Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Który silnik benzynowy wybrać?


paralotniarz

Rekomendowane odpowiedzi

3.0 przy takich przebiegach ma sens . Komfort jazdy , dzwiek motoru .... reszta to kosiarki. Ew 1.8T i dobry program , bo to bardzo dobry i trwaly silnik. (zreszta Audi wciaz go tlucze)

No 1.8T... to moze mieć sens! Zerknąłem do katalogu i pod względem dynamiki wypada lepiej niż 2.0 ALT, a spalanie (według producenta) wyższe tylko o 0,2 l/100km.

Jesli wynik ok. 7 l/100km w trasie jest osiagalny przy motorze 1.8T to powaznie sie nad nim zastanowie. Mocniejszy silnik (2.4 czy tez 3.0) nie jest mi po prostu potrzebny. Jestem raczej spokojnym kierowcą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście najwięcej o ALT mówią Ci co ich nie użytkują :disgust:

To może niech się użytkownicy ALT zaczną udzielać :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde 1.8T i wszędzie.

Wydaje mi się, że widziałem 3.0 z 5 biegową skrzynią ale pewności nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście najwięcej o ALT mówią Ci co ich nie użytkują :disgust:

To może niech się użytkownicy ALT zaczną udzielać :gwizdanie:

to zobacz co mam w opisie :laghing2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie bede wyjatkiem :wink4:1,8T

po pierwsze bo sam szukalem i dlugo sie zastanawialem :tongue4::polew:

po drugie trwalosc jak kadzy potwierdzi

3 spalanie 7L jak najbardziej osiagalne jesli nie bedziesz wykorzystywal mozliwosci motoru a to uwierz mi kusi strasznie :gwizdanie:

4 kiedy juz sie oswoisz z moca jesli kupisz np 1,8T 150km i stwierdzisz jak w tej chwili ze jest slaby, robisz chipa :naughty: za drobne pieniadze i masz zupelnie nowa furke :decayed::kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o ALT to potrafią sporo brać oleju ( dlaczego? nie wiadomo ) innych problemów z ALT ja osobiście nie miałem przejechane 70tys na LPG .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony polecam jak najbardziej 1,8T AJL ze spokojnnym sumieniem mówię, że jest :naughty: :naughty: :naughty:

Charakterystyka diesla jak lubisz spokojną jazdę to możesz takim benzyniaczkiem spokojnie jechać 50km/h na V biegi i motorek nawet sie zakrztusi. Przyciszkasz gaz z takiej prędkości - chwilę nic się nie dzieje i na tym samym biegu możesz lecieć grubo ponad 200km/h. Uważam, że jest to wspaniałe.

Jedź do komisu i pojeździj troszkę a przekonasz się jak fajnie sie jeździ nie tylko na pełnym bucie.

Jak masz manię oszczędności to do 3tyś obr silniczek bardzo oszczędny, można bez większego problemu biegi zmieniac już przy 2,5tyś obr/min. A jak wyprzedzasz to bez obaw możesz zawstydzić niejedno auto jak przekroczysz granicę 3 tyś/obr.

Co do spalania nigdy nie osiągnałem wyniku 7l. Mam quattro więć spalanie jest deko większe ale polecam takie coś bo poprostu fajne i nie da sie tego opisać - a zima tuż tuż.

Spalanie w trasie 120-160km/h = 10-11 l LPG

W mieście takim jak wawa 13LPG (no ale quattro i częste ruszanie)

Co do spalania to przypuszczam, że da sie dużo mniej, ale mi tak spala więc piszę.

A co do ALT to nie miałem, nie jeździłem, ale nie słyszałem żeby ktokolwiek to chwalił i nie posiadał takowego silnika. Owszem istnieje drobny odsetek co mają i narzekaja ale rzadko sie wypowiadają. POszperaj na forum.[br]Dopisany: 29 Wrzesień 2010, 20:27_________________________________________________A jeśli chodzi o silnik 3.0 to zdecydowanie wolał bym niż 1,8t.

Kultura pracy o niebo lepsza. Nie ma się co oszukiwać 4 cylindry to absolutne minimum do w miarę poprawnej pracy silnika coby nie furczał jak kosiarka, ale 6 cyl to zupełnie inna bajka. Zaoszczędzisz na radiu bo dzięk silnika to muzyka dla ucha szkoda go zagłuszać jakimś tak RMF FM.

Spalanie nie będzie dużo wieksze na trasie, symbolicznie o jakiś litr. Sytuacja zmienia sie dosyć znacznie w mieście ale przy tych przebiegach rocznych wybrał bym 3,0 tym bardziej, że większe silniki mają lepszy wypas i są naogół tańsze bo brak chętnych do ich zakupu bo ludzie boją sie spalania i opłat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli wynik ok. 7 l/100km w trasie jest osiagalny przy motorze 1.8T to powaznie sie nad nim zastanowie.

takie spalanie tylko w katalogu :wink4:

No chyba ze całe zycie jezdziłes dizlem i zmieniasz biegi przy 1700rpm , alre taka jazdą zarżniesz silnik 1.8T. On potrzebuje buta co jakis czas , ja miałem AEB i nigdy średnia nie wyszła mi poniżej 12/100 , w trasie nigdy ponizej 10/100.

Ale szczerze polecam te silniki , i nie trawie postów w stylu "jaki silnik Pb jest najbardziej oszczędny" , jak chcesz oszczedzać to kup dizla albo załóż lpg do 1.8T i bedziesz robił 100km za 24pln.

A takie uprzedzenia do lpg bo kolegom coś tam prycha , dławi sie itp sa troche bezsensu , gdyby koledzy założyli dobrą instalacje w dobrym serwisie to nic by sie nie działo , a jesli założyli u lokalnego kowala jakieś gówno za 1500pln "dla oszczedności" to teraz trzeba za to płacić kilkakrotnie wiecej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Ja bym wziął 1.8 T :) spalanie trochę większe ale jednak silnik lepiej znosi obciążenie.

2) Jeśli ALT to po 2003 roku, wtedy ponoć poprawili problem z braniem oleju. Spalanie benzyny jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych trzech koniecznie 1,8t

2,0 -130 km żłopie olej jak benzynę a 2,0 fsi jest troszkę skomplikowany i cięższy w serwisowaniu a osiągi ma gorsze od 1,8 t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli wynik ok. 7 l/100km w trasie jest osiagalny przy motorze 1.8T to powaznie sie nad nim zastanowie.

takie spalanie tylko w katalogu :wink4:

No chyba ze całe zycie jezdziłes dizlem i zmieniasz biegi przy 1700rpm , alre taka jazdą zarżniesz silnik 1.8T. On potrzebuje buta co jakis czas , ja miałem AEB i nigdy średnia nie wyszła mi poniżej 12/100 , w trasie nigdy ponizej 10/100.

Ale szczerze polecam te silniki , i nie trawie postów w stylu "jaki silnik Pb jest najbardziej oszczędny" , jak chcesz oszczedzać to kup dizla albo załóż lpg do 1.8T i bedziesz robił 100km za 24pln.

A takie uprzedzenia do lpg bo kolegom coś tam prycha , dławi sie itp sa troche bezsensu , gdyby koledzy założyli dobrą instalacje w dobrym serwisie to nic by sie nie działo , a jesli założyli u lokalnego kowala jakieś gówno za 1500pln "dla oszczedności" to teraz trzeba za to płacić kilkakrotnie wiecej :wink4:

o chwileczkę, spalanie 7.4 osiągnąłem latem podczas podróży katowicką, 200km bez dokumentów swoich i samochodu :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tych trzech koniecznie 1,8t

2,0 -130 km żłopie olej jak benzynę a 2,0 fsi jest troszkę skomplikowany i cięższy w serwisowaniu a osiągi ma gorsze od 1,8 t

ja dalej jestem za V-ką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi odzwiek, kulture pracy i przyspieszenie to wziąłbym 3,0 ASN ostatnio sie takim bujam :cool1: natomiast jezeli chodzi Ci o ekonomike ( umiarkowanął) i czynnosci obsługowe to wziąłbym 1,8T 190Km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...