl rozrząd na allegro 1099 zł np: ( http://allegro.pl/rozrzad-pompa-audi-a4-avant-8e5-b6-3-0-bbj-i1270647578.html) cena która podałem - 1000 zł za kpl rozrządu jest bardzo prawdopodobna [br]Dopisany: 22 Październik 2010, 19:55_________________________________________________do wersji quattro można nabyc za 788* zł natomiast 1.8 T kpl za 668* * ceny z Allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admin20 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 dzięki wielkie za podpowiedzi szukam b6 1,8t albo 3,0 może ktoś chce kupić b6 1,6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Ponoć liczy się technika a nie wielkość - więc nie śmiej się z małych silniczków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 dzięki wielkie za podpowiedzi szukam b6 1,8t albo 3,0 może ktoś chce kupić b6 1,6? za 5 tyś biorę bez oglądania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Ponoć liczy się technika a nie wielkość - więc nie śmiej się z małych silniczków. Od dużej pojemności lepsza jest tylko jeszcze większa pojemność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
admin20 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 dzięki wielkie za podpowiedzi szukam b6 1,8t albo 3,0 może ktoś chce kupić b6 1,6? za 5 tyś biorę bez oglądania za 23 mogę sprzedać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sola1111 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 2) przejezdzam rocznie 7-10 tys. km i dobra instalacja zwroci mi sie dopiero po 2 latach. I to zakladajac, ze jezdzilbym tylko na gazie. W praktyce to wiadomo jak to wyglada. Samochod zanim przelaczy sie na LPG spala etylinkę, ponadto dla zdrowia silnika trzeba czasem wyjezdzic zbiornik benzyny. Dodatkowo dochodza takie drobiazgi jak czestsza wymiana filtrow, swiec, wyzsze koszty przegladu technicznego, regulacje instalacji gazowej itp. itd. Tak wiec w moim przypadku zakladanie gazu nie bardzo sie kalkuluje I dokladnie z takiego powodu ja rowniez nie załoze gazu wiecej do samochodu bo w poprzednim autq mialem gaz i fakt ze przy tankowaniu faktycznie wychodzi mniej ale jest sporo innych kosztownych minusow ktore trzeba tez brac pod uwage. Ze swojej str polecam 1.8T BFB 163km, taki wlasnie teraz mam i puki co (odpukac) zero problemu i ladnie sie zbiera a spalanie w miescie przy wiecznie nie rozgrzanym silniku w granicach 9.5l/100km to chyba calkiem niezle.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariolondyn Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 na pewno najlepsze brzmienie maja vki miałem 2.4 tak pięknie bzyczała mam teraz 2.0fsi i chyba narazie musze sie z tym pogodzić ale na pewno zmienię niebawem... a co wy sadzicie o tym silniku 2.0 fsi bo nikt o tym nie pisze tylko 1.8 i 1.8 może i najlepszy nie zaprzeczam bo znam lepsze jednostki(2.4v6) zatem wady i zalety 2.0fsi poproszę i dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 akurat 2.4 to najmniej udana v-ka audi co nie zmienia faktu, ze dzwiek widlastych silnikow to muzyka dla ucha. sam mam V8 i rzadko zalaczam radio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariolondyn Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 moze i nie udana ale brzmi cool...mam ochote na v8 tylko w uk za takie pojemnosci płaci sie kupe kasy i nie chodzi juz o spalanie ale o muzyke z pod maski radio nie potrzebne napewno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juniores Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 akurat 2.4 to najmniej udana v-ka audi Mam już swoją 2.4 prawie 2 lata z automatem i zagazowane i póki co śmiga i o nic nie pyta. Jeśli twierdzisz, że to nieudana wersja silnika to mam pytanko na co tam zwracać uwagę. Co się tam może wysypać itp. Chciałbym się dowiedzieć, żeby w razie czego zwiększyć czujność A propos tematu to mogę polecić 2.4 v6 bo brzmi pięknie i póki co chodzi bezawaryjnie. Nawet z automatem bardzo ładnie gra... Może spalanie w mieście nie jest zbyt zachęcające, ale to już coś za coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knob Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 akurat 2.4 to najmniej udana v-ka audi kontynuuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paput Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 a co myślicie o 1.8T 180 KM? da to radę zagazować żeby w miarę jeździło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się